Днепропетровский горсовет хочет стать «прозрачнее» (ДОПОЛНЕНО)

16.02.2015 12:16

Прозрачность и доступность информации о деятельности городской власти и расходовании бюджетных средств является важным условием доверия граждан. Сейчас у горсовета появился шанс стать ближе к народу.

Об этом пишет на своей странице в фейсбук днепропетровский депутат Серей Жуков, сообщает Интернет-издание «ДНЕПР. ГЛАВНОЕ».

«Я совместно с Камилем Примаковым и общественностью, а именно «Громадским контролем», подготовили проект решения горсовета "О внесении изменений в положение об официальном интернет-портале горсовета" (в проектах решений горсовета номер 33 от 03.02.2015 http://files.dniprorada.gov.ua/index2.php).

Это список информации являющейся обязательной для размещения на сайте горсовета (все отчеты, закупки и масса другой "закрытой" информации) и сроки ее размещения. А также ответственность за ее не размещение.

В пятницу заседала регламентная группа и и.о. мэра Романенко М.В. дал свое согласие на включение этого вопроса в повестку дня следующей сессии. Главное, чтобы при прохождении этого решения через исполком и все постоянные комиссии не был извращен его смысл.

Это решение может быть своеобразным гвоздем в теле коррупции городского совета, который ее, конечно, не убьет до конца, но с ним будет очень неудобно. Как сказал один из чиновников горсовета: «Если все это разместить на сайте, прокуратуре будет что почитать», - добавил Жуков.

Читайте также: В Дніпропетровську запрацює проект "Відкритий бюджет"

 

ДНІПРОПЕТРОВСЬКА МІСЬКА РАДА
VІ СКЛИКАННЯ
СЕСІЯ
Р І Ш Е Н Н Я
_____________№ __________

Про внесення змін до Положення про офіційний Інтернет-портал Дніпропетровської міської ради, затвердженого рішенням міської ради від 18.05.2011 року №64/11 

З метою забезпечення прозорості діяльності Дніпропетровської міської ради, її виконавчих органів та комунальних підприємств, а також приведення рішення міської ради у відповідність з нормами чинного законодавства України, враховуючи лист депутата міської ради Жукова С.В., керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

В И Р І Ш И Л А:

1. Внести зміни до Положення про офіційний Інтернет-портал Дніпропетровської міської ради, затвердженого рішенням міської ради від 18.05.2011 року №64/11 (додаток).

2. За зверненням депутата міської ради, керівника депутатської фракції або депутатської групи неподання інформації для внесення, невнесення, неповне внесення або внесення інформації з порушенням строків передбачених розділом 4 Положення про офіційний Інтернет-портал Дніпропетровської міської ради є обов’язковою підставою для проведення службового розслідування та притягнення посадових осіб до дисциплінарної відповідальності.

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови Крупського А.Ф.

В. о. міського голови М. В. Романенко

Додаток

до рішення міської ради
від №

Зміни
до Положення про офіційний Інтернет-портал Дніпропетровської міської ради

1. Додати розділ 4 Положення про офіційний Інтернет-портал Дніпропетровської міської ради у наступній редакції:

«4. Інформація, що обов’язково розміщується на офіційному Інтернет-порталі Дніпропетровської міської ради та посадові особи за це відповідальні
4.1. Інформацією, що обов’язково розміщується на офіційному Інтернет-порталі Дніпропетровської міської ради є:
4.1.1. Рішення міської ради (розміщуються невідкладно, але не пізніше п'яти робочих днів після прийняття)
4.1.2. Проекти рішень міської ради (розміщуються не пізніше, ніж за 20 робочих днів до розгляду на сесії)
4.1.3. Зміни, доповнення, додатки, тощо до проектів рішень міської ради (розміщуються невідкладно, але не пізніше, ніж за 10 робочих днів до розгляду на сесії)
4.1.4. Висновки і рекомендації постійних комісій Дніпропетровської міської ради, протоколи їх засідань, а також рішення та звіти про їх діяльність (розміщуються невідкладно, але не пізніше п'яти робочих днів після відповідного засідання)
4.1.5. Висновки і рекомендації тимчасових комісій Дніпропетровської міської ради, протоколи їх засідань, а також рішення та звіти про їх діяльність (розміщуються невідкладно, але не пізніше п'яти робочих днів після засідання)
4.1.6. Порядок денний сесій міської ради (розміщується на пізніше ніж за 7 днів до дня сесії)
4.1.7. Результати голосувань по кожному з питань порядку денного (поіменно) (розміщуються невідкладно, але не пізніше п'яти робочих днів після сесії)
4.1.8. Стенограми усіх засідань міської ради та протоколи сесій (розміщуються невідкладно, але не пізніше п'яти робочих днів після сесії)
4.1.9. Бюджет міста (розміщується не пізніше п'яти робочих днів після прийняття рішення міською радою про затвердження бюджету)
4.1.10. Титульні списки по витратам бюджету міста (розміщується не пізніше п'яти робочих днів після прийняття рішення міською радою про затвердження бюджету)
4.1.11. Бюджет районів (розміщується не пізніше п'яти робочих днів після прийняття рішення міською радою про затвердження бюджету)
4.1.12. Програма соціально-економічного розвитку та міські програми (розміщуються невідкладно, але не пізніше п'яти робочих днів після затвердження на сесії міської ради)
4.1.13. Бюджетні запити виконавчих органів Дніпропетровської міської ради (Форми 2015-1, 2015-2, 2015-3, 2015-4, 2015-5, 2015-6, 2015-7, 2015-8, 2015-9, 2015-10, 2016-1, 2016-2, 2016-3, 2016-4, 2016-5, 2016-6, 2016-7, 2016-8, 2016-9, 2016-10, 2017-1, 2017-2, 2017-3, 2017-4, 2017-5, 2017-6, 2017-7, 2017-8, 2017-9, 2017-10) (розміщуються за 20 днів до затвердження або змін до бюджету міста)
4.1.14. Фінансові звіти департаментів, управлінь та відділів міської ради (розміщуються не пізніше п'яти робочих днів після подання звіту)
4.1.15. Звіти, пов’язані із здійсненням відповідно до Закону України "Про співробітництво територіальних громад" співробітництва територіальних громад (розміщуються не пізніше п'яти робочих днів після подання звіту)
4.1.16. Звіти про виконання бюджету та затверджених радою програм (розміщуються не пізніше п'яти робочих днів після подання звіту)
4.1.17. Статут територіальної громади міста Дніпропетровськ (розміщується не пізніше п'яти робочих днів після затвердження або змін)
4.1.18. Кількісний та персональний склад постійних комісій, депутатських груп та фракцій у міській раді (оновлення інформації не пізніше п'яти робочих днів після проведення сесії)
4.1.19. Інформація про структуру виконавчих органів Дніпропетровської міської ради (розміщується не пізніше п'яти робочих днів після затвердження або змін)
4.1.20. Декларації міського голови, секретаря, заступників, керівників виконавчих органів та інших посадових осіб Дніпропетровської міської ради про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за формою, що визначена законом, що діє на час подання декларації (розміщуються не пізніше п'яти робочих днів після призначення)
4.1.21. Річний план закупівель на поточний рік по усіх департаментах, відділах, управліннях Дніпропетровської міської ради (розміщується не пізніше п'яти робочих днів після затвердження)
4.1.22. Річний план закупівель по всім комунальним підприємствам та закладам (розміщується не пізніше п'яти робочих днів після затвердження)
4.1.23. Фінансові звіти комунальних підприємств (розміщується не пізніше п'яти робочих днів після подання звіту)
4.1.24. Результати планових та позапланових ревізій, перевірок, розслідувань, щодо виконавчих органів Дніпропетровської міської ради, її комунальних підприємств та закладів, а також суб'єктів господарювання, у статутному (складеному) капіталі яких є частка майна територіальної громади міста Дніпропетровська (розміщуються не пізніше п'яти робочих днів після оформлення)
4.1.25. Автоматизована система «Реєстр об’єктів комунальної власності» з можливістю пошуку за адресою, балансоутримувачем та режимом закріплення майна (оновлення щотижня при будь-яких змінах)
4.1.26. Мирові угоди, укладені Дніпропетровською міською радою, її виконавчим органом або комунальними підприємствами чи закладами починаючи з 2010 року (розміщуються не пізніше п'яти робочих днів після затвердження посадовими особами або судом)
4.1.27. Інформація про вчинені заходи та відповіді на підтримані на сесії депутатські запити (розміщується не пізніше тридцяти днів з моменту підтримання депутатами депутатського запиту на сесії міської ради)
4.1.28. Інформація про аварійні споруди м. Дніпропетровська, які можуть бути небезпечні для мешканців міста з визначенням відповідальних осіб за стан та безпеку для мешканців міста по кожній окремій аварійній споруді (оновлення щотижня при будь-яких змінах)
4.1.29. Інформація щодо всіх комунальних підприємств Дніпропетровської міської ради, а саме по кожному комунальному підприємству (оновлення щотижня при будь-яких змінах):
4.1.29.1. інформація про їх адресу та графік роботи;
4.1.29.2. інформація про їх основну діяльність (послуги, роботи, товари) у вигляді презентацій, що дають розуміння необхідності для територіальної громади міста Дніпропетровська існування такого комунального підприємства;
4.1.29.3. інформація про їх керівників (прізвище, ім’я та по-батькові, фото, телефон, електронна пошта, місце та час прийому громадян);
4.1.29.4. інформація про їх структуру з назвою структурних підрозділів;
4.1.29.5. інформація про всіх осіб, які працюють (прізвище, ім’я та по-батькові);
4.1.29.6. статут.
4.1.30. Інформація про укладення договорів на закупівлю послуг, робіт, товарів виконавчими органами Дніпропетровської міської ради та комунальними підприємствами Дніпропетровської міської ради у вигляді відповідного реєстру з наступною інформацією починаючи з 2012 року і за всі наступні роки:
4.1.30.1. Номер, дата та назва договору на закупівлю послуг, робот та товарів;
4.1.30.2. Найменування постачальника, його код ЄДРПОУ;
4.1.30.3. Сума договору, строк постачання, предмет договору;
4.1.30.4. Вид процедури закупівлі;
4.1.30.5. Примітки про наявність кредиторської заборгованості;
4.1.30.6. Ім’я, прізвище та по-батькові відповідальної особи, що вносила інформацію;
4.1.30.7. Дата, на яку реєстр договорів на закупівлю послуг, робот та товарів є актуальним (дати останнього внесення інформації). 
4.1.31. Інформація про комунальні підприємства, які знаходяться в процедурах банкрутства, а саме:
4.1.31.1. Інформацію про номер справи, процедуру банкрутства, ім’я, прізвище та по-батькові арбітражного керуючого та його контактні дані (адреса, телефон);
4.1.31.2. Інформація щодо переліку нерухомого майна комунального підприємства, що знаходиться в нього на балансі, у повному господарському віданні або власності;
4.1.31.3. Інформацію щодо переліку нерухомого майна комунального підприємства, що знаходиться в нього на балансі, у повному господарському віданні або власності, що було відчужено протягом процедур банкрутства та його вартість;
4.1.31.4. План санації, якщо введено процедуру санації та відомості про санатора;
4.1.31.5. Висновок або рішення про неможливість процедури санації Дніпропетровською міською радою щодо комунальних підприємств, які знаходяться у ліквідаційній процедурі банкрутства.
4.1.32. Інформація про судові процеси за участю Дніпропетровської міської ради (назва суду, номер справи, сторони, предмет спору, дата засідання, винесене рішення, інформація про виконання рішення)

