Днепропетровский горсовет хочет стать «прозрачнее» (ДОПОЛНЕНО)

16.02.2015 12:16

Прозрачность и доступность информации о деятельности городской власти и расходовании бюджетных средств является важным условием доверия граждан. Сейчас у горсовета появился шанс стать ближе к народу.

Об этом пишет на своей странице в фейсбук днепропетровский депутат Серей Жуков, сообщает Интернет-издание «ДНЕПР. ГЛАВНОЕ».

«Я совместно с Камилем Примаковым и общественностью, а именно «Громадским контролем», подготовили проект решения горсовета "О внесении изменений в положение об официальном интернет-портале горсовета" (в проектах решений горсовета номер 33 от 03.02.2015 http://files.dniprorada.gov.ua/index2.php).

Это список информации являющейся обязательной для размещения на сайте горсовета (все отчеты, закупки и масса другой "закрытой" информации) и сроки ее размещения. А также ответственность за ее не размещение.

В пятницу заседала регламентная группа и и.о. мэра Романенко М.В. дал свое согласие на включение этого вопроса в повестку дня следующей сессии. Главное, чтобы при прохождении этого решения через исполком и все постоянные комиссии не был извращен его смысл.

Это решение может быть своеобразным гвоздем в теле коррупции городского совета, который ее, конечно, не убьет до конца, но с ним будет очень неудобно. Как сказал один из чиновников горсовета: «Если все это разместить на сайте, прокуратуре будет что почитать», - добавил Жуков.

Читайте также: В Дніпропетровську запрацює проект "Відкритий бюджет"

 

ДНІПРОПЕТРОВСЬКА МІСЬКА РАДА
VІ СКЛИКАННЯ
СЕСІЯ
Р І Ш Е Н Н Я
_____________№ __________

Про внесення змін до Положення про офіційний Інтернет-портал Дніпропетровської міської ради, затвердженого рішенням міської ради від 18.05.2011 року №64/11 

З метою забезпечення прозорості діяльності Дніпропетровської міської ради, її виконавчих органів та комунальних підприємств, а також приведення рішення міської ради у відповідність з нормами чинного законодавства України, враховуючи лист депутата міської ради Жукова С.В., керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

В И Р І Ш И Л А:

1. Внести зміни до Положення про офіційний Інтернет-портал Дніпропетровської міської ради, затвердженого рішенням міської ради від 18.05.2011 року №64/11 (додаток).

2. За зверненням депутата міської ради, керівника депутатської фракції або депутатської групи неподання інформації для внесення, невнесення, неповне внесення або внесення інформації з порушенням строків передбачених розділом 4 Положення про офіційний Інтернет-портал Дніпропетровської міської ради є обов’язковою підставою для проведення службового розслідування та притягнення посадових осіб до дисциплінарної відповідальності.

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови Крупського А.Ф.

В. о. міського голови М. В. Романенко

Додаток

до рішення міської ради
від №

Зміни
до Положення про офіційний Інтернет-портал Дніпропетровської міської ради

1. Додати розділ 4 Положення про офіційний Інтернет-портал Дніпропетровської міської ради у наступній редакції:

«4. Інформація, що обов’язково розміщується на офіційному Інтернет-порталі Дніпропетровської міської ради та посадові особи за це відповідальні
4.1. Інформацією, що обов’язково розміщується на офіційному Інтернет-порталі Дніпропетровської міської ради є:
4.1.1. Рішення міської ради (розміщуються невідкладно, але не пізніше п'яти робочих днів після прийняття)
4.1.2. Проекти рішень міської ради (розміщуються не пізніше, ніж за 20 робочих днів до розгляду на сесії)
4.1.3. Зміни, доповнення, додатки, тощо до проектів рішень міської ради (розміщуються невідкладно, але не пізніше, ніж за 10 робочих днів до розгляду на сесії)
4.1.4. Висновки і рекомендації постійних комісій Дніпропетровської міської ради, протоколи їх засідань, а також рішення та звіти про їх діяльність (розміщуються невідкладно, але не пізніше п'яти робочих днів після відповідного засідання)
4.1.5. Висновки і рекомендації тимчасових комісій Дніпропетровської міської ради, протоколи їх засідань, а також рішення та звіти про їх діяльність (розміщуються невідкладно, але не пізніше п'яти робочих днів після засідання)
4.1.6. Порядок денний сесій міської ради (розміщується на пізніше ніж за 7 днів до дня сесії)
4.1.7. Результати голосувань по кожному з питань порядку денного (поіменно) (розміщуються невідкладно, але не пізніше п'яти робочих днів після сесії)
4.1.8. Стенограми усіх засідань міської ради та протоколи сесій (розміщуються невідкладно, але не пізніше п'яти робочих днів після сесії)
4.1.9. Бюджет міста (розміщується не пізніше п'яти робочих днів після прийняття рішення міською радою про затвердження бюджету)
4.1.10. Титульні списки по витратам бюджету міста (розміщується не пізніше п'яти робочих днів після прийняття рішення міською радою про затвердження бюджету)
4.1.11. Бюджет районів (розміщується не пізніше п'яти робочих днів після прийняття рішення міською радою про затвердження бюджету)
4.1.12. Програма соціально-економічного розвитку та міські програми (розміщуються невідкладно, але не пізніше п'яти робочих днів після затвердження на сесії міської ради)
4.1.13. Бюджетні запити виконавчих органів Дніпропетровської міської ради (Форми 2015-1, 2015-2, 2015-3, 2015-4, 2015-5, 2015-6, 2015-7, 2015-8, 2015-9, 2015-10, 2016-1, 2016-2, 2016-3, 2016-4, 2016-5, 2016-6, 2016-7, 2016-8, 2016-9, 2016-10, 2017-1, 2017-2, 2017-3, 2017-4, 2017-5, 2017-6, 2017-7, 2017-8, 2017-9, 2017-10) (розміщуються за 20 днів до затвердження або змін до бюджету міста)
4.1.14. Фінансові звіти департаментів, управлінь та відділів міської ради (розміщуються не пізніше п'яти робочих днів після подання звіту)
4.1.15. Звіти, пов’язані із здійсненням відповідно до Закону України "Про співробітництво територіальних громад" співробітництва територіальних громад (розміщуються не пізніше п'яти робочих днів після подання звіту)
4.1.16. Звіти про виконання бюджету та затверджених радою програм (розміщуються не пізніше п'яти робочих днів після подання звіту)
4.1.17. Статут територіальної громади міста Дніпропетровськ (розміщується не пізніше п'яти робочих днів після затвердження або змін)
4.1.18. Кількісний та персональний склад постійних комісій, депутатських груп та фракцій у міській раді (оновлення інформації не пізніше п'яти робочих днів після проведення сесії)
4.1.19. Інформація про структуру виконавчих органів Дніпропетровської міської ради (розміщується не пізніше п'яти робочих днів після затвердження або змін)
4.1.20. Декларації міського голови, секретаря, заступників, керівників виконавчих органів та інших посадових осіб Дніпропетровської міської ради про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за формою, що визначена законом, що діє на час подання декларації (розміщуються не пізніше п'яти робочих днів після призначення)
4.1.21. Річний план закупівель на поточний рік по усіх департаментах, відділах, управліннях Дніпропетровської міської ради (розміщується не пізніше п'яти робочих днів після затвердження)
4.1.22. Річний план закупівель по всім комунальним підприємствам та закладам (розміщується не пізніше п'яти робочих днів після затвердження)
4.1.23. Фінансові звіти комунальних підприємств (розміщується не пізніше п'яти робочих днів після подання звіту)
4.1.24. Результати планових та позапланових ревізій, перевірок, розслідувань, щодо виконавчих органів Дніпропетровської міської ради, її комунальних підприємств та закладів, а також суб'єктів господарювання, у статутному (складеному) капіталі яких є частка майна територіальної громади міста Дніпропетровська (розміщуються не пізніше п'яти робочих днів після оформлення)
4.1.25. Автоматизована система «Реєстр об’єктів комунальної власності» з можливістю пошуку за адресою, балансоутримувачем та режимом закріплення майна (оновлення щотижня при будь-яких змінах)
4.1.26. Мирові угоди, укладені Дніпропетровською міською радою, її виконавчим органом або комунальними підприємствами чи закладами починаючи з 2010 року (розміщуються не пізніше п'яти робочих днів після затвердження посадовими особами або судом)
4.1.27. Інформація про вчинені заходи та відповіді на підтримані на сесії депутатські запити (розміщується не пізніше тридцяти днів з моменту підтримання депутатами депутатського запиту на сесії міської ради)
4.1.28. Інформація про аварійні споруди м. Дніпропетровська, які можуть бути небезпечні для мешканців міста з визначенням відповідальних осіб за стан та безпеку для мешканців міста по кожній окремій аварійній споруді (оновлення щотижня при будь-яких змінах)
4.1.29. Інформація щодо всіх комунальних підприємств Дніпропетровської міської ради, а саме по кожному комунальному підприємству (оновлення щотижня при будь-яких змінах):
4.1.29.1. інформація про їх адресу та графік роботи;
4.1.29.2. інформація про їх основну діяльність (послуги, роботи, товари) у вигляді презентацій, що дають розуміння необхідності для територіальної громади міста Дніпропетровська існування такого комунального підприємства;
4.1.29.3. інформація про їх керівників (прізвище, ім’я та по-батькові, фото, телефон, електронна пошта, місце та час прийому громадян);
4.1.29.4. інформація про їх структуру з назвою структурних підрозділів;
4.1.29.5. інформація про всіх осіб, які працюють (прізвище, ім’я та по-батькові);
4.1.29.6. статут.
4.1.30. Інформація про укладення договорів на закупівлю послуг, робіт, товарів виконавчими органами Дніпропетровської міської ради та комунальними підприємствами Дніпропетровської міської ради у вигляді відповідного реєстру з наступною інформацією починаючи з 2012 року і за всі наступні роки:
4.1.30.1. Номер, дата та назва договору на закупівлю послуг, робот та товарів;
4.1.30.2. Найменування постачальника, його код ЄДРПОУ;
4.1.30.3. Сума договору, строк постачання, предмет договору;
4.1.30.4. Вид процедури закупівлі;
4.1.30.5. Примітки про наявність кредиторської заборгованості;
4.1.30.6. Ім’я, прізвище та по-батькові відповідальної особи, що вносила інформацію;
4.1.30.7. Дата, на яку реєстр договорів на закупівлю послуг, робот та товарів є актуальним (дати останнього внесення інформації). 
4.1.31. Інформація про комунальні підприємства, які знаходяться в процедурах банкрутства, а саме:
4.1.31.1. Інформацію про номер справи, процедуру банкрутства, ім’я, прізвище та по-батькові арбітражного керуючого та його контактні дані (адреса, телефон);
4.1.31.2. Інформація щодо переліку нерухомого майна комунального підприємства, що знаходиться в нього на балансі, у повному господарському віданні або власності;
4.1.31.3. Інформацію щодо переліку нерухомого майна комунального підприємства, що знаходиться в нього на балансі, у повному господарському віданні або власності, що було відчужено протягом процедур банкрутства та його вартість;
4.1.31.4. План санації, якщо введено процедуру санації та відомості про санатора;
4.1.31.5. Висновок або рішення про неможливість процедури санації Дніпропетровською міською радою щодо комунальних підприємств, які знаходяться у ліквідаційній процедурі банкрутства.
4.1.32. Інформація про судові процеси за участю Дніпропетровської міської ради (назва суду, номер справи, сторони, предмет спору, дата засідання, винесене рішення, інформація про виконання рішення)

