Громадянська мережа ОПОРА у своєму дослідженні прозорості міської ради Дніпра зазначає, що діяльність міського голови Бориса Філатова має низький рівень публічності.
Про це повідомляє Інтернет-видання «ДНІПРО. ГОЛОВНЕ».
Одним із найбільших недоліків Дніпра в сфері публічності залишається процедура звітування органів та посадових осіб муніципалітету. У порівнянні з минулим роком очільник міста представив звіт про роботу на посаді за 2017 рік у форматі прес-конференції, яка транслювалась онлайн, що дало змогу більш широкому колу осіб ознайомитись з ним. На офіційному сайті Дніпровської міської ради як і раніше обмежено доступ до значної частини розпоряджень міського голови, які більшою мірою стосуються призначення на посаду службовців, заміщення вакантної посади. На веб-сайті ради досі немає жодної інформації про помічників та радників міського голови. В період моніторингу на сайті були відсутні частини Генерального плану міста, наявна була лише схема, яка мала ознайомлювальний характер. Проте з недавнього часу, – вже після завершення моніторингу – з’явились основні положення Генерального плану міста із внесеними змінами до них та графічна частина.
Читайте также: Борис Філатов запросив дніпрян до створення спільної стратегії розвитку міста
В Дніпровській міській раді наявні й позитивні практики прозорості діяльності міського голови. Наприклад, на сайті ради доступні декларації про майно, доходи, витрати та зобов’язання фінансового характеру міського голови та всіх його заступників. Активно та систематично висвітлюється інформація про діяльність міського голови Бориса Філатова. Позитивною і новою для Дніпра стала практика ініціювання з боку очільника міста громадських обговорень, яких за нашими даними було проведено три.
Читайте также: Борис Філатов розповів, як змінюватиметься Дніпро у найближчі роки
Публічність оцінюється в комплексному вигляді на основі 238 індикаторів публічності, які стосуються як оприлюднення інформації, надання послуг, так і взаємодії посадовців, депутатів із мешканцями територіальної громади через різні аспекти і прийоми. 100 % публічності це по суті чітке виконання всіх приписів і норм законів, які передбачені українським законодавством профільним, чи окремими постановами Кабінету Міністрів, підзаконними актами та виконання міжнародних стандартів які закріплені в документах Ради Європи, більшість яких ратифіковані Україною і обов’язкові до виконання.