Днепропетровский горсовет хочет стать «прозрачнее» (ДОПОЛНЕНО)

16.02.2015 12:16

Прозрачность и доступность информации о деятельности городской власти и расходовании бюджетных средств является важным условием доверия граждан. Сейчас у горсовета появился шанс стать ближе к народу.

Об этом пишет на своей странице в фейсбук днепропетровский депутат Серей Жуков, сообщает Интернет-издание «ДНЕПР. ГЛАВНОЕ».

«Я совместно с Камилем Примаковым и общественностью, а именно «Громадским контролем», подготовили проект решения горсовета "О внесении изменений в положение об официальном интернет-портале горсовета" (в проектах решений горсовета номер 33 от 03.02.2015 http://files.dniprorada.gov.ua/index2.php).

Это список информации являющейся обязательной для размещения на сайте горсовета (все отчеты, закупки и масса другой "закрытой" информации) и сроки ее размещения. А также ответственность за ее не размещение.

В пятницу заседала регламентная группа и и.о. мэра Романенко М.В. дал свое согласие на включение этого вопроса в повестку дня следующей сессии. Главное, чтобы при прохождении этого решения через исполком и все постоянные комиссии не был извращен его смысл.

Это решение может быть своеобразным гвоздем в теле коррупции городского совета, который ее, конечно, не убьет до конца, но с ним будет очень неудобно. Как сказал один из чиновников горсовета: «Если все это разместить на сайте, прокуратуре будет что почитать», - добавил Жуков.

Читайте также: В Дніпропетровську запрацює проект "Відкритий бюджет"

 

ДНІПРОПЕТРОВСЬКА МІСЬКА РАДА
VІ СКЛИКАННЯ
СЕСІЯ
Р І Ш Е Н Н Я
_____________№ __________

Про внесення змін до Положення про офіційний Інтернет-портал Дніпропетровської міської ради, затвердженого рішенням міської ради від 18.05.2011 року №64/11 

З метою забезпечення прозорості діяльності Дніпропетровської міської ради, її виконавчих органів та комунальних підприємств, а також приведення рішення міської ради у відповідність з нормами чинного законодавства України, враховуючи лист депутата міської ради Жукова С.В., керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

В И Р І Ш И Л А:

1. Внести зміни до Положення про офіційний Інтернет-портал Дніпропетровської міської ради, затвердженого рішенням міської ради від 18.05.2011 року №64/11 (додаток).

2. За зверненням депутата міської ради, керівника депутатської фракції або депутатської групи неподання інформації для внесення, невнесення, неповне внесення або внесення інформації з порушенням строків передбачених розділом 4 Положення про офіційний Інтернет-портал Дніпропетровської міської ради є обов’язковою підставою для проведення службового розслідування та притягнення посадових осіб до дисциплінарної відповідальності.

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови Крупського А.Ф.

В. о. міського голови М. В. Романенко

Додаток

до рішення міської ради
від №

Зміни
до Положення про офіційний Інтернет-портал Дніпропетровської міської ради

1. Додати розділ 4 Положення про офіційний Інтернет-портал Дніпропетровської міської ради у наступній редакції:

«4. Інформація, що обов’язково розміщується на офіційному Інтернет-порталі Дніпропетровської міської ради та посадові особи за це відповідальні
4.1. Інформацією, що обов’язково розміщується на офіційному Інтернет-порталі Дніпропетровської міської ради є:
4.1.1. Рішення міської ради (розміщуються невідкладно, але не пізніше п'яти робочих днів після прийняття)
4.1.2. Проекти рішень міської ради (розміщуються не пізніше, ніж за 20 робочих днів до розгляду на сесії)
4.1.3. Зміни, доповнення, додатки, тощо до проектів рішень міської ради (розміщуються невідкладно, але не пізніше, ніж за 10 робочих днів до розгляду на сесії)
4.1.4. Висновки і рекомендації постійних комісій Дніпропетровської міської ради, протоколи їх засідань, а також рішення та звіти про їх діяльність (розміщуються невідкладно, але не пізніше п'яти робочих днів після відповідного засідання)
4.1.5. Висновки і рекомендації тимчасових комісій Дніпропетровської міської ради, протоколи їх засідань, а також рішення та звіти про їх діяльність (розміщуються невідкладно, але не пізніше п'яти робочих днів після засідання)
4.1.6. Порядок денний сесій міської ради (розміщується на пізніше ніж за 7 днів до дня сесії)
4.1.7. Результати голосувань по кожному з питань порядку денного (поіменно) (розміщуються невідкладно, але не пізніше п'яти робочих днів після сесії)
4.1.8. Стенограми усіх засідань міської ради та протоколи сесій (розміщуються невідкладно, але не пізніше п'яти робочих днів після сесії)
4.1.9. Бюджет міста (розміщується не пізніше п'яти робочих днів після прийняття рішення міською радою про затвердження бюджету)
4.1.10. Титульні списки по витратам бюджету міста (розміщується не пізніше п'яти робочих днів після прийняття рішення міською радою про затвердження бюджету)
4.1.11. Бюджет районів (розміщується не пізніше п'яти робочих днів після прийняття рішення міською радою про затвердження бюджету)
4.1.12. Програма соціально-економічного розвитку та міські програми (розміщуються невідкладно, але не пізніше п'яти робочих днів після затвердження на сесії міської ради)
4.1.13. Бюджетні запити виконавчих органів Дніпропетровської міської ради (Форми 2015-1, 2015-2, 2015-3, 2015-4, 2015-5, 2015-6, 2015-7, 2015-8, 2015-9, 2015-10, 2016-1, 2016-2, 2016-3, 2016-4, 2016-5, 2016-6, 2016-7, 2016-8, 2016-9, 2016-10, 2017-1, 2017-2, 2017-3, 2017-4, 2017-5, 2017-6, 2017-7, 2017-8, 2017-9, 2017-10) (розміщуються за 20 днів до затвердження або змін до бюджету міста)
4.1.14. Фінансові звіти департаментів, управлінь та відділів міської ради (розміщуються не пізніше п'яти робочих днів після подання звіту)
4.1.15. Звіти, пов’язані із здійсненням відповідно до Закону України "Про співробітництво територіальних громад" співробітництва територіальних громад (розміщуються не пізніше п'яти робочих днів після подання звіту)
4.1.16. Звіти про виконання бюджету та затверджених радою програм (розміщуються не пізніше п'яти робочих днів після подання звіту)
4.1.17. Статут територіальної громади міста Дніпропетровськ (розміщується не пізніше п'яти робочих днів після затвердження або змін)
4.1.18. Кількісний та персональний склад постійних комісій, депутатських груп та фракцій у міській раді (оновлення інформації не пізніше п'яти робочих днів після проведення сесії)
4.1.19. Інформація про структуру виконавчих органів Дніпропетровської міської ради (розміщується не пізніше п'яти робочих днів після затвердження або змін)
4.1.20. Декларації міського голови, секретаря, заступників, керівників виконавчих органів та інших посадових осіб Дніпропетровської міської ради про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за формою, що визначена законом, що діє на час подання декларації (розміщуються не пізніше п'яти робочих днів після призначення)
4.1.21. Річний план закупівель на поточний рік по усіх департаментах, відділах, управліннях Дніпропетровської міської ради (розміщується не пізніше п'яти робочих днів після затвердження)
4.1.22. Річний план закупівель по всім комунальним підприємствам та закладам (розміщується не пізніше п'яти робочих днів після затвердження)
4.1.23. Фінансові звіти комунальних підприємств (розміщується не пізніше п'яти робочих днів після подання звіту)
4.1.24. Результати планових та позапланових ревізій, перевірок, розслідувань, щодо виконавчих органів Дніпропетровської міської ради, її комунальних підприємств та закладів, а також суб'єктів господарювання, у статутному (складеному) капіталі яких є частка майна територіальної громади міста Дніпропетровська (розміщуються не пізніше п'яти робочих днів після оформлення)
4.1.25. Автоматизована система «Реєстр об’єктів комунальної власності» з можливістю пошуку за адресою, балансоутримувачем та режимом закріплення майна (оновлення щотижня при будь-яких змінах)
4.1.26. Мирові угоди, укладені Дніпропетровською міською радою, її виконавчим органом або комунальними підприємствами чи закладами починаючи з 2010 року (розміщуються не пізніше п'яти робочих днів після затвердження посадовими особами або судом)
4.1.27. Інформація про вчинені заходи та відповіді на підтримані на сесії депутатські запити (розміщується не пізніше тридцяти днів з моменту підтримання депутатами депутатського запиту на сесії міської ради)
4.1.28. Інформація про аварійні споруди м. Дніпропетровська, які можуть бути небезпечні для мешканців міста з визначенням відповідальних осіб за стан та безпеку для мешканців міста по кожній окремій аварійній споруді (оновлення щотижня при будь-яких змінах)
4.1.29. Інформація щодо всіх комунальних підприємств Дніпропетровської міської ради, а саме по кожному комунальному підприємству (оновлення щотижня при будь-яких змінах):
4.1.29.1. інформація про їх адресу та графік роботи;
4.1.29.2. інформація про їх основну діяльність (послуги, роботи, товари) у вигляді презентацій, що дають розуміння необхідності для територіальної громади міста Дніпропетровська існування такого комунального підприємства;
4.1.29.3. інформація про їх керівників (прізвище, ім’я та по-батькові, фото, телефон, електронна пошта, місце та час прийому громадян);
4.1.29.4. інформація про їх структуру з назвою структурних підрозділів;
4.1.29.5. інформація про всіх осіб, які працюють (прізвище, ім’я та по-батькові);
4.1.29.6. статут.
4.1.30. Інформація про укладення договорів на закупівлю послуг, робіт, товарів виконавчими органами Дніпропетровської міської ради та комунальними підприємствами Дніпропетровської міської ради у вигляді відповідного реєстру з наступною інформацією починаючи з 2012 року і за всі наступні роки:
4.1.30.1. Номер, дата та назва договору на закупівлю послуг, робот та товарів;
4.1.30.2. Найменування постачальника, його код ЄДРПОУ;
4.1.30.3. Сума договору, строк постачання, предмет договору;
4.1.30.4. Вид процедури закупівлі;
4.1.30.5. Примітки про наявність кредиторської заборгованості;
4.1.30.6. Ім’я, прізвище та по-батькові відповідальної особи, що вносила інформацію;
4.1.30.7. Дата, на яку реєстр договорів на закупівлю послуг, робот та товарів є актуальним (дати останнього внесення інформації). 
4.1.31. Інформація про комунальні підприємства, які знаходяться в процедурах банкрутства, а саме:
4.1.31.1. Інформацію про номер справи, процедуру банкрутства, ім’я, прізвище та по-батькові арбітражного керуючого та його контактні дані (адреса, телефон);
4.1.31.2. Інформація щодо переліку нерухомого майна комунального підприємства, що знаходиться в нього на балансі, у повному господарському віданні або власності;
4.1.31.3. Інформацію щодо переліку нерухомого майна комунального підприємства, що знаходиться в нього на балансі, у повному господарському віданні або власності, що було відчужено протягом процедур банкрутства та його вартість;
4.1.31.4. План санації, якщо введено процедуру санації та відомості про санатора;
4.1.31.5. Висновок або рішення про неможливість процедури санації Дніпропетровською міською радою щодо комунальних підприємств, які знаходяться у ліквідаційній процедурі банкрутства.
4.1.32. Інформація про судові процеси за участю Дніпропетровської міської ради (назва суду, номер справи, сторони, предмет спору, дата засідання, винесене рішення, інформація про виконання рішення)

