Сервіс ДФС України «Пульс» – на захисті інтересів платників

11.10.2017 15:38

Дніпровська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що сервіс Державної фіскальної служби України (далі – ДФС) «Пульс» приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій та бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДФС та її територіальних органів (далі – Інформація).

Заявники можуть надати Інформацію за телефоном 0800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та на електронну пошту idd@sfs.gov.ua.

Інформація приймається цілодобово.

При наданні Інформації бажано назвати своє прізвище, ім’я, по батькові (найменування підприємства, установи, організації, суб’єкта господарювання), контактний телефон, місце проживання/реєстрації, а також прізвище, ім’я, по батькові та посаду працівника органу ДФС, з яким пов’язана подія, дата, місце і суть події, конкретні обставини, зауваження, прохання чи вимоги. Якщо Заявник не бажає називати своє прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання/реєстрації, Інформація реєструється як анонімна.

Про результати розгляду Інформації Заявники повідомляються невідкладно або протягом 3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання може бути подовжено.

Не повідомляються Заявникам результати розгляду анонімної Інформації та повідомлень про наявність на офіційному веб-порталі/субсайтах ДФС недостовірної/застарілої інформації; методологічних чи технічних проблем в роботі електронних сервісів чи систем; відомості що надходить до ІДД ДФС електронною поштою щодо мінімізації сплати податків, зборів, митних платежів, єдиного соціального внеску.

Рейтинг
Политическая партия "Оппозиционный блок"
Подробнее
Общественная организация "Правозахисна група "СІЧ"
Подробнее
Последние записи в блогах

Чечелівська ДПІ інформує: Електромобілі для українців стануть ще більш доступними

Чечелівська ДПІ інформує:З 1 січня 2018 року парламент запропонував звільнити від сплати ПДВ та акцизного податку операції із ввезення на митну територію України  транспортних засобів, оснащених виключно електричними двигунами. Крім того, податкова пільга буде розповсюджуватися і на операції з подальшого постачання на митній території України електрокарів. Наразі очікується підписання відповідного законопроекту Президентом України. Норма діятиме протягом 2018 року. Відповідні зміни до Податкового кодексу були прийняті 7 грудня. Нагадаємо, імпорт електроавтомобілів з 2016 року вже був звільнений від сплати ввізного мита. У 2016 році обсяги ввезення таких транспортних засобів склали 2274 штук. Протягом 11 місяців 2017 року імпорт збільшився на понад 13% - до 2676 штук. До бюджету було сплачено 82,37 млн грн та 115,6 млн грн відповідно (ПДВ, акциз). Так, наприклад, якщо зараз при ввезенні бюджетного електрокару Nissan Leaf 2016 року випуску бувшого у використанні, оформленого ДФС по вартості 5600 доларів, імпортером було сплачено понад 34,3 тис. грн, то з нового року імпортери зекономлять понад 20% коштів за рахунок відсутності митних платежів. З нової Tesla S, мінімальна митна вартість якої складає 103,6 тис. доларів  зараз необхідно сплатити майже 566,5 тис. грн. митних платежів.

У яких обсягах громадяни можуть ввозити на митну територію України алкогольні напої та тютюнові вироби?

Чечелівська ДПІ інформує:

Ввезення на митну територію України громадянами алкогольних напоїв та тютюнових виробів визначається ст. 376 Митного кодексу України від 13.03.2012 № 4495 - VI зі змінами та доповненнями (далі – МКУ), відповідно до якої:

1) 200 сигарет або 50 сигар чи 250 грамів тютюну, або ці вироби в наборі загальною вагою, що не перевищує 250 грамів;

2) 5 літрів пива, 2 літри вина, 1 літр міцних (із вмістом спирту більш як 22 %) алкогольних напоїв.

Умови вивезення (пересилання) громадянами товарів за межі митної території України визначаються ст. 371 МКУ.

Водночас, відповідно до ч. 4 ст. 373 МКУ не допускається вивезення за межі митної території України алкогольних напоїв та тютюнових виробів громадянами, які не досягли 18-річного віку.

Чи має право підприємець на загальній системі оподаткування віднести на витрати амортизаційні відрахування з вартості основних засобів?

Чечелівська ДПІ інформує:

01 січня 2017 року Законом України від 21 грудня 2016 року № 1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» внесено зміни, зокрема до ст. 177 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ).

Так, згідно з п.п. 177.4.6 п. 177.4 ст. 177 ПКУ фізичні особи - підприємці на загальній системі оподаткування мають право (за власним бажанням) включати до складу витрат, пов’язаних з провадженням їх господарської діяльності, амортизаційні відрахування з відповідним веденням окремого обліку таких витрат. При цьому амортизації підлягають: витрати на придбання основних засобів та нематеріальних активів; витрати на самостійне виготовлення основних засобів.

Не підлягають амортизації та повністю включаються до складу витрат звітного періоду витрати на: проведення ремонту, реконструкції, модернізації та інших видів поліпшення основних засобів; ліквідацію основних засобів (у частині залишкової вартості).

Не підлягають амортизації такі основні засоби подвійного призначення: земельні ділянки; об’єкти житлової нерухомості; легкові та вантажні автомобілі.

При цьому активи підприємця, які можуть бути визнані ним основними засобами є – матеріальні активи, у тому числі запаси корисних копалин наданих у користування ділянок надр (крім вартості землі, незавершених капітальних інвестицій, автомобільних доріг загального користування, бібліотечних і архівних фондів, матеріальних активів, вартість яких не перевищує 6000 грн., невиробничих основних засобів і нематеріальних активів), що призначаються платником податку для використання у господарській діяльності платника податку, вартість яких перевищує 6000 грн. і поступово зменшується у зв’язку з фізичним або моральним зносом та очікуваний строк корисного використання (експлуатації) яких з дати введення в експлуатацію становить понад один рік (або операційний цикл, якщо він довший за рік) (п.п. 14.1.138 п. 14.1 ст. 14 ПКУ).

Відповідно до п.п. 177.4.7 п. 177.4 ст. 177 ПКУ розрахунок амортизації основних засобів та нематеріальних активів здійснюється із застосуванням прямолінійного методу нарахування амортизації, за яким річна сума амортизації визначається діленням первісної вартості об’єкта основних засобів та нематеріальних активів, яка амортизується, на строк корисного використання об’єкта основних засобів та нематеріальних активів).

Амортизація нараховується протягом строку корисного використання (експлуатації) об’єкта основних засобів та нематеріальних активів, самостійно установленого фізичною особою, але не менше мінімально допустимого строку корисного використання об’єкта основних засобів та нематеріальних активів (п.п. 177.4.9 п. 177.4 ст. 177 ПКУ).

Дія п.п. 177.4.9 п. 177.4 ст. 177 ПКУ поширюється виключно на об’єкти основних засобів та нематеріальних активів, витрати на придбання чи самостійне виготовлення яких підтверджені документально.

Враховуючи викладене, фізична особа - підприємець на загальній системі оподаткування не має права віднести на витрати амортизаційні відрахування з вартості основних засобів придбаних до 01.01.2017.

Така фізична особа - підприємець має право (за власним бажанням) включати до складу витрат, пов’язаних з провадженням його господарської діяльності, амортизаційні відрахування з вартості придбаних після 01.01.2017 основних засобів та нематеріальних активів або самостійно виготовлених основних засобів при наявності підтверджуючих на здійснення таких витрат документів (крім основних засобів подвійного призначення, визначених п.п. 177.4.6 п. 177.4 ст. 177 ПКУ: земельні ділянки; об’єкти житлової нерухомості; легкові та вантажні автомобілі).

При цьому не включаються до складу витрат підприємця витрати на придбання, самостійне виготовлення основних засобів та витрати на придбання нематеріальних активів, які підлягають амортизації (п.п. 177.4.5 п. 177.4 ст. 177 ПКУ).

За якою формою укладатимуться договори про визнання електронних документів до 1 січня 2018 року?