4.2. Відповідальними особами за надання інформації та її внесення керівники виконавчих органів Дніпропетровської міської ради та керівники комунальних підприємств Дніпропетровської міської ради, які є розпорядниками такої інформації. Контроль та технічним забезпеченням внесення інформації, передбаченої п. 4.1. даного Положення здійснює управління внутрішньої інформації Дніпропетровської міської ради».

В.о. Міського голови М. В. Романенко

Как это повлияет на рейтинг:
Депутат Днепропетровского городского совета 6-7 созывов, заместитель председателя Днепропетровской облгосадминистрации
Подробнее
Общественная организация "Громадський контроль Дніпра"
Подробнее
Комментарии
Варя
16.02.2015
Молодцы, за вами будущее!
Анна
16.02.2015
Не смешите мои тапочки, ближе...
Последние записи в блогах

Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Дніпропетровській області під процесуальним керівництвом прокуратури області припинили роботу міжрегіонального конвертаційного центру, через який було проконвертовано понад 1 млрд грн.

У рамках розслідування кримінального провадження за ч. 2 ст. 205, ч. 2 ст. 209 КК України було встановлено групу осіб, які надавали послуги підприємствам реального сектору економіки, підприємствам державної та комунальної форми власності Київської, Донецької, Запорізької, Дніпропетровської, Харківської областей та м. Києва з формування штучного податкового кредиту та переведення безготівкових коштів у готівку.

Зокрема, встановлено, що учасниками злочинної групи здійснено реєстрацію та придбання низки підконтрольних підприємств, на рахунки яких «клієнти» «конверту» перераховували грошові кошти за нібито придбані ТМЦ (товари та послуги).

Отриману такими шляхами готівку фігуранти передавали замовникам незаконних послуг, за винятком «винагороди» у розмірі 10-13% від суми конвертації.

Таким чином протягом 2018-2019 років через рахунки компаній, які входили до складу конвертцентру, було проконвертовано понад 1 млрд. грн.