4.2. Відповідальними особами за надання інформації та її внесення керівники виконавчих органів Дніпропетровської міської ради та керівники комунальних підприємств Дніпропетровської міської ради, які є розпорядниками такої інформації. Контроль та технічним забезпеченням внесення інформації, передбаченої п. 4.1. даного Положення здійснює управління внутрішньої інформації Дніпропетровської міської ради».

В.о. Міського голови М. В. Романенко

Как это повлияет на рейтинг:
Комментарии
Варя
16.02.2015
Молодцы, за вами будущее!
Анна
16.02.2015
Не смешите мои тапочки, ближе...
Последние записи в блогах

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє наступне.

Незважаючи на те, що строк обов’язкового запровадження реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) та програмних РРО для фізичних осіб – підприємців продовжено з 01.10.2020 до 01.01.2021, а для окремих видів діяльності до 01.04.2021 (відповідні зміни внесені Законом України від 17 березня 2020 року № 533-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» до Податкового кодексу України та Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та інших законів України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг»), необхідно зазначити, що застосування програмних РРО є зручним рішеннямдля бізнесу.

Так, перевагами застосування програмного РРО є:

● виключно онлайн реєстрація та онлайн передача (отримання) даних;

● створення Z-звіту в автоматичному режимі;

● сервіс використовується безкоштовно;

● можливість до 36 годин працювати в оффлайн-режимі;

● вибір за бізнесом – використовувати класичний чи програмний РРО.

Крім того, суб’єкти господарювання, які мають власні ІТ-підрозділи або     ІТ-компанії, що пропонують свої рішення для платників, зможуть розробити власні програми РРО. Ці програми, за допомогою запропонованих податковою АРІ, зможуть надсилати електронні чеки для фіскалізації на серверах ДПС та виконувати усі інші операції, що вимагаються законом про електронні РРО.

Відкритий АРІ дозволить бізнесу самостійно впроваджувати ІТ-рішення, які відповідають бізнес-процесам кожного з секторів економіки (у тому числі потребам окремих платників), та підключатись для можливості фіскалізації операцій без будь-яких додаткових сертифікацій, виключивши при цьому створення штучних монополій на ринку РРО.

Нагадуємо, що звантажити опис АРІ фіскального сервера можна за посиланням: https://www.tax.gov.ua/media-tsentr/novini/410320.html

 

 

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області доводить до відома платників, що з 01.04.2020 застосовуються штрафи за необладнання та/або відсутність реєстрації витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального до розпорядників акцизних складів, на яких розташовано резервуари, загальна місткість яких не перевищує 1 000 куб. метрів.