Чечелівська ДПІ інформує:

Інформація щодо форми, за якою укладатимуться договори про визнання електронних документів у період з 01.12.2017 по 01.01.2018, розміщена на офіційному веб-порталі ДФС у рубриці Головна/Анонси/Щодо обміну електронними документами з контролюючими органами:

«15.11.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 «Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 03.08.2017 за № 959/30827 (далі – Наказ № 557), який розроблено з метою нормативно-правового врегулювання обміну електронними документами з контролюючими органами.

Основними організаційно-правовими засадами Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами (далі – Порядок) визначено:

електронний документообіг здійснюється на підставі договору про визнання електронних документів (далі – Договір), який укладається шляхом приєднання платника до Договору на підставі заяви про приєднання до договору про визнання електронних документів (далі – Заява про приєднання до Договору), що надсилається платником до контролюючого органу в електронному вигляді;

Договори та пов’язані з ними повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП), які станом на день набрання чинності наказом є чинними, продовжують діяти до виникнення визначених Порядком підстав;

електронні документи, що надходять до контролюючих органів від суб’єктів електронного документообігу на підставі діючих Договорів, приймаються до обробки;

фізичні особи, які не є самозайнятими особами, автоматично вважаються суб’єктами електронного документообігу та мають право подавати електронні документи до контролюючих органів виключно з використанням ЕЦП.

Повідомляємо, що 01.12.2017 відповідно до вимог наказу № 557 у відкритій частині електронного сервісу «Електронний кабінет платника» буде розміщено Договори для перегляду та надання платникам можливості подальшого приєднання до Договору за основним місцем обліку.

У зв’язку із запровадженням з 01.01.2018 інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет» відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету», який зареєстровано у Міністерстві юстиції України 01.08.2017 за № 942/30810, можливість подання Заяви про приєднання до Договору забезпечуватиметься, починаючи з 01.01.2018.

З метою створення комфортних умов для доопрацювання розробниками власних програмних забезпечень, а також формування і подання платниками Заяви про приєднання до Договору за формою згідно з наказом № 557, електронні формати такої Заяви (а також Повідомлення про надання інформації щодо ЕЦП, Заяви про припинення дії Договору, Повідомлення про припинення дії Договору) розміщено на офіційному веб-порталі ДФС у розділі Електронна звітність/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення/Реєстр електронних форм документів/Реєстр форм електронних документів (перелік сервісних запитів).

У період з 01.12.2017 по 01.01.2018 Договори укладатимуться за формою, що діяла до набрання чинності наказом № 557».

За порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі передбачена відповідальність

Чечелівська ДПІ інформує:

Згідно із п. 120 прим.1.1 ст. 120 прим.1 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) порушення платниками ПДВ граничного строку, передбаченого ст. 201 ПКУ, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника ПДВ, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 ПКУ покладено обов’язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:

10 відсотків суми ПДВ, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;

20 відсотків суми ПДВ, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;

30 відсотків суми ПДВ, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;

40 відсотків суми ПДВ, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів.

50 відсотків суми ПДВ, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН згідно з п. 201.16 ст. 201 ПКУ штрафні санкції, передбачені п. 120 прим.1.1 ст. 120 прим.1 ПКУ, не застосовуються на період зупинення такої реєстрації до прийняття рішення щодо відновлення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування згідно з п. п. 201.16.4 п. 201.16 ст. 201 ПКУ.

У разі реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до податкової накладної до початку проведення перевірки, предметом якої є дотримання вимог ПКУ щодо своєчасності реєстрації таких документів в ЄРПН, штрафні санкції, передбачені п. 120 1.2 ст. 120 прим.1 ПКУ, не застосовуються.

Відповідно до п. 120 прим. 1.2 ст. 120 прим. 1 ПКУ відсутність реєстрації протягом граничного строку, передбаченого ст. 201 ПКУ, податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в ЄРПН (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою), що зазначена у податковому повідомленні - рішенні, складеному за результатами перевірки контролюючого органу, - тягне за собою накладення на платника податку штрафу в розмірі 50 відсотків суми податкових зобов’язань з податку на додану вартість, зазначеної у такій податковій накладній та/або розрахунку коригування до податкової накладної або від суми ПДВ, нарахованого за операцією з постачання товарів/послуг, якщо податкову накладну на таку операцію не складено. У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН згідно з п. 201.16 ст. 201 ПКУ штрафні санкції, передбачені цим пунктом, не застосовуються на період зупинення такої реєстрації до прийняття відповідного рішення щодо відновлення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування згідно з п. п. 201.16.4 п. 201.16 ст. 201 ПКУ.

Відсутність реєстрації в ЄРПН податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної, зазначених в абзаці першому п. 120 прим. 1.2 ст. 120 прим. 1 ПКУ, після спливу 10 календарних днів, наступних за днем отримання платником податку податкового повідомлення-рішення, - тягне за собою накладення на платника податку штрафу в розмірі 50 відсотків суми податкових зобов’язань з ПДВ, зазначеної в такій податковій накладній та/або розрахунку коригування до податкової накладної або від суми ПДВ, нарахованого за операцією з постачання товарів/послуг, якщо податкову накладну на таку операцію не складено.

У разі реєстрації в ЄРПН податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної, зазначених в абзаці першому п. 120 прим. 1.2 ст. 120 прим. 1 ПКУ, протягом 10 календарних днів, наступних за днем отримання платником податку податкового повідомлення-рішення, штрафні санкції, передбачені абзацом другим п. 120 прим. 1.2 ст. 120 прим. 1 ПКУ та п. 120 прим. 1.1 ст. ст. 120 прим. 1 ПКУ, не застосовуються.

Відповідно до п. 35 підрозд. 2 розд. ХХ ПКУ норми п. 120 прим.1.1 ст. 120 прим. 1 ПКУ не застосовуються при порушенні термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН, складених до 1 жовтня 2015 року.

Система моніторингу оцінки ризиків при реєстрації податкових накладних буде тимчасово призупинена

Чечелівська ДПІ інформує:

Верховна рада прийняла в другому читанні та в цілому зміни до Податкового кодексу, відповідно до якого вводяться нові тимчасові правила реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування.

Всі податкові накладні, реєстрація яких зупинена відповідно до критеріїв оцінки ступеня ризиків, мають бути зареєстровані в Єдиному реєстрі з 02.01.2018.

Ця норма не буде розповсюджуватися на такі ПН/РК:

- станом на 1 грудня 2017 року не подані пояснення та документи;

- станом на 1 грудня 2017 року прийнято рішення про відмову в реєстрації та по яких не розпочаті процедури адміністративного або судового оскарження.

Податкові накладні, реєстрація яких зупинена з 1 грудня та по яких платником податку після 1 грудня подані пояснення і копії документів мають бути прийняті протягом 5 робочих днів. У разі, якщо у цей строк не прийнято та/або не надіслано платнику податку рішення про реєстрацію або відмову у реєстрації ПН/РК, реєстрація таких накладних здійснюється на наступний робочий день, за днем закінчення терміну розгляду пояснень і документів платника податку.

Нові норми вступають в силу з наступного дня після опублікування закону.

СМКОР призупиняє дію на два місяці. За цей час від набрання законом чинності Кабінет міністрів має визначити новий порядок дії системи блокування податкових накладних.

Оголошено конкурс з визначення уповноважених бірж, які здійснюють продаж майна платників у податковій заставі

Чечелівська ДПІ інформує:

Конкурсна комісія з визначення уповноважених бірж, які здійснюють продаж майна платників податків, що перебуває у податковій заставі, оголошує конкурс з визначення уповноважених бірж.

До участі в конкурсі допускаються біржі, створені відповідно до Закону України "Про товарну біржу", які мають право на організацію продажу майна, що перебуває у державній власності, досвід роботи не менше одного року в цій сфері діяльності й подали (надіслали) на розгляд комісії заяву та повний пакет документів зазначених у цьому оголошенні.

