Днепропетровский горсовет хочет стать «прозрачнее» (ДОПОЛНЕНО)

16.02.2015 12:16

Прозрачность и доступность информации о деятельности городской власти и расходовании бюджетных средств является важным условием доверия граждан. Сейчас у горсовета появился шанс стать ближе к народу.

Об этом пишет на своей странице в фейсбук днепропетровский депутат Серей Жуков, сообщает Интернет-издание «ДНЕПР. ГЛАВНОЕ».

«Я совместно с Камилем Примаковым и общественностью, а именно «Громадским контролем», подготовили проект решения горсовета "О внесении изменений в положение об официальном интернет-портале горсовета" (в проектах решений горсовета номер 33 от 03.02.2015 http://files.dniprorada.gov.ua/index2.php).

Это список информации являющейся обязательной для размещения на сайте горсовета (все отчеты, закупки и масса другой "закрытой" информации) и сроки ее размещения. А также ответственность за ее не размещение.

В пятницу заседала регламентная группа и и.о. мэра Романенко М.В. дал свое согласие на включение этого вопроса в повестку дня следующей сессии. Главное, чтобы при прохождении этого решения через исполком и все постоянные комиссии не был извращен его смысл.

Это решение может быть своеобразным гвоздем в теле коррупции городского совета, который ее, конечно, не убьет до конца, но с ним будет очень неудобно. Как сказал один из чиновников горсовета: «Если все это разместить на сайте, прокуратуре будет что почитать», - добавил Жуков.

Читайте также: В Дніпропетровську запрацює проект "Відкритий бюджет"

 

ДНІПРОПЕТРОВСЬКА МІСЬКА РАДА
VІ СКЛИКАННЯ
СЕСІЯ
Р І Ш Е Н Н Я
_____________№ __________

Про внесення змін до Положення про офіційний Інтернет-портал Дніпропетровської міської ради, затвердженого рішенням міської ради від 18.05.2011 року №64/11 

З метою забезпечення прозорості діяльності Дніпропетровської міської ради, її виконавчих органів та комунальних підприємств, а також приведення рішення міської ради у відповідність з нормами чинного законодавства України, враховуючи лист депутата міської ради Жукова С.В., керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

В И Р І Ш И Л А:

1. Внести зміни до Положення про офіційний Інтернет-портал Дніпропетровської міської ради, затвердженого рішенням міської ради від 18.05.2011 року №64/11 (додаток).

2. За зверненням депутата міської ради, керівника депутатської фракції або депутатської групи неподання інформації для внесення, невнесення, неповне внесення або внесення інформації з порушенням строків передбачених розділом 4 Положення про офіційний Інтернет-портал Дніпропетровської міської ради є обов’язковою підставою для проведення службового розслідування та притягнення посадових осіб до дисциплінарної відповідальності.

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови Крупського А.Ф.

В. о. міського голови М. В. Романенко

Додаток

до рішення міської ради
від №

Зміни
до Положення про офіційний Інтернет-портал Дніпропетровської міської ради

1. Додати розділ 4 Положення про офіційний Інтернет-портал Дніпропетровської міської ради у наступній редакції:

«4. Інформація, що обов’язково розміщується на офіційному Інтернет-порталі Дніпропетровської міської ради та посадові особи за це відповідальні
4.1. Інформацією, що обов’язково розміщується на офіційному Інтернет-порталі Дніпропетровської міської ради є:
4.1.1. Рішення міської ради (розміщуються невідкладно, але не пізніше п'яти робочих днів після прийняття)
4.1.2. Проекти рішень міської ради (розміщуються не пізніше, ніж за 20 робочих днів до розгляду на сесії)
4.1.3. Зміни, доповнення, додатки, тощо до проектів рішень міської ради (розміщуються невідкладно, але не пізніше, ніж за 10 робочих днів до розгляду на сесії)
4.1.4. Висновки і рекомендації постійних комісій Дніпропетровської міської ради, протоколи їх засідань, а також рішення та звіти про їх діяльність (розміщуються невідкладно, але не пізніше п'яти робочих днів після відповідного засідання)
4.1.5. Висновки і рекомендації тимчасових комісій Дніпропетровської міської ради, протоколи їх засідань, а також рішення та звіти про їх діяльність (розміщуються невідкладно, але не пізніше п'яти робочих днів після засідання)
4.1.6. Порядок денний сесій міської ради (розміщується на пізніше ніж за 7 днів до дня сесії)
4.1.7. Результати голосувань по кожному з питань порядку денного (поіменно) (розміщуються невідкладно, але не пізніше п'яти робочих днів після сесії)
4.1.8. Стенограми усіх засідань міської ради та протоколи сесій (розміщуються невідкладно, але не пізніше п'яти робочих днів після сесії)
4.1.9. Бюджет міста (розміщується не пізніше п'яти робочих днів після прийняття рішення міською радою про затвердження бюджету)
4.1.10. Титульні списки по витратам бюджету міста (розміщується не пізніше п'яти робочих днів після прийняття рішення міською радою про затвердження бюджету)
4.1.11. Бюджет районів (розміщується не пізніше п'яти робочих днів після прийняття рішення міською радою про затвердження бюджету)
4.1.12. Програма соціально-економічного розвитку та міські програми (розміщуються невідкладно, але не пізніше п'яти робочих днів після затвердження на сесії міської ради)
4.1.13. Бюджетні запити виконавчих органів Дніпропетровської міської ради (Форми 2015-1, 2015-2, 2015-3, 2015-4, 2015-5, 2015-6, 2015-7, 2015-8, 2015-9, 2015-10, 2016-1, 2016-2, 2016-3, 2016-4, 2016-5, 2016-6, 2016-7, 2016-8, 2016-9, 2016-10, 2017-1, 2017-2, 2017-3, 2017-4, 2017-5, 2017-6, 2017-7, 2017-8, 2017-9, 2017-10) (розміщуються за 20 днів до затвердження або змін до бюджету міста)
4.1.14. Фінансові звіти департаментів, управлінь та відділів міської ради (розміщуються не пізніше п'яти робочих днів після подання звіту)
4.1.15. Звіти, пов’язані із здійсненням відповідно до Закону України "Про співробітництво територіальних громад" співробітництва територіальних громад (розміщуються не пізніше п'яти робочих днів після подання звіту)
4.1.16. Звіти про виконання бюджету та затверджених радою програм (розміщуються не пізніше п'яти робочих днів після подання звіту)
4.1.17. Статут територіальної громади міста Дніпропетровськ (розміщується не пізніше п'яти робочих днів після затвердження або змін)
4.1.18. Кількісний та персональний склад постійних комісій, депутатських груп та фракцій у міській раді (оновлення інформації не пізніше п'яти робочих днів після проведення сесії)
4.1.19. Інформація про структуру виконавчих органів Дніпропетровської міської ради (розміщується не пізніше п'яти робочих днів після затвердження або змін)
4.1.20. Декларації міського голови, секретаря, заступників, керівників виконавчих органів та інших посадових осіб Дніпропетровської міської ради про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за формою, що визначена законом, що діє на час подання декларації (розміщуються не пізніше п'яти робочих днів після призначення)
4.1.21. Річний план закупівель на поточний рік по усіх департаментах, відділах, управліннях Дніпропетровської міської ради (розміщується не пізніше п'яти робочих днів після затвердження)
4.1.22. Річний план закупівель по всім комунальним підприємствам та закладам (розміщується не пізніше п'яти робочих днів після затвердження)