4.2. Відповідальними особами за надання інформації та її внесення керівники виконавчих органів Дніпропетровської міської ради та керівники комунальних підприємств Дніпропетровської міської ради, які є розпорядниками такої інформації. Контроль та технічним забезпеченням внесення інформації, передбаченої п. 4.1. даного Положення здійснює управління внутрішньої інформації Дніпропетровської міської ради».

В.о. Міського голови М. В. Романенко

Как это повлияет на рейтинг:
Депутат Днепропетровского городского совета 6-7 созывов, заместитель председателя Днепропетровской облгосадминистрации
Подробнее
Общественная организация "Громадський контроль Дніпра"
Подробнее
Комментарии
Варя
16.02.2015
Молодцы, за вами будущее!
Анна
16.02.2015
Не смешите мои тапочки, ближе...
Последние записи в блогах

За результатами 2018 року платники подали майже 304 тис. декларацій з податку на прибуток. До сплати задекларовано 97,55 млрд грн. Це на 17%, або на 14,2 млрд грн більше, ніж у 2017 році. Тоді цей показник складав 83,3 млрд гривень.

Зокрема, за IV квартал минулого року було нараховано 30,0 млрд грн податку на прибуток (без НАК «Нафтогаз України»). Це на 18%, або на 4,6 млрд грн. перевищило суму нарахувань IV кварталу 2017 року.

Найбільші суми нарахувань за останній квартал 2018 року задекларовано платниками Офісу великих платників та м. Києва. Так, платниками, які обслуговуються в Офісі великих платників, задекларовано до сплати 63,7% від загальної суми податку на прибуток, що складає майже 20,8 млрд грн, у ГУ у м.Києві – 15,2%, або майже 5 млрд грн.

Загальна сума отриманих суб’єктами господарювання доходів за 2018 рік склала майже 9,5 трлн грн. Це на 1,3 трлн грн більше, ніж в 2017 році. При цьому по Україні спостерігається адекватний темп росту податку при рості доходів. Так, при темпі росту доходів 116,2% темпи росту податку складають 117%.

 

Подробнее

Протягом січня – лютого 2019 року слідчими ГУ ДФС у Дніпропетровській області розслідувалось 218 кримінальних проваджень, з яких 65 – прийнято до провадження у поточному році.

