100 мільйонів “Батьківщини”: у кого взяла та на що витрачала партія

22.11.2018 19:00

ВО “Батьківщина” від початку року витратило майже 134 млн грн, які за цей самий період отримало від донорів.

Про це пише “ЧЕСНО”, повідомляє Інтернет-видання “ДНІПРО. ГОЛОВНЕ”.

71% цих коштів партія спрямувала на свою рекламу. Майже всі державні гроші, що залишилися після сплати за рекламні послуги та виплати зарплат, дісталися 17-му номеру в партійному списку “Батьківщини” – нардепу Олександрові Абдулліну. Середня сума внесків від спонсорів партії у другому кварталі цього року становила 34 тис. грн, а в третьому – 86 тис. грн.

Від січня 2018 року центральний штаб ВО “Батьківщина” отримав від приватних донорів 99,99 млн грн і витратив ці кошти. Достаток партії забезпечив наплив грошей у другому та третьому кварталах. Так, у другому кварталі об’єднанню переказали понад 23 млн грн, а в третьому – 76 млн грн. Цікаво, що від січня до першої половини травня “Батьківщина” не одержала на свій центральний рахунок жодної копійки. Масово внески почали надходити з другої половини травня. Сума коштів, отриманих партією лише протягом 4 місяців, утричі перевищує надходження з приватних джерел, що мали решта парламентських партій за попередні 2,5 роки.

Прекрасно усвідомлюючи, що виборча кампанія стартувала, партія звернулась до свого активу, щоби за можливості люди, які займаються бізнесом і платять чесно податки, допомогли внесками, аби можна було донести до людей програмові засадиЮлії Тимошенко і партії “Батьківщина”. Адже власних медіа ми не маємо”, – похвалив донорів нардеп Іван Крулько, уповноважений коментувати партійні фінанси.

Частина цих жертводавців у різні роки справді балотувалася й обиралася від “Батьківщини” до місцевих рад.

Суми цьогорічних внесків до партійної скарбниці вражають. У другому кварталі вони в середньому сягали близько 34 тис. грн, а в третьому – майже 86 тис. грн, тобто в 4-10 разів перевищували середні зарплати в Україні. У другому кварталі донори здійснили 689 внесків, а в третьому – 897.

На рекламу в партії витратили 71% коштів, що надійшли за другий і третій квартали. Більшість цих грошей отримали компанії, пов’язані з двома великими медіагрупами – “StarLightMedia” та “1+1 медіа”.





Крулько повідомив, що з квітня 2018 року у ВО “Батьківщина”вирішили не витрачати державних грошей на рекламу. Однак ще 6 квітня партія переказала кошти зі свого рахунку для отримання держфінансування компаніям, пов’язаним із трьома найбільшими медіагрупами України. Ідеться про “StarLightMedia” Віктора Пінчука, “1+1 медіа” Ігоря Коломойського й Ігоря Суркіса, а також ПрАТ “Телеканал “Інтер”, кінцевим бенефіціаром якого є Дмитро Фірташ.



Найбільшою статтею видатків з рахунку для одержання держкоштів була саме реклама в медіа. Окрім неї, партія використала гроші з держбюджету на зарплати 78 працівникам та заплатила 2,2 млн за оренду партійних офісів фірмам, які належать нардепу Олександрові Абдулліну, 17-му номеру в списку “Батьківщини” на виборах 2014 року.

Як відомо, “Батьківщина” отримує найменше коштів державного фінансування. Причиною є те, що партія на попередніх парламентських виборах здобула менше голосів, ніж інші політсили, які пройшли до Верховної Ради. Утім, протягом трьох кварталів цього року вона не використала майже половини держкоштів, що їй та іншим партіям, які мають фракції в парламенті, перерахувало НАЗК. 2018 року “Батьківщина”одержала з бюджету на діяльність, не пов’язану з виборами, 33,9 млн грн. Гроші надходять на рахунки партії щоквартально. За підсумками третього кварталу на партійних рахунках залишилося трохи більш ніж 8 млн грн державних коштів. У четвертому кварталі “Батьківщині” дали останній транш держфінансування – 8,5 млн грн. Якщо партія не витратить державні гроші до кінця року, то буде змушена повернути їх до держбюджету.

Стрімке зростання кількості приватних внесків на користь ВО “Батьківщина” почалось у квітні-червні цього року. Це дало змогу витратити на просування партії та “Нового курсу” Юлії Тимошенкоблизько 22 млн грн за другий квартал 2018 року.

2017-го проти ВО “Батьківщина” порушили кримінальну справу. Один з донорів партії поскаржився правоохоронцям, що його персональні дані використали для переказу коштів на партійний рахунок, тоді як він сам жодних внесків не здійснював. Ще одне провадження відкрили за фактом внесення недостовірних данихдо фінансового звіту “Батьківщини”. Проте обидва ці провадження саботує Нацполіція.

Нагадаємо, що схожу за масштабами інформаційну кампанію веде й чинний Президент України Петро Порошенко. Її активна фаза розпочалась, як і в “Батьківщини”, ще в червні. За інформацією Адміністрації Президента, на телевізійну рекламу Порошенко витрачає власні кошти, а сама реклама позиціонується не як політична, а як ролики на підтримку автокефалії.