4.1.23. Фінансові звіти комунальних підприємств (розміщується не пізніше п'яти робочих днів після подання звіту)
4.1.24. Результати планових та позапланових ревізій, перевірок, розслідувань, щодо виконавчих органів Дніпропетровської міської ради, її комунальних підприємств та закладів, а також суб'єктів господарювання, у статутному (складеному) капіталі яких є частка майна територіальної громади міста Дніпропетровська (розміщуються не пізніше п'яти робочих днів після оформлення)
4.1.25. Автоматизована система «Реєстр об’єктів комунальної власності» з можливістю пошуку за адресою, балансоутримувачем та режимом закріплення майна (оновлення щотижня при будь-яких змінах)
4.1.26. Мирові угоди, укладені Дніпропетровською міською радою, її виконавчим органом або комунальними підприємствами чи закладами починаючи з 2010 року (розміщуються не пізніше п'яти робочих днів після затвердження посадовими особами або судом)
4.1.27. Інформація про вчинені заходи та відповіді на підтримані на сесії депутатські запити (розміщується не пізніше тридцяти днів з моменту підтримання депутатами депутатського запиту на сесії міської ради)
4.1.28. Інформація про аварійні споруди м. Дніпропетровська, які можуть бути небезпечні для мешканців міста з визначенням відповідальних осіб за стан та безпеку для мешканців міста по кожній окремій аварійній споруді (оновлення щотижня при будь-яких змінах)
4.1.29. Інформація щодо всіх комунальних підприємств Дніпропетровської міської ради, а саме по кожному комунальному підприємству (оновлення щотижня при будь-яких змінах):
4.1.29.1. інформація про їх адресу та графік роботи;
4.1.29.2. інформація про їх основну діяльність (послуги, роботи, товари) у вигляді презентацій, що дають розуміння необхідності для територіальної громади міста Дніпропетровська існування такого комунального підприємства;
4.1.29.3. інформація про їх керівників (прізвище, ім’я та по-батькові, фото, телефон, електронна пошта, місце та час прийому громадян);
4.1.29.4. інформація про їх структуру з назвою структурних підрозділів;
4.1.29.5. інформація про всіх осіб, які працюють (прізвище, ім’я та по-батькові);
4.1.29.6. статут.
4.1.30. Інформація про укладення договорів на закупівлю послуг, робіт, товарів виконавчими органами Дніпропетровської міської ради та комунальними підприємствами Дніпропетровської міської ради у вигляді відповідного реєстру з наступною інформацією починаючи з 2012 року і за всі наступні роки:
4.1.30.1. Номер, дата та назва договору на закупівлю послуг, робот та товарів;
4.1.30.2. Найменування постачальника, його код ЄДРПОУ;
4.1.30.3. Сума договору, строк постачання, предмет договору;
4.1.30.4. Вид процедури закупівлі;
4.1.30.5. Примітки про наявність кредиторської заборгованості;
4.1.30.6. Ім’я, прізвище та по-батькові відповідальної особи, що вносила інформацію;
4.1.30.7. Дата, на яку реєстр договорів на закупівлю послуг, робот та товарів є актуальним (дати останнього внесення інформації). 
4.1.31. Інформація про комунальні підприємства, які знаходяться в процедурах банкрутства, а саме:
4.1.31.1. Інформацію про номер справи, процедуру банкрутства, ім’я, прізвище та по-батькові арбітражного керуючого та його контактні дані (адреса, телефон);
4.1.31.2. Інформація щодо переліку нерухомого майна комунального підприємства, що знаходиться в нього на балансі, у повному господарському віданні або власності;
4.1.31.3. Інформацію щодо переліку нерухомого майна комунального підприємства, що знаходиться в нього на балансі, у повному господарському віданні або власності, що було відчужено протягом процедур банкрутства та його вартість;
4.1.31.4. План санації, якщо введено процедуру санації та відомості про санатора;
4.1.31.5. Висновок або рішення про неможливість процедури санації Дніпропетровською міською радою щодо комунальних підприємств, які знаходяться у ліквідаційній процедурі банкрутства.
4.1.32. Інформація про судові процеси за участю Дніпропетровської міської ради (назва суду, номер справи, сторони, предмет спору, дата засідання, винесене рішення, інформація про виконання рішення)

