Постачальник «Дніпровські енергетичні послуги» подбав, аби кожен житель Дніпропетровщини мав дані про нарахування, навіть якщо не отримав паперову платіжку.
Часом трапляються випадки, коли платіжки вчасно не доставляються листоношами у поштову скриньку або губляться у під’їздах. У таких випадках клієнтам не потрібно хвилюватися, адже «Дніпровські енергетичні послуги» створили умови для отримання рахунку альтернативними способами:
в Особистому кабінеті на сайті dnep.com.ua або через мобільний додаток «Дніпровські енергетичні послуги»;
за телефоном контакт-центру (056/067/050) 770-11-55. Назвавши номер свого особового рахунку, оператор у відповідь повідомить ваш обсяг споживання та суму до сплати;
на сторінці «Дніпровських енергетичних послуг» у Facebook. Користувачі соціальної мережі можуть отримати дані, якщо залишать особисте повідомлення з інформацією про особовий рахунок;
у касах банків («ПриватБанк», «Ощадбанк», «ПУМБ», «Банк Фамільний») чи «Укрпошти»;
у терміналах самообслуговування чи інтернет-банкінгу, де є функція оплати комунальних послуг. Щоб дізнатися нарахування, оберіть електропостачальника «Дніпровські енергетичні послуги» та введіть номер особового рахунку;
у системах комунальних розрахунків «ІНФО-КОМ» (м. Кам’янське) та «НОВА-КОМ» (м. Кривий Ріг)
Якщо споживач з певних причин не знає номер особового рахунку, його можна уточнити у контакт-центрі «Дніпровських енергетичних послуг» за телефоном (056/067/050) 770-11-55 або через Facebook. Для швидкої ідентифікації достатньо назвати адресу та ПІБ власника житла.
«Ми дбаємо про кожного з 1,5 млн побутових клієнтів, яких обслуговуємо. Найголовніше завдання для нашої команди – створити сервіс нової якості, і у цьому питанні не може бути компромісів. Швидкий та зручний доступ до інформації про електроспоживання – це те, що сьогодні ми гарантуємо клієнтам та маємо конкретні плани як розвивати та покращувати цей напрям у майбутньому», – сказав директор компанії «Дніпровські енергетичні послуги» Юрій Федько.