У відповідності до вимог наказу Міністерства фінансів України від 30.06.2017 № 611 «Про затвердження Положення про умови і порядок проведення конкурсів з визначення уповноважених бірж з продажу майна, що перебуває у податковій заставі», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 26.07.2017 за № 908/30776, для участі в конкурсі претенденти мають до 26 грудня 2017 року подати до конкурсної комісії такі документи:

- про кількість договорів, укладених за результатами біржових торгів та аукціонів протягом останнього року, та про обсяги реалізованого майна, які не повинні бути меншими за 2,5 млн гривень;

- про наявність відокремленого приміщення для персоналу біржі, який забезпечує її функціонування, площею не менше ніж 40 м 2 та приміщення для проведення торгів площею не менше ніж 100 м 2, обладнаного електронним табло або іншими засобами оперативного висвітлення біржової інформації;

- про наявність не менше 5 ліній міського та міжміського телефонного зв'язку;

- про наявність електронної пошти та власної сторінки (веб-сайту) біржі у глобальній мережі Інтернет (із зазначенням адреси веб-сайту);

- про наявність у штаті біржі підготовлених фахівців, у тому числі не менше двох експертів-оцінювачів та двох фахівців з відчуження об'єктів державної власності та продажу майна в процесі приватизації (підтверджується фотокопіями кваліфікаційних сертифікатів, виданих Фондом державного майна України, засвідченими в установленому порядку);

- про наявність договору про організацію продажу майна, що перебуває у державній власності, укладеного з Фондом державного майна України (підтверджується фотокопією документа, засвідченою в установленому порядку);

- про наявність не менше 10 брокерських контор, зареєстрованих на біржі (із зазначенням їх місцезнаходження та спеціалізації біржових операцій);

- про розмір плати за користування послугами біржі за останній рік у відсотках до вартості біржового контракту (угоди);

Заяви для участі у конкурсі приймаються за адресою: 04655, м.Київ-53, Львівська площа, 8, Державна фіскальна служба України, Департамент погашення боргу, кімната 202/8 К-Х. Контактні телефони для довідок з питань проведення конкурсу (044) 247-81-37, 247-35-62, 247-36-41. 

Як громадянам, які переселились з окупованої території отримати документ, що засвідчує реєстрацію фізичних осіб у ДРФО-платників податків?

Чечелівська ДПІ інформує:

Відповідно до п. 70.9. ст. 70 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI та п. 7 розд. VII Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822 (далі – Положення № 822), за зверненням фізичної особи, її представника контролюючий орган видає документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (далі – Державний реєстр), (картка платника податків (додаток 3 до Положення № 822)), відповідно до порядку, визначеного Положенням № 822 (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті). У такому документі зазначається реєстраційний номер облікової картки платника податків.

Для отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, фізична особа пред’являє документ, що посвідчує особу. За бажанням особи документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, може бути виданий її представнику за наявності документа, що посвідчує особу такого представника, та документа, що посвідчує особу довірителя, або його ксерокопії (з чітким зображенням), а також довіреності, засвідченої у нотаріальному порядку, на видачу такого документа (після пред’явлення повертається) та її копії (п. 9 розд. VII Положення № 822).

Згідно з п. 8 розд. VII Положення № 822 документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, надається протягом трьох робочих днів з дня звернення фізичної особи, її представника до контролюючого органу за місцем проживання фізичної особи.

Громадяни України, які не мають постійного місця проживання в Україні або тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, можуть звернутися за отриманням документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, до будь-якого контролюючого органу. У такому разі строк видачі документа може бути продовжено до п’яти робочих днів.

Пунктом 4 ст. 6 Закону України від 15 липня 2014 року № 1207-VII «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» визначено, що за зверненням громадян України, які проживають на тимчасово окупованій території або переселилися з неї, за місцем їх перебування оформляються та видаються територіальними підрозділами Державної міграційної служби України (далі – ДМС) довідки, що підтверджують місце їх перебування. Зразок такої довідки затверджений наказом Міністерства внутрішніх справ України від 26.09.2014 № 997.

Відповідно до Закону України від 20 жовтня 2014 року № 1706-VII «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» факт внутрішнього переміщення підтверджується довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи. Така довідка видається структурними підрозділами з питань соціального захисту населення відповідно до Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2014 № 509 (із змінами та доповненнями).

Таким чином, у разі втрати (зіпсування) документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, громадяни України, які проживають на тимчасово окупованій території або переселилися з неї, а також внутрішньо переміщені особи (Донецьк, Луганськ, ВЕЗ «Крим» тощо), з метою отримання такого документа, можуть звернутися до контролюючого органу за місцем проживання або за місцем отримання доходів, або за місцезнаходженням іншого об’єкта оподаткування та пред’явити документ, що посвідчує особу. Які не мають постійного місця проживання в Україні або тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, отримання доходів, місцезнаходження іншого об’єкта оподаткування, – до будь-якого контролюючого органу.

Громадяни України, які проживають на тимчасово окупованій території або переселилися з неї, та які отримали в органах ДМС довідку, що підтверджує місце їх перебування, а також внутрішньо переміщені особи, які отримали в структурних підрозділах з питань соціального захисту населення довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, у разі звернення до контролюючих органів для отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, пред’являють паспорт громадянина України та зазначені довідки.

При пред’явленні довідок до заяви за ф. № 5ДР вноситься інформація щодо адреси реєстрації місця проживання відповідно паспортного документа особи та повна поштова адреса громадянина, за якою йому може бути вручена офіційна кореспонденція, або адреса фактичного місця проживання/перебування відповідно інформації, зазначеної в довідках.

Платники податків мають право оскаржити рішення контролюючих органів

Чечелівська ДПІ інформує: Платник податку може оскаржити рішення, прийняті контролюючим органом в адміністративному або судовому порядку.

Зокрема, відповідно до  статті 56 Податкового кодексу України, якщо платник податків вважає, що контролюючий орган неправильно визначив суму грошового зобов'язання або прийняв будь-яке інше рішення, що суперечить законодавству або виходить за межі повноважень контролюючого органу, встановлених Кодексом, він має право звернутися до контролюючого органу вищого рівня із скаргою про перегляд цього рішення. Такі скарги на рішення контролюючих органів подаються до центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

При цьому, скарга подається до контролюючого органу вищого рівня у письмовій формі (за потреби - з належним чином засвідченими копіями документів, розрахунками та доказами, які платник податків вважає за потрібне надати) протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання платником податків податкового повідомлення-рішення або іншого рішення контролюючого органу, що оскаржується.

Платник податків одночасно з поданням такої скарги зобов'язаний письмово повідомляти контролюючий орган, яким визначено суму грошового зобов'язання або прийнято інше рішення, про оскарження його податкового повідомлення-рішення або будь-якого іншого рішення.

Продовження граничних строків для подання податкової декларації та заяв здійснюватиметься по-новому

Чечелівська ДПІ інформує:

З 5.12.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 20.10.2017 № 861 «Про затвердження Порядку застосування норм пунктів 102.6 – 102.7 статті 102 глави 9 розділу II Податкового кодексу України».

Зазначеним наказом визначено механізм продовження граничних строків для подання податкової декларації, заяв про перегляд рішень контролюючих органів, заяв про повернення надміру сплачених грошових зобов’язань відповідно до норм Податкового кодексу України.

Зокрема, продовження граничних строків для платників податків здійснюється у разі, якщо такий платник податків – фізична особа або посадова особа юридичної особи був позбавлений можливості у визначений Кодексом строк складати та подавати податкову звітність, а також подавати заяви про перегляд рішень контролюючих органів та заяви про повернення надміру сплачених грошових зобов’язань, а саме:

перебував за межами України;

перебував у плаванні на морських суднах за кордоном України у складі команди (екіпажу) таких суден;

перебував у місцях позбавлення волі за вироком суду;

мав обмежену свободу пересування у зв'язку з ув'язненням чи полоном на території інших держав або внаслідок інших обставин непереборної сили, підтверджених документально;

був визнаний за рішенням суду безвісно відсутнім або перебував у розшуку у випадках, передбачених законом.

При цьому для посадової особи юридичної особи продовження граничних строків здійснюється за умови, що протягом зазначених граничних строків така юридична особа не мала інших посадових осіб, уповноважених відповідно до законодавства України нараховувати, стягувати та вносити до бюджету податки, а також вести бухгалтерський облік, складати та подавати податкову звітність.

