Відкритий лист до голови Укртрансбезпеки.

10.04.2018 10:42

28 березня 2018 року голова Укртрансбезпеки Михайло Ноняк повідомив про зміни, щодо посилення контролю за безпекою автомобільних перевезень вантажів і відповідальності за порушення правил дорожнього руху, згідно з якими посилюється контроль за грузовими перевезеннями та  значно зростуть штрафи за руйнування доріг.

Розмір штрафу для водіїв становить від 30 до 40 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (510-680 грн), для посадовців, громадян – суб'єктів господарської діяльності – від 80 до 125 неоподатковуваних мінімумів (1360-2125 грн).

При повторному здійсненні упродовж року будь-якого з порушень штрафні санкції становитимуть: для водіїв – від 80 до 100 неоподатковуваних мінімумів (1360-1700 грн), для посадовців, громадян – суб'єктів господарської діяльності – від 500 до 1000 неоподатковуваних мінімумів (8500-17000 грн).

Напередодні літнього сезону, коли від великогабаритного транспорту страшенно потерпає щойно відремонтоване дорожнє покриття, це стало дійсно корисною інформацією. Але, варто зазначити, що наша організація «Майдан Січеслав-Дніпро»вже зараз може спрогнозувати результати таких змін, які навряд чи підуть на користь Дніпропетровської області та України в цілому, тому, хочемо звернутись до пана Ноняка з публічним листом:

Шановний Михайле Васильовичу!

Саботаж з боку Укравтодору та МІУ (Міністерство інфраструктури України) та корупційна гідра, яка косить нещадно ряди регіональних представництв Укртрансбезпеки, добре, що Ви самокритично це підтвердили в своєму інтерв’ю 5му каналу,  це є дуже серйозною перешкодою для повноцінного здійснення габаритно-вагового контролю.

Як на мене, пане Михайло, також не менш серйозною перешкодою є ситуація, яка склалася на місцях,  де так само відбувається саботаж, коли Управління  Укртрансбезпеки у Дніпропетровській області, за керівництвом Степаненко О.М., може місяцями не виїжджати на ГВК (габаритно вагові комплекси), яких, до речі, в минулому році було всього два (!) на всю Дніпропетровську область з яких працював один(!!!), коли навіть, якщо і виїхали, то попереджені зазделегідь про те, що до них їде комісія з перевіркою, але як показує практика, окрім нових жилетів, роботи від них ніякої.

Приізд комісії спричиняє чергу на ГВК.

Приізд комісії спричиняє чергу на ГВК. Зазвичай вантажівки проїжджають повз.

Так, за присутності членів комісії зі складу громадськості області, щось намагаються робити, та знову ж, якось вибірково зупиняється авто, а на питання - чому певне, явно перевантажене авто не зупинили, або зупинивши не завели на зважування, відповідь одна, - «В нас немає таких повноважень», а це знову ж неправда. Повноваження їм дає постанова Кабінету Міністрів України № 422 від 20 травня 2013р.. Чому не виконують? Питання риторичне)).

Щодо виїзду та роботи на комплексі, були навіть декілька письмових звернень керівництва Облавтодору, як членів бригади, яка працює на ГВК до обласного управління Укртрансбезпеки, з вимогою виїзду на площадку, але реакції нуль.

А Ви, Михайло Васильович ще кажете про цілодобову роботу ГВК.

Тому, якщо у структури очолюваної Вами з МІУ та В. Омеляном конфлікт, а Укравтодор саботує, може в обласних підрозділах спробуєте налагодити роботу? - тим більш, що сучасні вагові комплекси придбані за міжнародні та за кошти обласного бюджету готові до роботи.

 Власне, якщо говорити про дороги, переважно відремонтовані не якісно, то з приходом весни, посівної та сезонного збільшення руху вантажного транспорту, робота вагових комплексів, як ніколи є важливою. Може не рік, а трохи більше протримається дорожне покриття за більш відповідального ставлення до виконання своїх обов’яків  Управління Укртрансбезпеки у Дніпропетровській області. Та щодо якісного ремонту доріг, то це вже інша історія.

Далі буде!