Однак навіть орієнтовна сума витрат Порошенка залишається загадкою. В АП нібито не знають, хто платить за рекламування Порошенка в соцмережах, а також за зовнішню рекламу, яку від його імені розміщують уже впродовж кількох років, особливо масово – з червня цього року.

Згодом в АП повідомили, що на телерекламу витратили десятки мільйонів і ці видатки Порошенко зазначить у своїй декларації за 2018 рік. Щоправда, оприлюднять її, найімовірніше, уже після виборів Президента України. Тому витрати Порошенка перед офіційним початком кампанії, яка стартує 31 грудня, не стануть відомими найближчим часом.

Как это повлияет на рейтинг:
Партия ВО "Батькивщина"
Подробнее
Комментарии
Последние записи в блогах

23 квітня, у Дніпрі, за  адресою: актова зала, КП «Південна Укргеологія», вул. Чернишевського, 11, пройде інформаційний день проекту «Малі міста – великі враження». Це буде своєрідне навчання, де фахівці розкажуть зацікавленим, як підготувати та правильно оформити свою ініціативу для участі у конкурсі. Зареєструватися на інформаційний день можна за посиланням:

https://docs.google.com/forms/d/1FEKwDJEzSABrkCYhN6P77v2TBJB028_1y-P74YlHX3U/viewform?edit_requested=true

Подробнее

Станом на перше квітня 2019 року на території області діє 13531 ліцензія на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, з яких: 7273 ліцензії на алкоголь та 6258 - на тютюн, отриманих 5819 суб’єктами господарювання. Про це повідомив начальник управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Дніпропетровській області Денис Дегтярьов.

У першому кварталі поточного року місцева казна Дніпропетровської області поповнилася на 21 млн. 178,7 тис. грн.. від плати за ліцензії на право торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами, з яких 15 млн. 128,7 тис. грн. - від ліцензування роздрібної торгівлі.

В той же час, впродовж січня – березня 2019 року призупинено дію  657 ліцензій за несвоєчасну сплату чергового платежу, анульовано 593 ліцензії, з яких 18 - за порушення законодавства у частині продажу неповнолітнім особам алкогольних напоїв (7 ліцензій) та тютюнових виробів (11 ліцензій).

 

Подробнее

«Сьогодні головним принципом контрольно - перевірочної роботи фіскальних органів є вибірковість контролю на основі оцінки та опрацювання ризиків в діяльності платника, що цілком відповідає міжнародній практиці та дає змогу значно зменшити тиск на сумлінних платників, а також зосередити увагу фіскальних органів на ризикових платниках», - зазначив заступник начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Дмитро Мельник.

Так, протягом І кварталу 2019 року підрозділами аудиту ГУ ДФС у Дніпропетровській області проведено 444 документальні перевірки юридичних осіб, за результатами яких до бюджету надійшло 97,2 млн грн грошових зобов’язань, Це на 88 млн грн більше ніж у січні - березні минулого року.

Також, при зниженні у І кварталі поточного року кількості проведених фактичних перевірок суб’єктів господарювання, які використовують РРО, у порівнянні з відповідним періодом минулого року (101 проти 112), до бюджету надійшло фінансових санкцій в 1,8 разів більше (236 тис.грн проти 128 тис.грн).

 

Подробнее

За оперативними даними у поточному році фізичним особам – власникам об'єктів нерухомості сформовано близько 377 тис. податкових повідомлень-рішень з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, що на 23 тис. більше аналогічного періоду минулого року.

До сплати визначено податку на загальну суму понад 397 млн грн, що більше аналогічного періоду минулого року на 134 млн грн.

Про це повідомив начальник відділу адміністрування податку на нерухоме майно фізичних осіб, відмінне від земельної ділянки, Департаменту податків і зборів з фізичних осіб ДФС Володимир Гуцуляк.

За його словами, найбільші суми нарахувань податку обліковуються по ГУ ДФС у Дніпропетровській – 56 млн грн, Київській – 52 млн грн, Львівській – 28 млн грн, Донецькій – 25 млн грн областях та м. Києві – 32 млн гривень.

Станом на 10 квітня  поточного року громадянами вже сплачено до місцевих бюджетів 107 млн грн. податку на нерухомість, що більше аналогічного періоду минулого року на 45 млн гривень.

«Нагадаю, що фізичними особами податок сплачується протягом 60 днів з моменту вручення податкового повідомлення-рішення», – зазначив Володимир Гуцуляк.

Посадовець також нагадав, що цього року податок на нерухомість платники сплачують за 2018 рік за ставками, які були законодавчо визначені у цей період.

Так, податок нараховується на загальну площу об'єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток. Ставки податку встановлювалися рішеннями місцевих рад.

При цьому пільгові розміри майна, на які не застосовується ставка податку, складають:

для квартири/квартир незалежно від їх кількості - 60 кв. метрів;

для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості - 120 кв. метрів;

для різних типів об'єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - 180 кв. метрів.

 

Подробнее
Голосование
Кто победит на выборах президента Украины?
Петр Порошенко
Владимир Зеленский