Дніпропетровська область вимагатиме від уряду перегляду Бюджетного кодексу

21.01.2015 12:15

Голова обласної ради Євген Удод заявив, що Дніпропетровщина вимагатиме від уряду перегляду Бюджетного кодексу.

Головний фінансовий документ Дніпропетровщини буде прийнято 23 січня. Місцеві ради регіону мають ухвалити бюджети до кінця місяця. Але керівники громад незадоволені та мають суттєві зауваження до нового порядку формування бюджету.

Про це вони заявили напередодні, 20 січня, в ході консультацій в Дніпропетровській обласній раді, пише видання «ДНЕПР. ГЛАВНОЕ».

Найболючіше питання для керівників громад - касові розриви в соціальних статтях: медицина, освіта (обчислюються в районах та містах області сотнями мільйонів гривень). Це результат змін системи формування місцевого бюджету та податкової системи - у громад забрали гарантовані податки у розмірі близько 2 млрд. гривень (податок з доходів фізичних осіб, з прибутку комунальних підприємств) і залишили «непопулярні» (нерухомість, підакцизні товари, дорогі автомобілі). При цьому для органів місцевого самоврядування не зрозумілий механізм їх збору. Немає бази оподаткування з нерухомості фізосіб, підакцизних товарів.

«Громади поставлені у ситуацію, коли вони не мають мотивації створювати робочі місця. Натомість, виникає мотивація збільшення вживання алкоголю та тютюну, так як ці податки мають потрапити до місцевого бюджету. Це неприпустимо».  - зауважив голова Дніпропетровської обласної ради.

Ще один удар по місцевим бюджетам -  система реверсних дотацій - модель, коли більша частина отриманих від податків коштів у регіону вилучаються (податок на прибуток).

За пропозицією голови обласної ради Євгена Удода було прийнято рішення разом домагатися від уряду повернення Дніпропетровщині низки податків, які були основними для формування місцевих бюджетів. Всі місцеві ради на найближчих сесіях приймуть відповідні звернення до Кабінету міністрів України.

«Система формування місцевого бюджету та податкова система змінились не на користь громади. Дніпропетровська область - це 3 мільйони жителів, головний донор держбюджету (20% ВВП країни), лідер по більшості економічних показників серед регіонів України. І уряд має це враховувати. В такій ситуації у місцевих рад є два пріоритети: максимально орієнтуватися на інтереси людей при визначенні ставки податків та вимагати від уряду в Києві перегляду низки недалекоглядних рішень. Ми будемо відстоювати свою позицію, залучати широке громадськість до діалогу з Кабміном. Уряд зобов'язаний почути голос мільйонів жителів області. Якщо треба, будемо ночувати в Кабміні, поки уряд не почує нас, і не зробить відповідні висновки», - підкреслив Євген Удод.

Как это повлияет на рейтинг:
Депутат Днепропетровского областного совета 7 созыва, экс-председатель Днепропетровского областного совета
Подробнее
Комментарии
Последние записи в блогах

Кабмін розподілив з державного бюджету місцевим бюджетам на створення та ремонт існуючих спортивних комплексів при загальноосвітніх навчальних закладах усіх ступенів у 2019 році   - 150 млн грн. Дніпропетровська область одержала на спортивну інфраструктуру 8,3 млн грн.

Подробнее

Управлінням обслуговування платників ГУ ДФС у Дніпропетровській області, якому доручена співпраця із Контакт - центром ДФС сервіс "Пульс" (далі – сервіс "Пульс"), здійснюється постійний контроль за якісним та своєчасним розглядом інформації, що надходить з сервісу "Пульс" до ГУ ДФС засобами спеціалізованої автоматизованої системи.

Всього за січень – червень 2019 року до  сервісу "Пульс"  на розгляд надійшло 269 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (далі -  звернення).

З них, найбільшу питому вагу складають інформаційні картки з наступних питань:

  • робота органів ДФС – 133 картка (49,4 відс.);
  • звітність та реєстрація накладних – 91 картка (33,8 відс.).

        45 карток за тематикою відносяться до інших категорій.

Безпосередньо на розгляд до ГУ ДФС за звітний період від сервісу "Пульс" надійшло 132 звернення, в т.ч. за напрямком щодо роботи органів ДФС – 95 звернень, щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді -27, щодо перевірки СГ -10.

Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДФС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог розпорядчих документів ДФС України.