4.2. Відповідальними особами за надання інформації та її внесення керівники виконавчих органів Дніпропетровської міської ради та керівники комунальних підприємств Дніпропетровської міської ради, які є розпорядниками такої інформації. Контроль та технічним забезпеченням внесення інформації, передбаченої п. 4.1. даного Положення здійснює управління внутрішньої інформації Дніпропетровської міської ради».

В.о. Міського голови М. В. Романенко

Как это повлияет на рейтинг:
Комментарии
Варя
16.02.2015
Молодцы, за вами будущее!
Анна
16.02.2015
Не смешите мои тапочки, ближе...
Последние записи в блогах

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу роботодавців, що постановою Кабінету Міністрів України від 13 березня 2013 року № 153 затверджено Порядок компенсації роботодавцям частини фактичних витрат, пов’язаних із сплатою єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – Порядок № 153), яким передбачено компенсацію роботодавцям частини фактичних витрат, пов’язаних із сплатою єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) у зв’язку із створенням нового робочого місця.

Дія Порядку № 153 поширюється на суб’єктів господарювання – роботодавців, які починаючи з 2013 року:

● створюють нові робочі місця та працевлаштовують на них працівників шляхом укладення трудового договору;

● протягом 12 календарних місяців з дня укладення трудового договору з особою, працевлаштованою на нове робоче місце, щомісяця здійснюють виплату їй заробітної плати в розмірі не менше ніж три мінімальні заробітні плати.

Якщо роботодавець забезпечив дотримання вищезазначених вимог, то такий роботодавець отримує право на компенсацію фактичних витрат у розмірі             50 відсотків суми нарахованого єдиного внеску протягом наступних                             12 календарних місяців за умови збереження рівня заробітної плати у розмірі не менше ніж три мінімальні заробітні плати у місяці сплати єдиного внеску за особу, працевлаштовану на нове робоче місце.

Водночас, у разі зменшення штатної чисельності працівників та фонду оплати праці роботодавець втрачає право на компенсацію.

Норми визначені п. 2 Порядку № 153.

 

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що 02.04.2020 набрав чинності Закон України від 30 березня 2020 року № 540-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) (далі – Закон № 540).

Законом № 540 внесено зміни, зокрема до Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Так, Законом № 540 розділ XX «Перехідні положення» підрозділу 1 доповнено п. 11, відповідно до якого встановлено, що за результатами 2020 року, при реалізації права на податкову знижку відповідно до положень ст. 166 ПКУ, сума коштів або вартість лікарських засобів для надання медичної допомоги хворим, дезінфекційних засобів і антисептиків, медичного обладнання, засобів індивідуального захисту, медичних виробів для скринінгу хворих, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги, медичних виробів, лабораторного обладнання, розхідних матеріалів, реагентів для лабораторних досліджень; медичних виробів, лабораторного обладнання, розхідних матеріалів для інфекційних відділень, патологоанатомічних відділень тощо, засобів особистої гігієни, продуктів харчування та/або товарів за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України, які добровільно перераховані (передані) громадським об’єднанням та/або благодійним організаціям та/або центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я, та/або іншим центральним органам виконавчої влади, які реалізують державну політику у сферах санітарного та епідемічного благополуччя населення, контролю якості та безпеки лікарських засобів, протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та іншим соціально небезпечним захворюванням, та/або особі, уповноваженій на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я, та/або закладам охорони здоров’я державної та/або комунальної власності, та/або структурним підрозділам з питань охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій протягом карантину, що запроваджений Кабінетом Міністрів України у порядку, встановленому законом, на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби       (COVID-19), включається до податкової знижки у повному обсязі без урахування обмежень, визначених п.п. 166.3.2 п. 166.3 ст. 166 ПКУ.