Довідково: наказ зареєстрований в Міністерстві юстиції України 10 листопада 2017 року за № 1373/31241 та опубліковано в бюлетені «Офіційний вісник України» від 05.12.2017 № 95.

Мирослав Продан: На розвиток дорожньої інфраструктури ДФС спрямовано понад 11 млрд. грн.

Чечелівська ДПІ інформує:

ДФС докладає максимальні зусилля для допомоги у вирішенні проблематики українських доріг. Про це повідомив в.о. Голови ДФС Мирослав Продан.

Так, у рамках митного експерименту завдяки перевиконанню індикативів з митних надходжень до бюджету за 11 місяців поточного року ДФС спрямовано на розвиток дорожньої інфраструктури понад 11 млрд. 71 млн. грн.

«Це достатньо велика цифра, ці кошти  разом з тими, які виділялися безпосередньо на ремонт доріг, дають можливість сьогодні активно будувати дороги. Планується, що даний експеримент діятиме й у наступному році», - зазначив Мирослав Продан.

Зокрема, за результатами січня – листопада 2017 року серед лідерів по перерахуванню коштів на реконструкцію доріг - Одеська митниця ДФС, яка спрямувала понад 2 млрд. грн., Київська – 1,7 млрд. грн., Львівська – понад 1 млрд. грн., Київська міська – понад 830,6 млн. грн. та Донецька митниця – майже 816 млн. грн.

До уваги платників податків!

Державна фіскальна служба України повідомляє про приведення алгоритму розрахунку реєстраційного ліміту (показник Σ Накл) у відповідність до норм пункту 2001.9 статті 2001 Податкового кодексу, зокрема сільськогосподарським підприємствам, які до 1 січня 2017 року застосовували спеціальний режим оподаткування податком на додану вартість, передбачений статтею 209, на підставі отриманих повідомлень-розрахунків коригування у період з 27.11.2017 по 08.12.2017.

У зв’язку з цим 09.12.2017 та 10.12.2017 будуть проводитись регламентні та технологічні роботи автоматизованих систем ДФС.

Порядок заповнення неприбутковими організаціями реєстраційної заяви за формою 1-РН

Чечелівська ДПІ інформує:

Відповідно до п. 6 Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 440, із змінами (далі – Реєстр), для включення до Реєстру неприбуткова організація повинна подати до контролюючого органу за основним місцем обліку, зокрема, реєстраційну заяву за формою 1-РН згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Поля заяви за формою 1-РН заповнюються наступним чином:

«1 – Код згідно з ЄДРПОУ неприбуткового підприємства (установи, організації)» – код за Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України (код – ЄДРПОУ). У разі подання реєстраційної заяви одночасно із здійсненням державної реєстрації юридичної особи це поле заповнюється державним реєстратором;

«1.1 – Код згідно з ЄДРПОУ організації вищого рівня» – код згідно за ЄДРПОУ організації вищого рівня платника, що діє на підставі установчих документів організації вищого рівня, відповідно до закону;

«2 – Найменування неприбуткового підприємства (установи, організації)» та «2.1 – Найменування організації вищого рівня» – зазначаються повне найменування відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) неприбуткової організації та організації вищого рівня, на підставі установчих документів якої діє така неприбуткова організація;

«3 – Код та назва організаційно-правової форми» – вказуються код та назва організаційно-правової форми неприбуткової організації відповідно до даних ЄДР;

«4 – Відомості про відповідальних осіб»:

«КЕРІВНИК» – зазначаються прізвище, ім’я, по батькові та реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та/або номер паспорта (лише для фізичних осіб - платників податків, які мають відмітку у паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта) керівника, відомості щодо якого включені до ЄДР, номер телефону, факсу;

«ГОЛОВНИЙ БУХГАЛТЕР» – бухгалтер чи інша особа, відповідальна за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку по якій зазначаються прізвище, ім’я, по батькові та реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та/або номер паспорта (лише для фізичних осіб - платників податків, які мають відмітку у паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта), номера телефону, факсу. Якщо ведення бухгалтерського обліку здійснюється безпосередньо керівником неприбуткової організації, зазначаються дані про керівника неприбуткової організації.

У разі оприлюднення установчих документів неприбуткової організації на офіційному веб-порталі Мін’юсту, у полі «Установчі документи оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону України ”Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань”» проставляється позначка «х» або «+».

Заява за формою 1-РН засвідчується підписом керівника неприбуткової організації із зазначенням його прізвища, ім’я, по батькові, печаткою (за наявності).

Зазначається дата написання заяви.

Реєстраційна заява за формою 1-РН із додатками до неї можуть бути подані (надіслані) неприбутковою організацією в один із таких способів: особисто керівником або представником неприбуткової організації (в обох випадках з документальним підтвердженням особи та її повноважень) або уповноваженою на це особою; поштою з повідомленням про вручення та описом вкладення; засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством, якщо установчі документи оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону; державному реєстратору як додаток до заяви про державну реєстрацію створення юридичної особи або змін до відомостей про юридичну особу. Така заява передається в електронній формі в установленому порядку технічним адміністратором Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань до контролюючих органів разом з відомостями про державну реєстрацію створення юридичної особи або змін до відомостей про юридичну особу згідно із Законом.

Обов’язкові реквізити первинних документів, які підтверджують витрати фізичної особи – підприємця на загальній системі оподаткування

Чечелівська ДПІ інформує:

Згідно з п. 177.2 ст. 177 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) об’єктом оподаткування є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та не грошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов’язаними з господарською діяльністю такої фізичної особи – підприємця.

Для цілей оподаткування платники податків зобов’язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов’язаних з визначенням об’єктів оподаткування та/або податкових зобов’язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством (п. 44.1 ст. 44 ПКУ).

Відповідно до частини другої ст. 9 Закону України від 16 липня 1999 року № 996-ХІV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 996) первинні та зведені облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву документа (форми); дату складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Первинні документи, складені в електронній формі, застосовуються у бухгалтерському обліку за умови дотримання вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг.

Згідно з Положенням про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженим наказом Міністерством фінансів України від 24.05.1995 № 88 (далі – Положення № 88), первинні документи складаються на бланках типових і спеціалізованих форм, затверджених відповідним органом державної влади. Документування господарських операцій може здійснюватись із використанням виготовлених самостійно бланків, які повинні містити обов’язкові реквізити чи реквізити типових або спеціалізованих форм.

Відповідно до зазначених Закону № 996 та Положення № 88 первинні документи повинні мати такі обов’язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Залежно від характеру операції та технології обробки даних до первинних документів можуть бути включені додаткові реквізити: ідентифікаційний код суб’єкта господарювання з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, номер документа, підстава, для здійснення операцій, дані про документ що засвідчує особу – одержувача тощо (п. 2.4 Положення № 88).

При цьому, відповідно до п. 2.11 Положення № 88, вільні рядки в первинних документах підлягають обов’язковому прокреслюванню.

Податковим кодексом України не передбачена обов’язкова реєстрація громадян у Державному реєстрі

Чечелівська ДПІ інформує:

Відповідно до п. 70.1 ст. 70 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI, зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, формує та веде Державний реєстр фізичних осіб – платників податків (далі – Державний реєстр).

До Державного реєстру вноситься інформація про осіб, які є: громадянами України; іноземцями та особами без громадянства, які постійно проживають в Україні; іноземцями та особами без громадянства, які не мають постійного місця проживання в Україні, але відповідно до законодавства зобов’язані сплачувати податки в Україні або є засновниками юридичних осіб, створених на території України.

Облік фізичних осіб - платників податків, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган, ведеться в окремому реєстрі Державного реєстру за прізвищем, ім’ям, по батькові та серією і номером паспорта без використання реєстраційного номера облікової картки.

Платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об’єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об’єктом оподаткування згідно з ПКУ або податковими законами, і на яких покладено обов’язок із сплати податків та зборів згідно з ПКУ (п. 15.1 ст. 15 ПКУ).