У січні - червні поточного року звернення, кваліфіковані за тематикою, як "скарга на корупційні дії працівників органів фіскальної служби" безпосередньо на розгляд до ГУ ДФС не надходили.

 

Подробнее

Постановою Кабінету Міністрів України від 15 травня 2019 року № 535 «Про внесення змін до переліку товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації», суттєво змінено та доповнено перелік товарів походженням з Російської Федерації, заборонених до ввезення на митну територію України, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації».

Зі змінами, що вносяться до переліку товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації, можливо ознайомитись на офіційній сторінці ГУ ДФС у Дніпропетровській області «Територіальні органи ДФС у Дніпропетровській області» за посиланням

 

http://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/385950.html

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу на наступне.

ДФС України на офіційному вебпорталі за посиланням http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/386024.html повідомила, що відповідно до пункту 23 підрозділу 5 розділу ХХ Податкового кодексу України (далі – ПКУ) для розподілу обсягів залишків пального, що обліковуються у платників податку в системі електронного адміністрування реалізації пального, між акцизними складами/акцизними складами пересувними, де такі обсяги залишків пального знаходяться фактично станом на 1 липня 2019 року:

а) платники податку та суб’єкти господарювання, які з 1 липня 2019 року не підпадають під визначення платників податку відповідно до п. 212.1 ст. 212 ПКУ та у яких станом на 16 липня 2019 року в системі електронного адміністрування реалізації пального обліковуються обсяги залишків пального, зобов'язані скласти акцизні накладні в двох примірниках на такі обсяги пального, перший примірник зареєструвати в Єдиному реєстрі акцизних накладних з 16 до 20 липня 2019 року (включно), із зазначенням в акцизних накладних акцизних складів/акцизних складів пересувних, де такі обсяги пального фактично знаходилися станом на 1 липня 2019 року, та розпорядників таких акцизних складів/акцизних складів пересувних шляхом заповнення обов’язкових реквізитів акцизної накладної, передбачених підпунктами «г», «ґ», «з» та «и» п. 231.1 ст. 231 ПКУ;

б) після виконання платником податку вимог п.п. «а» п. 23 підрозділу 5 розділу ХХ ПКУ щодо відповідного розпорядника акцизного складу/акцизного складу пересувного такий розпорядник акцизного складу/акцизного складу пересувного зобов’язаний з 16 до 22 липня 2019 року (включно) зареєструвати в Єдиному реєстрі акцизних накладних другий примірник отриманої акцизної накладної, складеної платником податку згідно з п.п. «а» п. 23 підрозділу 5 розділу ХХ ПКУ.

Обсяги ввезеного на митну територію України пального або спирту етилового з 1 до 15 липня 2019 року (включно) обліковуються в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового в такій послідовності:

1) 16 липня 2019 року зараховуються автоматично на підставі оформлених належним чином митних декларацій у розрізі платників податку та умов оподаткування пального або спирту етилового за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД;

2) з 16 до 22 липня 2019 року (включно) розподіляються між акцизними складами пересувними, що використовуються під час такого ввезення, на підставі акцизних накладних, зареєстрованих у Єдиному реєстрі акцизних накладних, складених платником податку – розпорядником таких акцизних складів пересувних.

При цьому наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2019 № 262, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09.07.2019 за № 753/33724 (далі – Наказ № 262) затверджено форми: акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, заявки на поповнення (коригування) залишку спирту етилового, а також Порядок заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, заявки на поповнення (коригування) залишку спирту етилового, який станом на 20 липня 2019 року (граничний термін реєстрації першого примірника акцизної накладної в Єдиному реєстрі акцизних накладних) не опубліковано.

З метою забезпечення прав платників та дотримання норм чинного законодавства реєстрацію перших примірників акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних буде продовжено на п’ять днів з дня опублікування Наказу № 262 та відповідно других примірників акцизних накладних буде продовжено на сім днів з дня опублікування Наказу № 262.

Додатково: з метою забезпечення виконання обов’язків суб’єктів господарювання щодо подання документів в електронному вигляді стосовно обігу пального та спирту етилового Міністерством фінансів України листом від 16.07.2019 № 11320-10-5/18292 погоджено застосування форм документів та порядку їх заповнення, затверджених Наказом № 262.

 

Подробнее
Голосование
Сможет ли Владимир Зеленский быть самостоятельным президентом?
Нет, не сможет
Да, сможет