За результатами санкціонованих обшуків, проведених в офісних приміщеннях, за місцями проживання фігурантів та їх транспортних засобах з незаконного обігу вилучено 567 тис. гривень готівкою, 53 печатки, 2 електронних ключа, 13 одиниць комп’ютерної техніки, 30 мобільних телефонів, 31 банківську картку, 15 електронних носіїв інформації, фінансово-бухгалтерську документацію, чорнові записи та травматичний пістолет 9 мм марки „SHMEISSER PSH 790” без дозвільних документів та 13 набоїв до нього.

Окрім того, накладено арешт на 3,4 млн грн ліміту суми ПДВ на рахунках компаній-фігурантів в СЕА ПДВ.

Слідство триває.

 

Подробнее

Доходи місцевих бюджетів Дніпропетровської області за січень – квітень 2019 року склали 9 млрд 437,7 млн грн, що на 2 млрд 145 млн грн більше аналогічного періоду 2018 року. Про це повідомила в.о. начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Оксана Томчук.

Більше половини надходжень у місцеві скарбниці Дніпропетровського регіону забезпечує податок на доходи фізичних осіб, його сума склала 5 млрд 223,3 млн грн, що перевищує минулорічні показники майже на 1 млрд 18,5 млн гривень.

Наступною за рівнем надходжень є плата за землю. Її власники та землекористувачі сплатили протягом 2019 року майже 1 млрд 601,1 млн грн,  що на 402,1 млн грн більше аналогічного періоду минулого року.

Замикає трійку лідерів єдиний податок. Впродовж чотирьох місяців 2019 року спрощенці області сплатили 923,8 млн грн, що на 171,6 млн грн більше рівня 2018 року.

Подробнее

Головним управлінням ДФС у Дніпропетровській області з початку 2019 року забезпечено надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) на рівні 5 млрд 24,8 млн гривень. Цьогорічний показник перевищує минулорічну суму сплати єдиного внеску за аналогічний період на 887,1 млн грн або на 21,0 %. Про це повідомила в.о. начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Оксана Томчук.

Протягом квітня 2019 року фактичні надходження єдиного внеску склали 1 млрд 381,3 млн грн, що на 235,3 млн грн більше квітня 2018 року.

 «Варто відзначити, що такий ріст – результат комплексу заходів, що втілюються представниками усіх гілок влади та контролюючими органами у напрямку легалізації праці. Спілкуючись з працедавцями - порушниками, фахівці ДФС  вважають, що норми закону у сфері оплати праці мають  винятковий пріоритет. Тож, легальний ринок праці – це стабільні надходження до бюджетів та гарантоване соціальне і пенсійне забезпечення», - зазначила Оксана Томчук.

 

Подробнее

У січні-квітні 2019 року підрозділами аудиту було проведено 1,6 тис. планових перевірок платників податків, 4,3 тис.  позапланових перевірок та 1,1 тис. зустрічних звірок.

Зокрема, проведено 66 перевірок фінансових установ з відокремленими підрозділами, за результатами яких донараховано 214,6 млн гривень.

За результатами контролю за дотриманням вимог валютного законодавства донараховано пені за порушення термінів розрахунків у сфері ЗЕД на загальну суму 206,3  млн грн, а також податку на прибуток з іноземних юридичних осіб  на загальну суму  191,5 млн гривень.

На виконання ухвал суду (у т.ч. отриманих у минулому році) проведено 24 документальні перевірки, донараховано грошових зобов’язань на суму 95,7 млн грн. Крім того, на виконання інших доручень правоохоронних органів, які надаються під час розслідування кримінальних проваджень, проведено 297 документальних перевірок та донараховано 174,3 млн гривень.

 Проведено 300 документальних перевірок дотримання законодавства України з питань державної митної справи, донараховано 292,9 млн грн грошових зобов’язань. 

У цілому за результатами контрольно-перевірочної роботи донараховано до бюджету 15,4 млрд грн, з яких узгоджено 5,3 млрд грн (у т.ч. основного платежу з податку на прибуток – 1 295,4 млн грн, ПДВ – 1 775,2 млн гривень).

Реальний вклад підрозділів аудиту по забезпеченню надходжень до бюджету склав 3 456 млн грн (забезпечено надходжень грошовими коштами на 1 132 млн грн, зменшено від’ємне значення об’єкта оподаткування податком на прибуток на  10 678 млн грн, що упередило несплату податку у майбутньому на 1 922 млн грн, зменшено залишки від’ємного значення ПДВ, який після бюджетного відшкодування включається до складу податкового кредиту наступного періоду на 402 млн гривень).

Подробнее
Голосование
Сможет ли Владимир Зеленский быть самостоятельным президентом?
Нет, не сможет
Да, сможет