Активіст розповів, як міськрада розподілила кошти для громадських організацій

10.07.2017 15:15

Один з авторів програми підтримки розвитку громадських об'єднань Олександр Соболь розповів, як на засіданні комісії розподілили гроші, та чому громадськість незадоволена результатами конкурсу. Він зазначив, що програма спочатку була дещо іншою.

Про це він написав на своїй сторінці у Фейсбук, повідомляє Інтернет-видання «ДНЕПР. ГЛАВНОЕ» .

«Цього року дещо змінилось. Замість управління інформаційної політики з'явився департамент з питань розвитку місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики, який вже у статусі розпорядника коштів отримав у спадок нашу програму. Звісно, що умови конкурсного відбору, власне як і сама програма, були переписані.

Але разом із змінами в умови прийшли зміни і в роботу конкурсної комісії, хоча склад комісії залишився маже незмінним», – написав Олександр Соболь.

Також він розповів, що до нього потрапив протокол засідання комісії.

«Якщо прибрати зайвий текст, то фінансування отримують:

- дві організації, створені 17 травня (при тому що згідно оголошення прийом проектів мав закінчитися 15 травня але був подовжений до 25 травня), які подали красиві за тезами, та малозмістовні щодо конкретики проекти. Маю підозру, що обидві організації створені під конкурс.

- організація, що пов'язана із не дуже проукраїнським козацьким рухом (тут взагалі була вказівка «дати»)

- якась дивна молодіжна організація, у витоках якої стояли молодіжні рухи СДПУо (!), яка збирається везти молодь до Польщі (ну це типо як з Вашингтоном)

- ну і ще багато цікавого», – пише представник громадськості.

Він нагадав, що саме обурило громадськість Дніпра – не отримали фінансування цілком серйозні проекти, серед яких реабілітаційний центр для АТОвців, волонтерські проекти, серед яких куток для бійців на автовокзалі. Було в чотири рази зменшено бюджет правозахисної групи Січ, що поставило проект на межу можливості його реалізації взагалі.

Олександр Соболь навів уривки з протоколу та прокоментував деякі пункти:

«Ухвалили:

1. Надати ГО «Честь та віра» фінансову підтримку на реалізацію конкурсного проекту в розмірі 170,0 тис. грн. на виконання проекту «Козацька слава»
2. Відмовити ГО «Аналітична платформа» в реалізації проекту за рахунок коштів міського бюджету
3. Відмовити БО «Допоможи собі сам» в реалізації проекту за рахунок коштів міського бюджету (конкурсант за своєю організаційно-правовою формою є благодійною організацією)
4. Надати ГО «Дніпропетровська обласна молодіжна рада» фінансову підтримку на реалізацію конкурсного проекту в розмірі 250,0 тис. грн. на виконання проекту «Ефективна співпраця між органами місцевого та студентського самоврядування на прикладі Польщі» (зверніть увагу на склад засновників ГО, проект мав бути відхилений, бо у засновників є всі ознаки приналежності до політичних рухів)
5. Надати ГО «Служба захисту прав споживачів України» фінансову підтримку на реалізацію конкурсного проекту в розмірі 140,0 тис. грн. на виконання проекту «Соціально-правові послуги спільними зусиллями громади» (голова ГО - колишній керівник служби захисту прав споживачів)
6. Надати ГО «Лабораторія наукових ініціатив» фінансову підтримку на реалізацію конкурсного проекту в розмірі 230,0 тис. грн. на виконання проекту «Створення офісу експертизи стратегічного розвитку м. Дніпра» (організацію створено 17 травня, проект – красиво ні про що, ГОшка «ручна», в кого є час порийтесь у засновниках. Відмовляти треба було тільки тому, що функції цього проекту має виконувати величезний департамент із ледь не 100 мільйонним бюджетом. Ан ні, тут ніхто нічого, як виявилось, не дублює)
7. Надати ГО «Правозахисна група «Січ» фінансову підтримку на реалізацію конкурсного проекту в розмірі 120,0 тис. грн. (порізали майже все необхідне, хоча до залучення громадськості команда була взагалі «не давати»)
8. Відмовити ГО «Всеукраїнський центр з надання допомоги постраждалим від терористичних дій на Сході України «Форпост» в реалізації проекту за рахунок коштів міського бюджету (конкурсний проект дублює заходи профільної програми з підтримки учасників АТО та членів їх сімей м. Дніпра «Родина героя»)
9. Відмовити ГО «Українська асоціація фахівців з подолання наслідків психотравмуючих подій» в реалізації проекту за рахунок коштів міського бюджету (за результатами висновку департаменту соціальної політики ДМР конкурсний проект дублює заходи профільної програми з підтримки учасників АТО та членів їх сімей м. Дніпра «Родина героя»)
10. Відмовити БО «Архангели миру» в реалізації проекту за рахунок коштів міського бюджету (конкурсант за своєю організаційно-правовою формою є благодійною організацією утвореною на підставі ЗУ «Про благодійну діяльність та благодійні організації», що суперечить умовам конкурсу)
11. Надати ГО «Ветерани окремого загону спеціального призначення «АЗОВ» фінансову підтримку на реалізацію конкурсного проекту в розмірі 130,0 тис. грн. (теж порізали фінансування)
12. Відмовити ГО «Сила майбутнього», проект «Pro-active hub» (заходи конкурсного проекту відповідно до ЗУ «Про соціальну роботу з сім’ями, дітьми та молоддю» повинні надаватись безкоштовно, і взагалі там все міськрада сама може силами профільних департаментів та управлінь)
13. Відмовити ГО «Підтримати легко» в реалізації проекту за рахунок коштів міського бюджету (аналогічні заходи вже фінансуються з міського бюджету)
14. Надати ГО «Інститут розвитку права» фінансову підтримку на реалізацію конкурсного проекту в розмірі 120,0 тис. грн
15. Надати ГО «Українська експертна фундація» фінансову підтримку на реалізацію конкурсного проекту в розмірі 180,0 тис. грн (а це друга організація, яка з'явилась 17 травня одночасно із колегами із «Лабораторія наукових ініціатив», маю підозру, що створення обох ГО ініційовано у самому департаменті)
16. Відмовити ГО «Асоціація «Хід» в реалізації проекту за рахунок коштів міського бюджету (влаштування дитячого майданчику не відноситься до тематики конкурсу реалізації проектів з розвитку місцевого самоврядування).
Раніше, на першому засіданні:
Вилучено з розгляду:
• конкурсний проект ГО «Студентські гуртожитки міста Дніпра» - в складі конкурсного проекту відсутнє рішення фіскальної служби щодо неприбутковості громадської організації;
• конкурсний проект ГО «Центр соціальної адаптації людей з інвалідністю «Океан добра» в складі конкурсного проекту відсутнє рішення фіскальної служби щодо неприбутковості громадської організації;
• конкурсний проект ГО «Спільнота активної молоді «САМ» - відмова автора від подальшої участі у конкурсі, у зв’язку з перемогою цього конкурсного проекту в рамках Міської цільової програми «Парципаторне бюджетування (бюджет участі) у м. Дніпро на 2016-2020 роки»
17. Відмовити ГО «Громадська спілка «Наш дім Дніпропетровщина» в реалізації проекту за рахунок коштів міського бюджету (проект передбачає фінансування дій пов’язаних з розвитком ОСН, під це є окрема програма)
18. Відмовити ГО «Комітет виборців» в реалізації проекту за рахунок коштів міського бюджету (проект не вирішує актуальної проблематики місцевого самоврядування, насправді добре що вирішили самоусунутись від конкурсу, бо засновники ГО наразі керують департаментом, некрасиво б вийшло)
19. Надати ГО «Молодіжний Націоналістичний Конгрес» фінансову підтримку на реалізацію конкурсного проекту в розмірі 58 600,00 грн. на виконання проекту «Кузня української інтелігенції» (цікавий проект, невеликі гроші, до ГО питань немає)
20. Відмовити ГО «Вірність» в реалізації проекту за рахунок коштів міського бюджету (чіпування собак, під це ніби є окрема програма із фінансуванням саме цих заходів)».