ааааааааааааааааn

P.S.: Пане Михайле, ми з Вами вже обговорювали вищезазначені та інші питання під час особистої зустрічі у Дніпрі, вважаємо розмову не завершеною…

Нічого особистого, тільки область!

 

Голова ГО "Майдан Січеслав-Дніпро" Віктор Романенко

Джерело: МСДНіпро

Комментарии
Рейтинг
Партия ВО "Батькивщина"
Подробнее
Общественная организация "Громадський контроль Дніпра"
Подробнее
Последние записи в блогах

Народний депутат України від фракції Радикальної партії Олега Ляшка Сергій Рибалка під час свого виступу в парламенті запросив в.о. Міністра охорони здоров’я Уляну Супрун відвідати Павлоградську міську лікарню №4 (Дніпропетровської області) і скоштувати їжу для пацієнтів, на яку виділяється лише 5 гривень на добу. Він зазначив, що особисто переконався в неефективності медичної реформи, відвідавши Павлоградську міську лікарню №4, на його рідній Дніпропетровщині.

Подробнее

«За дев’ять місяців 2018 року до місцевих скарбниць Дніпропетровщини надійшло 17,61 млрд грн податків і зборів. Це на 2,85 млрд грн більше порівняно з минулорічним періодом», -  повідомила в.о. начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Оксана Томчук.

За її словами більше половини надходжень в місцеві бюджети регіону забезпечує податок на доходи фізичних осіб, його сума складає 10,22 млрд гривень.

Також, суттєво наповнила бюджетні кошики місцевих громад Дніпропетровської області і плата за землю - 2,78 млрд гривень.

Крім цього, впродовж трьох кварталів поточного року спрощенці області перерахували до бюджетів місцевих громад майже 1,6 млрд грн єдиного податку, а надходження податку на прибуток від юридичних осіб Дніпропетровщини перевищили 1,38 млрд гривень.

 

Подробнее

Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Дніпропетровській області припинили діяльність центру мінімізації митних платежів, через який протягом 2015-2018 років було проведено зовнішньоекономічних операцій на суму понад 70 млн. грн.

У рамках розслідування кримінального провадження за ст. 212 КК України було встановлено групу осіб, які, використовуючи підконтрольні транзитно-конвертаційні підприємства, у т.ч. компанії – нерезиденти, розробили та використовували для своїх клієнтів схему мінімізації сплати митних платежів та податків, штучного заниження митної вартості імпортованих товарів (труби безшовні круглого поперечного перерізу зі сталі та полімери етилену в первинних формах) та їх подальшої легалізації.

Для митного оформлення металопродукції фігуранти створили низку підприємств-імпортерів, використовуючи реквізити яких уклали зовнішньоекономічні контракти з підприємствами-нерезидентами, зареєстрованими в Китаї, РФ та Азербайджані на постачання вказаних товарів. У подальшому було організовано ввезення на митну територію України ТМЦ з підміною документів (імпортні контракти, інвойси, сертифікати якості та інші), до яких вносили недостовірні відомості щодо вартості, ваги та хімічного складу імпортованої продукції.

Надалі на власних та орендованих виробничих потужностях на труби наносили ізоляційне покриття та виконували інші технологічні процеси. Виготовлену таким чином продукцію легалізовували, відвантажуючи від імені фіктивних СГД підприємствам газо- та нафтовидобувної промисловості.

При оформленні вантажів на експорт організатори ЦММП використовували печатки підприємств-нерезидентів, зареєстрованих в країнах з пільговим оподаткування, занижуючи вартість продукції та залишаючи фактичні прибутки на підконтрольних підприємствах нерезидентах.

Загальний обсяг зовнішньоекономічних операцій підприємств вказаної групи у 2015-2018 роках склав понад 70 млн. грн.

За результатами обшуків, проведених в офісних, виробничих та складських приміщеннях, які використовувалися фігурантами, вилучено 8 печаток підконтрольних компаній (у т.ч. нерезидентів), 49,9 тис. грн. готівкою, первинні фінансово-господарські документи, документи бухгалтерського, податкового обліку та документи зовнішньо - економічної діяльності, що підтверджують злочинну діяльність, а також документацію щодо відвантаження товарів, руху автотранспортних засобів, використання виробничих потужностей та ін.

Триває слідство.

 

Подробнее