Із загальної кількості кримінальних проваджень, які розслідувались працівниками слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС області, закінчено 33, із яких до суду скеровано 19 кримінальних проваджень, в тому числі: 13 – з обвинувальним актом, а 6 – для вирішення питання про звільнення особи від кримінальної відповідальності.

Крім того, за 2 місяці поточного року за підслідністю направлено 11 кримінальних проваджень, 18 – приєднано до інших проваджень.

Завдяки розслідуваним справам слідчими ДФС Дніпропетровської області впродовж двох місяців 2019 року відшкодована сума нанесених державі збитків у розмірі 39 млн 117 тис. гривень.

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що підпунктами 256.3.1 і 256.3.2 п. 256.3 ст. 256 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) встановлені ставки рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів за заготівлю деревини основних та неосновних лісових порід (далі – Рентна плата).

За заготівлю другорядних лісових матеріалів, здійснення побічних лісових користувань та використання корисних властивостей лісів ставки Рентної плати встановлюються обласними та Київською міською радами (п. 256.10 ст. 256 ПКУ).

Доходи загального фонду Державного бюджету України від Рентної плати загальнодержавного значення (п. 3 частини 2 ст. 29 Бюджетного кодексу України) зменшено до 37 відс. частки такої Рентної плати (код бюджетної класифікації 13010000). Крім того, встановлено доходи спеціального фонду Державного бюджету України від Рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (п. 134 частини 3 ст. 29 Бюджетного кодексу України) – 26 відс. частки такої Рентної плати.

Разом з тим Бюджетним кодексом України встановлено зарахування 37 відс. частки Рентної плати до доходів загального фонду бюджетів: міст республіканського, Автономної Республіки Крим та обласного значення, міст Києва та Севастополя, районних бюджетів, бюджетів об’єднаних територіальних громад (п. 2 частини 1 ст. 64 Бюджетного кодексу України).

Платники Рентної плати перераховують суми Рентної плати на рахунки, відкриті в органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, які забезпечують розподіл цих коштів у співвідношенні, визначеному Бюджетним кодексом України, із змінами, внесеними Законом України від     22 листопада 2018 року № 2621-VIIІ «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України», а саме:

37 відсотків Рентної плати – до загального фонду державного бюджету;

37 відсотків Рентної плати – до загального фонду місцевих бюджетів;

26 відсотків Рентної плати – до спеціального фонду державного бюджету.

Платники Рентної плати обчислюють суму Рентної плати наростаючим підсумком з початку року та складають податкові декларації за формами, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 № 719, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03.09.2015 за № 1051/27496 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 07.11.2016 № 927 із змінами, внесеними наказом Міністерства фінансів України від 31.05.2017 № 545).

 

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області доводить до відома платників, що наказом Міністерства фінансів України від 11.03.2019 № 105 (далі – Наказ № 105) затверджено Узагальнюючу податкову консультацію щодо оподаткування податком на додану вартість операцій з вивезення за межі митної території України в митному режимі експорту соєвих бобів та насіння свиріпи або ріпаку (далі – Узагальнююча консультація).

Правові основи оподаткування ПДВ встановлено розділами І «Загальні положення», V «Податок на додану вартість» та підрозділом 2 розділу XX «Перехідні положення»Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Пунктом 63 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» ПКУ передбачене звільнення від оподаткування податком на додану вартість операцій з вивезення за межі митної території України в митному режимі експорту соєвих бобів з 01.09.2018 до 31.12.2021 (товарна позиція 1201 згідно з УКТ ЗЕД) та насіння свиріпи або ріпаку з 01.01.2020 до 31.12.2021 (товарна позиція 1205 згідно з УКТ ЗЕД). При цьому, звільнення не поширюється на зазначені операції, якщо їх здійснюють сільськогосподарські підприємства – виробники цих олійних культур, вирощених ними на землях сільськогосподарського призначення, які перебувають у власності таких сільськогосподарських товаровиробників чи в їх постійному користуванні або використовуються ними на правах оренди (суборенди) чи емфітевзису (абзац четвертий пункту 63 підрозділу 2 розділу ХХ ПКУ).

Узагальнюючою консультацією платникам роз’яснено якими законодавчими актами необхідно користуватися при визначенні понять для цілей застосування абзацу четвертого пункту 63 підрозділу 2 розділу ХХ ПКУ.

Наказ № 105 розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства фінансів України за посиланням:  https://www.minfin.gov.ua/news/view/nakazy-ministerstva-finansiv-ukrainy--?category=aspekti-roboti&subcategory=zakonodavstvo

 

Подробнее
Голосование
Кто победит на выборах президента Украины?
Юлия Тимошенко
Петр Порошенко
Анатолий Гриценко
Владимир Зеленский
Юрий Бойко
Олег Ляшко
Александр Вилкул
Другой кандидат