«Від сьогодні я остаточно не маю відношення до міськради», – додав активіст.

Комментарии
Последние записи в блогах

Асоціація міст України в рамках проекту міжнародної технічної допомоги «Партнерство для розвитку міст» (Проект ПРОМІС) розпочинає прийом заявок від міських рад-членів АМУ на фінансування короткострокових гендерних ініціатив, що сприятимуть участі жінок у місцевому економічному розвитку.

Подробнее

Наявний у 2019 році в окремих місцевих бюджетах дефіцит освітньої субвенції пов’язаний не тільки з озвученими Мінфіном причинами (наявність неоптимальної та неефективної мережі шкіл і низька наповнюваність класів у ЗОШ), а й з рядом об’єктивних факторів, які відомі профільним міністерствам.

Подробнее

Аналіз показників роботи Дніпропетровської митниці ДФС за 4 місяці 2019 року в порівнянні з 4 місяцями 2018 року вказує на наступні тенденції. У звітному періоді загальна кількість оформлених митних декларацій (далі - МД) збільшилась на 16,45 %. Було оформлено 60 908 шт. МД (серед яких: 25 102 експортних МД та 29 427 імпортних) проти 52 306 шт. МД за 4 місяці 2018 року (серед яких: 24 607 експортних МД та 22 754 імпортних

Подробнее

В органах ГУ ДФС у Дніпропетровській області працюють 36 Центрів обслуговування платників (ЦОП), де  платники податків можуть отримати широкий спектр послуг: інформаційних, консультативних та адміністративних.

Центрами забезпечується надання 31 види адміністративних послуг, 18 з яких надаються безкоштовно.

Загалом працівниками ЦОП протягом 2019 року опрацьовано 125,8 тис. звернень у сфері надання адміністративних та інших послуг; з яких надано 125,3 тис. адміністративні послуги.

З переліком адміністративних послуг, що надаються територіальними органами ДФС Дніпропетровщини та Інформаційними картками адмінпослуг можна ознайомитись на офіційному суб - сайті «Територіальні органи ДФС  у Дніпропетровській області» у розділі «Адміністративні послуги» (http://dp.sfs.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/) та у Центрах обслуговування платників області.

Подробнее
Голосование
Сможет ли Владимир Зеленский быть самостоятельным президентом?
Нет, не сможет
Да, сможет