Згідно з п. 2 розд. I Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822 (далі – Положення № 822), Державний реєстр створений для забезпечення єдиного державного обліку фізичних осіб, які зобов’язані сплачувати податки, збори у порядку та на умовах, що визначаються ПКУ та іншими нормативно-правовими актами України, з метою створення умов для здійснення контролюючими органами контролю за правильністю нарахування, своєчасністю і повнотою сплати податків, нарахованих фінансових санкцій, дотриманням податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Отже, якщо фізична особа (в т.ч. малолітня особа) не має обов’язків щодо сплати податків, не отримує доходів, що підлягають оподаткуванню, та не підпадає під визначення платника податків, то підстав для включення відомостей про неї до Державного реєстру немає. ПКУ не передбачена обов’язкова реєстрація громадян у Державному реєстрі ні з моменту їх народження, ні з настанням певного віку.

Граничний термін подання заяви для переходу на спрощену систему оподаткування – 15 грудня

Чечелівська ДПІ інформує:

Відповідно до статті 298 Податкового кодексу України перехід на спрощену систему оподаткування  суб'єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів, може здійснити один раз протягом календарного року.

Перехід на спрощену систему оподаткування здійснюється шляхом подання відповідної заяви до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу.

Граничним терміном подання заяви для  переходу на спрощену систему оподаткування з І кварталу 2018 року є 15 грудня 2017 року.

До поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік.

Перехід на спрощену систему оподаткування може бути здійснений за умови, якщо протягом календарного року, що передує періоду переходу на спрощену систему оподаткування, суб'єктом господарювання дотримано вимоги, встановлені для відповідних груп платників єдиного податку (п.291.4 ст.291 ПКУ).

Поряд з цим нагадуємо, що для відмови від спрощеної системи оподаткування суб'єкт господарювання  подає заяву не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку нового календарного кварталу (року).

Процедура подовження термінів подання декларації

Чечелівська ДПІ інформує , що наказом Міністерства фінансів України від 20 жовтня 2017 року за N 861 змінено порядок застосування норм пунктів 102.6 - 102.7 Податкового кодексу України якими регламентується механізм продовження граничних строків для подання податкової декларації, заяв про перегляд рішень контролюючих органів, заяв про повернення надміру сплачених грошових зобов'язань. Даним наказом затверджено тлумачення таких термінів як «власник юридичної особи», «документальне підтвердження» та «обставини непереборної сили». Визначено обставини, за яких граничні строки підлягають продовженню, та прописано які документи підтверджують настання  таких обставин. Крім того, наказом затверджено вимоги до змісту заяви платника податків про продовження граничних строків та порядок її подання. Тож така заява подається платником до контролюючого органу протягом тридцяти календарних днів, наступних за днем закінчення обставин, визначених пунктами 102.6 - 102.7 ПКУ, або початку їх дії, разом із документами, які підтверджують настання таких обставин.

Наказ містить і порядок розгляду контролюючим органом заяви платника податків про продовження граничних строків. Зокрема, контролюючий орган протягом двадцяти календарних днів від дня отримання заяви платника податків зобов'язаний прийняти вмотивоване рішення та надіслати його на адресу заявника поштою з повідомленням про вручення або надати йому під розписку. Однак  керівник контролюючого органу (його заступник або уповноважена особа) може прийняти рішення про продовження строків розгляду заяви платника податків понад встановлені строки, але не більше шістдесяти календарних днів та письмово повідомити про це платника податків до закінчення двадцятиденного строку. Звертаємо увагу, що при цьому штрафні санкції, встановлені статтею 120  Податкового Кодексу України, не застосовуються протягом строків продовження граничних строків подання податкової декларації.

Мирослав Продан: На 2018 рік ми маємо амбітні плани і ресурси для їх виконання

Реформування Державної фіскальної служби, резерви по наповненню бюджету у 2018 році та податкові зміни, які чекають платників, стали темою обговорення під час зустрічі в.о. Голови ДФС Мирослава Продана та представників економічного блоку Посольства США в Україні.

За словами очільника фіскальної служби, ДФС докладе максимум зусиль для виконання індикативних показників, закладених у бюджеті на 2018 рік. Все це - за рахунок заходів з виведення економіки з «тіні», боротьби з контрабандою та мінімізацією податків.

«У виконанні поставлених завдань ми робимо акцент не на тиск на платників податків, а на ефективність заходів з протидії ухилення від оподаткування та розвиток електронних сервісів для спрощення ведення чесного бізнесу. У наступному році ми запровадимо кілька нових сервісів, які унеможливлять ухилення від сплати податків», – розповів Мирослав Продан.

За його словами, розвиток ІТ-складової та впровадження нових сервісів стануть одними з головних завдань ДФС  у наступному році. Враховуючи закладений бюджетний ресурс, ДФС у наступному році планує оновити все комп’ютерне забезпечення, яке дозволить впроваджувати нові он-лайн послуги для платників.

Мирослав Продан додав, що сьогодні ДФС фактично завершує роботу і, як і обіцяли, до кінця року планує запустити обновлений Електронний кабінет платника.

«Щомісяця ми додавали нові послуги, які можуть отримати наші платники податків, щоб не мати контакту з Державною фіскальною службою. Мова йде, наприклад, про сервіси для платників ПДВ, акцизного податку. Фізичні особи сьогодні можуть повноцінно здійснювати свою діяльність за рахунок електронного кабінету. Йдеться про проведення електронних перевірок, про сплату податків, подачу звітності, отримання будь-яких інформаційних консультаційних, адміністративних послуг. Найближчим часом ми абсолютно до такого формату доведемо і обслуговування юридичних осіб», - зазначив Мирослав Продан.

Змін у наступному році зазнають і українські митниці. За словами Мирослава Продана, вже у поточному році розпочато реконструкцію пунктів пропуску, зокрема, оснащення їх засобами технічного контролю. У 2018 році роботу з приведення митниць до європейського зразка буде продовжено.

Також у першому півріччі 2018 року планується поширити на всю Україну експеримент щодо взаємодії інформаційних систем ДФС та Державної прикордонної служби на пунктах пропуску, який наразі діє в пункті пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення "Нові Яриловичі». З наступного тижня його планується впроваджувати у пункті пропуску «Кучурган-Первомайськ».

«Ми маємо чіткий план заходів і фінансування на кожний крок. Це робить нас незалежними від інших процесів, а тому впевнений, що всі наші завдання будуть виконані», – наголосив Мирослав Продан.

Очільник ДФС також акцентував увагу американських експертів і на результатах роботи ДФС у поточному році. Зокрема, представники Посольства США в Україні відзначили прогрес у відшкодуванні податку на додану вартість. За їх словами, практично всі американські компанії, які працюють в Україні, отримують бюджетне відшкодування вчасно.

У свою чергу Мирослав Продан підкреслив, що із впровадженням електронного реєстру з відшкодування ПДВ 97% платників отримують заявлені до повернення суми протягом наступного місяця.

Крім того, спостерігається позитивна динаміка щодо декларування податку на прибуток. Так, порівняно з відповідним періодом минулого року у 2017 році вдвічі збільшилися середньоквартальні нарахування цього податку. Якщо у 2016 році цей показник становив 10,5 млрд. грн., то у 2017 році ця сума становить вже понад 18 млрд. гривень. 

В Україні діяльність з використанням реєстраторів розрахункових операцій здійснюють 120 тис. суб’єктів господарювання

В Україні (станом на 1 грудня 2017 року) 120 тис. суб’єктів господарювання зареєстрували майже 280 тис. реєстраторів розрахункових операцій на 260 тис. господарських об’єктів.

За 11 місяців поточного року через РРО при продажу товарів (послуг) проведено розрахункові операції майже на 800 млрд. гривень.

Нагадаємо, що для спрощення подачі звітності РРО в Україні успішно працює система збору і збереження даних реєстраторів розрахункових операцій, функціонування якої передбачено чинним законодавством.

Інформація, яка міститься в зазначеній системі, дає можливість контролюючому органу переглядати фіскальні денні звіти у розрізі суб’єктів господарювання та РРО. Крім того, отримана інформація використовується  для аналізу поточної діяльності платників податків, при формуванні плану-графіка документальних перевірок, попередження фактів невідображення в обсягах продажу з ПДВ роздрібних виторгів тощо.