 

 

Подробнее

У зв’язку з оголошенням в Україні карантину Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області рекомендує використовувати електронні сервіси:

спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення "Єдине вікно подання електронної звітності" (далі – Єдине вікно);

інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет» (далі – Електронний кабінет).

Єдине вікно.

Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» розміщено на вебпорталі ДПС у розділі «Головна/ Електронна звітність/ Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності»/».

Електронний кабінет.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http:// cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

У приватній частині Електронного кабінету платнику надано можливість:

відправити до будь-якого контролюючого органу листа в електронному вигляді (меню «Листування з ДПС»);

доступу до особистої інформації, зокрема реєстраційних та облікових даних (меню «Облікові дані»), даних інтегрованих карток (меню «Стан розрахунків з бюджетом»), переліку отриманих документів та поданої звітності платника податків (меню «Вхідні/вихідні документи»);

переглянути стан розрахунку з бюджетом (меню «Стан розрахунків з бюджетом»);

отримати витяг щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС, надіславши запит на його отримання;

отримати довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;

надіслати запити на отримання інформації, заяви на реєстрацію платником окремих податків, отримати витяги з реєстрів;

створювати та надсилати електронні документи: податкової та статистичної звітності, звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;

скористатися іншими електронними сервісами та отримати корисну інформацію.

Для фізичних осіб в Електронному кабінеті об’єднано сервіси для громадян в окремий Е-кабінет для громадян, який надає можливість:

доступу до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);

доступу до сформованих податкових повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;

подання декларації про майновий стан і доходи;

отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

Заздалегідь просимо з розумінням поставитись до ситуації, що склалася, і просимо вибачення за можливі незручності!

 

 

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області доводить до відома платників, що порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування платниками єдиного податку першої – третьої груп здійснюється відповідно до підпунктів 298.1.1 – 298.1.4 п. 298.1 ст. 298 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Норми визначені п. 298.1 ст. 298 ПКУ.

Для обрання або переходу на спрощену систему оподаткування суб’єкт господарювання подає до контролюючого органу заяву про застосування спрощеної системи оподаткування (далі – заява) (п.п. 298.1.1 п. 298.1 ст. 298 ПКУ).

Заява подається за вибором платника податків, якщо інше не передбачено ПКУ, в один з таких способів:

1) особисто платником податків або уповноваженою на це особою;

2) надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

3) засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації кваліфікованого електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством;

4) державному реєстратору як додаток до заяви про державну реєстрацію, що подається для проведення державної реєстрації, зокрема, фізичної особи – підприємця з урахуванням вимог п. 291.5 ст. 291 ПКУ. Електронна копія заяви, виготовлена шляхом сканування, передається державним реєстратором до контролюючого органу одночасно з відомостями з реєстраційної картки на проведення державної реєстрації, зокрема, фізичної особи – підприємця згідно із Законом України від 15 травня 2003 року № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» із змінами та доповненнями.

Форма заяви затверджена наказом Міністерства фінансів України від 16.07.2019 № 308 (далі – Наказ № 308).

Згідно з п.п. 298.1.4 п. 298.1 ст. 298 ПКУ до поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування за формою, затвердженою Наказом № 308.

Відповідно до п. 42¹.2 ст. 42¹ ПКУ Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПКУ та нормативно-правовими актами, що прийняті на підставі та на виконання ПКУ.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету фізична особа – підприємець має можливість направити до органу ДПС разом із супровідним листом заяву та розрахунок доходу за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування, за встановленою формою у форматі pdf (обмеження 2 МБ).

Датою подання заяви із супровідним листом є дата реєстрації супровідного листа в органі ДПС. Протягом одного робочого дня після надсилання такого листа до органу ДПС автора електронного листа буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації. Інформацію щодо отримання та реєстрації листа в органі ДПС можна переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи – у вкладці «Відправлені документи» меню «Вхідні/вихідні документи».

Подробнее