Так, відповідно до п. 1281.1 ст. 1281 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) необладнання та/або відсутність реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі рівнеміра-лічильника на введеному в експлуатацію резервуарі, розташованому на акцизному складі, та/або витратоміра-лічильника на місці відпуску пального наливом з акцизного складу, розташованого на акцизному складі, а також необладнання та/або відсутність реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників обсягу виробленого спирту етилового витратоміра-лічильника спирту етилового на місці отримання та відпуску спирту етилового, розташованого на акцизному складі,

- тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 20 000 гривень за кожний необладнаний резервуар та/або незареєстрований рівнемір-лічильник, а також за кожне необладнане місце відпуску пального наливом з акцизного складу або за кожне місце отримання та відпуску спирту етилового, та/або незареєстрований витратомір-лічильник/витратомір-лічильник спирту етилового.

Повторне протягом року вчинення на тому самому акцизному складі   будь-якого з вказаних вище порушень тягне за собою накладення штрафу в розмірі 50 000 гривень за кожний необладнаний резервуар та/або незареєстрований рівнемір-лічильник, а також за кожне необладнане місце відпуску пального наливом з акцизного складу або за кожне місце отримання та відпуску спирту етилового, та/або незареєстрований витратомір-лічильник/витратомір-лічильник спирту етилового.

Слід зазначити, що Законом України від 17 березня 2020 року № 533-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» передбачено незастосування з 01 березня по 31 травня 2020 року штрафних санкцій за порушення податкового законодавства, крім санкцій за порушення правил обліку, виробництва та обігу пального або спирту етилового на акцизних складах, які застосовуються на загальних підставах.

 

 

Подробнее

До загального фонду державного бюджету у І кварталі 2020 року надійшло 110,8 млрд грн, що на 14,3 млрд грн, або на 14,9% більше, ніж минулого року.

Зростання надходжень порівняно з відповідним періодом минулого року по основних бюджетоформуючих платежах:

• ПДВ (сальдо) +10,1 млрд грн, або +63,8%;

• акцизний податок +2 млрд грн, або +19,0%;

• податок та збір на доходи фізосіб +4,1 млрд грн, або +16,8%;

• податок на прибуток +4,6 млрд грн, або +15,8%.

Зменшення надходжень спостерігається лише по рентній платі (-5,5 млрд грн, або -48,8%), що пов’язано з двократним зменшенням ціни на природний газ та, як наслідок, зменшенням обсягів його видобутку.

Також на 0,9 млрд грн, або на 58,1% скоротились порівняно з 2019 роком надходження від акцизного податку на електроенергію. Причиною цього стало виведення з бази оподаткування операцій з реалізації електричної енергії, виробленої з відновлюваних джерел.

Без урахування платежів, які фактично не залежать від ефективності адміністрування з боку Державної податкової служби, а є відображенням зміни законодавства та макроекономічних факторів (акциз з електроенергії та рента за видобування корисних копалин) індикатив Міністерства фінансів на І квартал виконано у повному обсязі – 100,2%, або +0,2 млрд грн.

Варто зазначити, що показники дохідної частини закону про державний бюджет на 2020 рік були визначені виходячи з макропоказників, які передбачали зростання економіки, зокрема реального ВВП на 3,7%. Однак внаслідок світової кризи та інших несприятливих факторів макропрогноз був переглянутий: за даними Міністерства економіки, очікується падіння ВВП України на 3,9%.

«Цифри свідчать, що обсяг податкових надходжень зростає попри сповільнення економіки. Ми виводимо з тіні ті сфери та підприємства, які раніше платили не повністю, ухилялись від сплати. Чим забезпечуємо рівні правила гри та чесну конкуренцію для тих підприємців, які чесно платять податки. В цьому і полягає функція податкової», – наголосив Голова ДПС Сергій Верланов.

 

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що 18 березня поточного року набрав чинності Закон України від 17 березня 2020 року № 533-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)»   (далі – Закон № 533).

Законом № 533 внесено зміни до низки законодавчих актів, зокрема до Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Так, підрозділ 10 розділу XX «Перехідні положення» ПКУ доповнено новим п. 521, відповідно до якого за порушення податкового законодавства, вчинені з 01 березня по 31 травня 2020 року, штрафні санкції не застосовуються.

Водночас, продовжують діяти фінансові санкції, зокрема, за порушення нарахування, декларування та сплати ПДВ.

Отже, платники ПДВ зобов’язані сплатити задекларовані ними у податковій декларації суми ПДВ своєчасно і у повному обсязі.

Нагадуємо, що останній день сплати ПДВ за лютий поточного року – 30.03.2020.

 

Подробнее