Так, зокрема, лише під час перевірок суб’єктів господарювання, які здійснюють реалізацію пального через мережу АЗС, за допомогою отриманої з системи інформації донараховано податків та застосовано штрафних санкцій на суму близько 3 млрд. гривень.

Враховуючи важливість застосування реєстраторів розрахункових операцій як один з елементів боротьби з тіньовою економікою, ДФС бере активну участь у напрацюванні змін до діючого законодавства для спрощення системи функціонування та обслуговування РРО.

Удосконалення системи збору і збереження даних реєстраторів розрахункових операцій в перспективі дозволить забезпечити дієвий громадський контроль за недопущенням порушень вимог чинного законодавства суб’єктами господарювання у сфері застосування РРО.

Так, наприклад, громадяни матимуть можливість перевірити на веб-порталі ДФС наявність того чи іншого розрахункового документу, а також поєднати відображений у системі розрахунковий документ з гарантійним талоном на придбаний товар.

Пропонується також запровадження мотивації у вигляді компенсації вартості покупки для тих споживачів, які виявлять порушенні порядку проведення розрахунків при придбанні товарів (послуг).

У Вінниці зупинили мікроавтобус, що перевозив майже тонну нелегального спирту

Співробітники податкової міліції Головного управління ДФС у Вінницькій області спільно з працівниками ГУ Нацполіції в області зупинили мікроавтобус, що нелегально перевозив рідину з характерним запахом спирту. В ході огляду автомобіля правоохоронці виявили також картонну фурнітуру для пакування алкогольних напоїв типу bag-in-box.

Нелегальний товар – 960 літрів рідини з характерним запахом спирту орієнтовною вартістю близько 260 тис. грн., а також автомобіль, що використовувався для перевезення незаконної продукції, вилучені. За даним фактом слідчими ГУ ДФС у області внесено відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань та розпочато кримінальне провадження за ч. 1 ст. 204 Кримінального кодексу України. Вирішується також питання щодо накладення арешту на вилучений товар та автомобіль.

Загалом з початку року оперативними співробітниками ГУ ДФС у області з незаконного обігу вилучено підакцизних товарів на суму більше 22 млн. грн. Припинено діяльність 4 підпільних цехів з виготовлення підакцизної продукції.                           

В Україні розпочався тиждень права, який триватиме до 10 грудня

Чечелівська ДПІ інформує:

Враховуючи важливе значення правової освіти у розбудові України як правової держави, вихованні у громадян поваги до закону і прав людини, щороку протягом тижня проводиться Всеукраїнський тиждень права. Він обов’язково включає 10 грудня – Міжнародний День захисту прав людини, що відзначається в пам’ять проголошення Генеральною Асамблеєю ООН у 1948 році Загальної декларації прав людини.

Цьогоріч Всеукраїнський тиждень права, План заходів проведення якого затверджено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2017 року №579-р, розпочався 4 грудня та триватиме до 10 грудня (включн).

У рамках Всеукраїнського тижня права Державною фіскальною службою України передбачено ряд різноманітних заходів. Серед них, зокрема, виступи у ЗМІ, проведення навчань, лекцій, семінарів тощо.

 

Довідково:

10 грудня 1948 року на 183 пленарному засіданні Генеральної асамблеї ООН, що відбувалась у Парижі, була прийнята Загальна декларація прав людини „як завдання, до виконання якого повинні прагнути всі народи і всі держави з тим, щоб кожна людина і кожний орган суспільства, завжди маючи на увазі цю Декларацію, прагнули шляхом освіти сприяти поважанню цих прав і свобод і забезпеченню, шляхом національних і міжнародних прогресивних заходів, загального і ефективного визнання і здійснення їх як серед народів держав - членів Організації, так і серед народів територій, що перебувають під їх юрисдикцією”.

Двома роками пізніше, 4 грудня 1950 року на засіданні Генеральної Асамблеї ООН було засновано Міжнародний день прав людини та оголошено його святкування 10 грудня. В цей день проводиться пленарне засідання ООН на якому відзначають тих, хто зробив вагомий внесок у захист людських прав і свобод.

21 травня 2008 року, враховуючи міжнародний досвід, Координаційна рада молодих юристів України при Міністерстві юстиції України (дорадчий орган Міністерства юстиції України) ініціювала загальноукраїнський форум „Тиждень права” як національну традицію, що офіційно закріплена Указом Президента України від 08 грудня 2008 року №1149/2008 „Про Всеукраїнський тиждень права”.

Внесено зміни до регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС

Для удосконалення процедур ідентифікації та автентифікації клієнтів Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (АЦСК ІДД ДФС) під час надання послуг електронного цифрового підпису внесено зміни до регламенту АЦСК ІДД ДФС.

Ознайомитись зі змінами до регламенту АЦСК ІДД ДФС можна на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДФС у розділі регламент роботи http://acskidd.gov.ua/reglament.

Зміни до регламенту АЦСК ІДД ДФС набудуть чинності через десять календарних днів з дня їх розміщення (публікації) на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДФС (з 11.12.2017), після чого інформаційне наповнення ресурсу буде приведено у відповідність до цих змін.

Крім цього, повідомляємо, що наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 29.11.2017 №150 «Про затвердження форм реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису» затверджено нові форми реєстраційних документів:

Договір про надання послуг електронного цифрового підпису;

Реєстраційна картка (для фізичної особи);

Реєстраційна картка (для юридичної особи);

Додаток до Реєстраційної картки;

Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа;

Додаток до заяви про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.

Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набувають чинності з 11 грудня 2017 року.

Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 08 грудня 2017 року включно.

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДФС у розділі «Реєстрація користувачів».

Роз’яснення з цього приводу надано в листі Державної фіскальної служби України від 29.01.2016 р. №1394/5/99-99-17-03-03-16.

З 01 січня 2017 року ФОП на 3 групі здійснював заборонену на єдиному податку діяльність (щомісяця приходили кошти від здавання в оренду житлового приміщення прощею більшою, ніж 120 м2). Паралельно ФОП здійснював свою дозволену діяльність. Обидва види діяльності оподатковував за ставкою 5%. В разі виявлення даного правопорушення у листопаді яка процедура нарахування штрафів, податків за період з 01 січня 2017 року? Підпунктом 291.5.3 п.291.5 ст.291 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) визначено, що не можуть бути платниками єдиного податку фізичні особи - підприємці, які надають в оренду земельні ділянки, загальна площа яких перевищує 0,2 гектара, житлові приміщення та/або їх частини, загальна площа яких перевищує 100 квадратних метрів, нежитлові приміщення (споруди, будівлі) та/або їх частини, загальна площа яких перевищує 300 квадратних метрів.

Згідно з Узагальнюючою податковою консультацією щодо порядку визначення складу доходів суб’єктів господарювання – фізичних осіб – платників єдиного податку, затвердженою наказом ДПС України від 24.12.2012 №1183, кошти, які надійшли на розрахунковий рахунок, який відкрито фізичною особою для здійснення підприємницької діяльності, включаються до доходу фізичної особи – підприємця – платника єдиного податку з врахуванням вимог ст. 292 ПКУ.

З огляду на зазначене, фізична особа – підприємець, що здійснює діяльність з надання в оренду власної нерухомості, площа якої перевищує норми, встановлені п.п. 291.5.3 п. 291.5 ст. 291 ПКУ, не може застосовувати спрощену систему оподаткування як платник єдиного податку .

Оподаткування таких коштів здійснюється на підставі п.п. 4 п. 293.4 ст. 293 ПКУ за встановленою ставкою єдиного податку у розмірі 15 відсотків до доходу, отриманого від здійснення видів діяльності, які не дають права застосовувати спрощену систему оподаткування.

Крім того, такий платник єдиного податку зобов’язаний перейти на сплату інших податків і зборів, визначених ПКУ, з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) періодом, у якому здійснювалися такі види діяльності.

Працівники Львівської митниці вилучили старовинні монети

11 монет Царської Росії громадянин України намагався вивезти до Польщі.

08 грудня 2017 року, громадянин України автомобілем «Volkswagen Passat», прямував з України у Республіку Польща як водія, через пункт пропуску „Шегині”. Для перетину кордону обрав смугу спрощеного митного контролю – «зелений коридор», чим заявив про відсутність будь-яких товарів, які підлягають обов’язковому декларуванню та оподаткуванню або, які належать до категорії товарів, на переміщення яких через митний кордон України встановлені заборони чи обмеження.

Під час митного контролю даного транспортного засобу в працівників митниці виникла підозра щодо наявності в ньому товарів, які підлягають обов’язковому декларуванню та оподаткуванню. В подальшому час огляду автомобіля у відділені для дрібних речей (підлокотник) салону автомобіля було виявлено монети, а саме: монети Царської Росії номіналом 5 копійок 1763року, 1764, 1788року монета Царської Росії номінал не встановлений 1788 року Дві монети Царської Росії номіналом 2 копійки 1842року.Загалом 11 монет.

Згідно з ч.1 ст.197 МКУ, у випадках, передбачених законом, на окремі товари встановлюються обмеження щодо їх переміщення через митний кордон України. Пропуск таких товарів через митний кордон України та їх митне оформлення здійснюються контролюючими органами на підставі документів, які підтверджують дотримання зазначених обмежень. Таким документом є свідоцтво на право вивезення (тимчасового вивезення) культурних цінностей, що подається контролюючому органу при вивезенні за межі митної території України. Його до митного контролю громадянин не надав.      

Зазначені дії мають ознаки порушення (порушень) митних правил, передбаченого статтею 471, Митного кодексу України. Монети вилучено, їх скерують на експертизу.

Набрав чинності новий порядок продовження граничних строків для подання податкової декларації та заяв

Наказом № 861 затверджено Порядок застосування норм пунктів 102.6 – 102.7 статті 102 глави 9 розділу II Податкового кодексу України, яким визначено механізм продовження граничних строків для подання податкової декларації, заяв про перегляд рішень контролюючих органів, заяв про повернення надміру сплачених грошових зобов’язань (далі – граничні строки) відповідно до норм Податкового кодексу України (далі – Кодекс).

Продовження граничних строків для платників податків здійснюється у разі, якщо такий платник податків – фізична особа або посадова особа юридичної особи був позбавлений можливості у визначений Кодексом строк складати та подавати податкову звітність, а також подавати заяви про перегляд рішень контролюючих органів та заяви про повернення надміру сплачених грошових зобов’язань.

При цьому для посадової особи юридичної особи продовження граничних строків здійснюється за умови, що протягом зазначених граничних строків така юридична особа не мала інших посадових осіб, уповноважених відповідно до законодавства України нараховувати, стягувати та вносити до бюджету податки, а також вести бухгалтерський облік, складати та подавати податкову звітність.

Граничні строки для подання податкової декларації, заяв про перегляд рішень контролюючих органів, заяв про повернення надміру сплачених грошових зобов'язань підлягають продовженню, якщо платник податків – фізична особа або посадова особа юридичної особи протягом зазначених строків: перебував за межами України; перебував у плаванні на морських суднах за кордоном України у складі команди (екіпажу) таких суден; перебував у місцях позбавлення волі за вироком суду; мав обмежену свободу пересування у зв’язку з ув’язненням чи полоном на території інших держав або внаслідок інших обставин непереборної сили, підтверджених документально; був визнаний за рішенням суду безвісно відсутнім або перебував у розшуку у випадках, передбачених законом.

Заява платника податків про продовження граничних строків подається платником податків у довільній формі протягом 30 календарних днів, наступних за днем закінчення обставин, визначених пунктами 102.6 – 102.7 ст. 102 Кодексу, або початку їх дії, разом із документами, які підтверджують настання таких обставин. Таку заяву платники податків можуть надіслати контролюючому органу поштою з повідомленням про вручення або подати особисто.

Контролюючий орган протягом 20 календарних днів від дня отримання заяви платника податків зобов’язаний прийняти вмотивоване рішення та надіслати його на адресу заявника поштою з повідомленням про вручення або надати йому під розписку.

Керівник контролюючого органу (його заступник або уповноважена особа) може прийняти рішення про продовження строків розгляду заяви платника податків до шістдесяти календарних днів та письмово повідомити про це платника податків до закінчення двадцятиденного строку від дня отримання заяви платника податків.

Чи звільняються від нарахування, сплати єдиного внеску та подання звітності платники єдиного внеску, які перебувають на обліку у контролюючих органах, розташованих на території проведення антитерористичної операції (далі – АТО)?

Відповідно до частини першою ст. 4 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 2464) платниками єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄВ) є, зокрема, підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами.

Платник ЄВ зобов’язаний своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати ЄВ та подавати звітність до контролюючого органу за основним місцем обліку платника ЄВ у строки, порядку та за формою, що визначені законодавством (пп. 1 та 4 частини другої ст. 6 Закону № 2464).

Частиною восьмою ст. 9 Закону № 2464 визначено, що платники ЄВ зобов’язані сплачувати ЄВ, нарахований за календарний місяць не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов’язані сплачувати ЄВ, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця.

Відповідно до п. 1 розд. ІІІ Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435, роботодавці (страхувальники), які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надані послуги) відповідають видам діяльності, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), у частині подання звіту за таких осіб зобов’язані формувати та подавати до контролюючих органів звіт протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного періоду, незалежно від того, чи нараховувався дохід найманим працівникам (застрахованим особам).

Згідно з частиною одинадцятою ст. 9 Закону № 2464 у разі несвоєчасної або не в повному обсязі сплати ЄВ до платника застосовуються фінансові санкції, передбачені Законом № 2464, а посадові особи, винні в порушенні законодавства про збір та ведення обліку ЄВ, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом.

Додатково повідомляємо, що Законом України від 24 грудня 2015 року № 911-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» внесено зміни до Закону України від 02 вересня 2014 року № 1669-VІІ «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 1669), зокрема, вилучено п.п. 8 п. 4 ст. 11 Закону № 1669 та, відповідно, скасовано п. 9 прим. 4 розд. VІІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 2464 щодо звільнення від виконання обов’язків, передбачених частиною другою ст. 6 Закону № 2464, платників ЄВ, які перебувають на обліку у контролюючих органах, розташованих на території населених пунктів, де проводилася антитерористична операція (далі – АТО).

Отже, законодавством не передбачено особливих умов щодо виконання зобов’язань платниками єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, які перебувають на обліку у контролюючих органах, розташованих на території населених пунктів, де проводилася антитерористична операція.

Українець нашпигував легковий автомобіль рекордною кількістю контрабандних сигарет

У пункті пропуску «Рава-Руська – Гребенне» працівники Львівської митниці ДФС вилучили приховані від митного контролю 5400 пачок сигарет та автомобіль «Volkswagen Passat», в якому їх перевозили.

Сьогодні зранку у пункт пропуску «Рава-Руська – Гребенне» на виїзд з України смугою руху спрощеного митного контролю «зелений коридор» прибув легковий автомобіль під керуванням 21-річного громадянина України, мешканця Львівщини.

Під час здійснення митних формальностей виникла підозра щодо переміщення прихованих від митного контролю товарів. Автомобіль було скеровано у місце поглибленого огляду, де спільно працівниками митниці та прикордонної служби виявлено приховані 5400 пачок сигарет «Marlboro». Вони містились у порожнині переднього бампера, порожнинах дверей та порожнині днища автомобіля, утвореній через попередній демонтаж паливного бака.

Так, громадянин вчинив дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням способів, що утруднюють виявлення таких товарів.

За цим фактом працівники управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Львівської митниці ДФС склали протокол про порушення митних правил за ознаками правопорушення, передбаченого частиною 1 статті 483 Митного кодексу України. Тютюнові вироби вартістю майже 130 тисяч гривень та автомобіль 1997 р.в. вилучили. Справу скерують до суду.

Працівники Львівської митниці ДФС вилучили «ходовий товар» на понад 100 тис. гривень

Високоліквідний товар водій перевозив у передачах.

Під час письмового декларування водій, 37-річний мешканець Чернівецької області, заявив лише про наявність у нього особистих речей. Однак під час огляду транспортного засобу в його салоні митники виявили екшн-камери GoPro, мобільні телефони iPhone 6s та iPhone 7, наручні годинники Apple Watch , Polar, Garmin fenix 3 HR, навушники, музичні колонки тощо – загалом 23 найменування. Як пояснив водій, його попросили перевезти коробки з передачами, і він не знав про їх вміст.

Отже, громадянин не заявив за встановленою формою точних та достовірних відомостей (наявність, найменування або назва, кількість тощо) про товари, які підлягають обов’язковому декларуванню у разі переміщення через митний кордон України.

Зазначені дії мають ознаки порушення митних правил, передбаченого ст. 472 Митного кодексу України. За цим фактом складено протокол про порушення митних правил. Товари, точну вартість яких буде встановлено додатково, вилучено. Справу скерують до суду, який і визначить покарання.

ЄСВ: хто і скільки сплачуватиме у 2018 році

07 грудня 2017 року Верховна Рада України ухвалила Закон «Про Державний бюджет України на 2018 рік».

Законом установлено у 2018 р. мінімальну заробітну плату у місячному розмірі з 01.01.2018 р. - 3 723 грн., у зв’язку з цим зміниться максимальна величина бази нарахування єдиного внеску, яка визначатиметься як максимальна сума доходу застрахованої особи на місяць, що дорівнює 15 розмірам мінімальної заробітної плати, встановленої законом, на яку нараховується єдиний внесок.

Тобто максимальна величина бази нарахування ЄСВ у 2018 р. — 55 845 грн. Відповідно максимальна сума ЄСВ у 2018 р. — 12 285,9 грн.

Система моніторингу оцінки ризиків при реєстрації податкових накладних буде тимчасово призупинена

Верховна рада прийняла в другому читанні та в цілому зміни до Податкового кодексу, відповідно до якого вводяться нові тимчасові правила реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування.

Всі податкові накладні, реєстрація яких зупинена відповідно до критеріїв оцінки ступеня ризиків, мають бути зареєстровані в Єдиному реєстрі з 02.01.2018.

Ця норма не буде розповсюджуватися на такі ПН/РК:

- станом на 1 грудня 2017 року не подані пояснення та документи;

- станом на 1 грудня 2017 року прийнято рішення про відмову в реєстрації та по яких не розпочаті процедури адміністративного або судового оскарження.

Податкові накладні, реєстрація яких зупинена з 1 грудня та по яких платником податку після 1 грудня подані пояснення і копії документів мають бути прийняті протягом 5 робочих днів. У разі, якщо у цей строк не прийнято та/або не надіслано платнику податку рішення про реєстрацію або відмову у реєстрації ПН/РК, реєстрація таких накладних здійснюється на наступний робочий день, за днем закінчення терміну розгляду пояснень і документів платника податку.

Нові норми вступають в силу з наступного дня після опублікування закону.

СМКОР призупиняє дію на два місяці. За цей час від набрання законом чинності Кабінет міністрів має визначити новий порядок дії системи блокування податкових накладних.

Хочете з 2018 року стати «спрощенцем»? – не зволікайте!

Порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування платниками єдиного податку першої - третьої груп здійснюється відповідно до підпунктів 298.1.1 - 298.1.4 п. 298.1 ст. 298 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі - ПКУ).

Суб’єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів відповідно до норм ПКУ, може прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу.

Перелік відомостей, які зазначаються суб’єктом господарювання у заяві про перехід на спрощену систему оподаткування, визначено п. 298.3 ст. 298 ПКУ.

До поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік.

Таким чином, останнім днем подання заяви щодо переходу на спрощену систему оподаткування з 01.01.2018 р. та розрахунку доходу за попередній календарний рік є 15 грудня 2017 року.

Звертаємо увагу на те, що здійснити перехід на спрощену систему оподаткування суб’єкт господарювання може один раз протягом календарного року.

Закарпатські митники через приховані 330 пачок цигарок вилучили «Skoda Octavia»

На митному посту «Вилок» Закарпатської митниці ДФС припинено вивезення з України до країн ЄС тютюнових виробів.

Громадянин України планував перетнути кордон з Угорщиною легковим автомобілем «Skoda Octavia» з іноземною реєстрацією.

Заїхавши у зону діяльності митного поста, та обравши «зелений коридор», громадянин повідомив, що не перевозить приховані від митного контролю товари та предмети. Проте, працівники митниці, врахувавши ризики, скерували автомобіль в бокс для поглибленого огляду. В результаті огляду в спеціально обладнаному тайнику, який знаходився в передній приборній панелі, виявлені тютюнові вироби торгової марки «Philip Morris» та «Rothmans» з акцизними марками України. Загальна кількість виявлених пачок цигарок складає 330 штук, вартістю 7850 грн.

Таким чином, громадянин України скоїв дії спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом використання засобів, що ускладнюють виявлення тютюнових виробів.

Зазначені дії мають ознаки порушення митних правил, передбаченого частиною 1 статті 483 Митного кодексу України. На підставі статті 511 Митного кодексу України за протоколом про порушення митних цигарки та автомобіль вилучено.

Закарпатська ДФС: отримати інформацію про отримані доходи можна двома способами

Отримати інформацію про отримані доходи можна двома способами: подавши відповідну заяву до контролюючого податкового органу, та скориставшись електронними сервісами від ДФС.

Фізична особа (громадянин України, іноземець, особа без громадянства) для отримання інформації про джерела/суми отриманих доходів подає до контролюючого органу заяву за формою №10ДР.

Громадянин України для отримання інформації про джерела/суми отриманих доходів може звернутися особисто або через представника до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання) або до будь-якого контролюючого органу у разі, якщо тимчасово перебуває за межами населеного пункту проживання, подавши документ, що посвідчує особу.

Іноземці та особи без громадянства – до територіальних органів ДФС в областях та місті Києві, пред’являючи при цьому документ, що посвідчує особу, та засвідчений в установленому законодавством порядку його переклад українською мовою (крім осіб, які мають посвідки на постійне проживання або посвідки на тимчасове проживання в Україні).

Представник додає до заяви за формою №10ДР довіреність, засвідчену в нотаріальному порядку, на отримання відомостей з Державного реєстру, документ, що посвідчує особу такого представника, та ксерокопію (з чітким зображенням) документа, що посвідчує особу довірителя.

Якщо довірена особа є іноземцем або особою без громадянства, до документа, що посвідчує її особу, вона додатково додає засвідчений в установленому законодавством порядку його переклад українською мовою (після пред’явлення повертається) та копію такого перекладу (крім осіб, які мають посвідки на постійне проживання або посвідки на тимчасове проживання в Україні).

Також заява щодо отримання відомостей з Державного реєстру про суми виплачених доходів та утриманих податків фізичною особою також може бути подана до контролюючого органу засобами електронного зв’язку в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису. За результатами обробки запиту на електронну адресу платника надходить відповідь, що містить відомості про суми доходів.

Інформацію щодо електронного сервісу можна отримати на веб-порталі ДФС у рубриці: Фізичним особам/Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді http://sfs.gov.ua./fizichnim-osobam/vidomosti-doxid/.

Отримати інформацію про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру можна й у приватній частині (особистий кабінет) Електронного кабінету платника https://cabinet.sfs.gov.ua/cabinet/faces/index.jspx.

Подробнее

Дніпровська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує.

Враховуючи положення частини першої ст.7 Закону Закону України від 08.07.2010 №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями (далі – Закон №2464) роботодавці, які використовують працю інших осіб на умовах трудового договору (контракту) чи за цивільно-правовим договором (крім цивільно-правового договору, укладеного з ФОП), сплачують єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ) за найманих працівників із сум нарахованої кожній застрахованій особі заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України від 24.03.1995 №108/95-ВР «Про оплату праці» зі змінами та доповненнями, та сум винагороди фізичним особам за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами.

Подробнее

Дніпровська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що відповідно до п.287.2 ст.287 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) облік фізичних осіб – платників податку і нарахування відповідних сум проводяться контролюючими органами за місцем знаходження земельної ділянки щороку до 1 травня.

Подробнее

Дніпровська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує, що правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі ЄСВ), умови та порядок його нарахування і сплати регулюються виключно Законом України від 08.07.2010 №2464 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями (далі Закон №2464).

Подробнее