Коляда та Різдво – сакральна основа Православного календаря!

01.12.2019 00:08

Нині українським православним з ініціативи зовнішніх сил нав’язується дискусія стосовно святкування Різдва не 7 січня, а 25 грудня.

Ініціатори кажуть, що це дуже «сучасно» і відверто по «європейські» бути разом з католиками і протестантами та святкувати Різдво у терміни які колись встановив Ватикан. Але чи так це насправді? Чи усе так мило і просто?

Рис 1. Коляда та Різдво – душа українського народу!

Знавцям давнього українського Православного Світогляду вповні очевидно, що ідея «спільного» святкування є нічим іншим, як духовною пасткою для православних, лукавим єзуїтським вивертом, облудою, яка позбавляє українців останніх духовних коренів.

Вона допомагає Ватикану та Москві просувати виключно власні інтереси, тихо планувати лукавий переділ українського православного простору.

Але чому перенесення Різдва на 25 січня, з позиції знавців давнього Православного Світогляду, принципово не можливе?

Що унеможливлює різдвяне «єднання» з католиками та протестантами?

Справа у тому, що мова йде про два, абсолютно різних Різдва!

Перше: давнє Православне Різдво – Різдво Кола Нового Року, Коляда, народження Творцем нової Програми на новий рік (стається 7 січня).

Друге: католицько-протестанське Різдво – день народження юдейського месії, Христа, 25 грудня (дата не підтверджена і не обґрунтована ніякими доказами).

Рис 2. Коло Року – Православний календар з Колядним циклам та астрономічною основою

За давніми православними даними Хрест Отця Господа (Ясус-Ясунь) народився зовсім у інший час, літній, і це добре підтверджує Біблія.

Але, окрім конфлікту двох різних подій, названих Різдвом, є ще один ключовий момент: чи мають взагалі право миряни та церковний клір обирати дати таких святкувань?

Бо свята – це дні духовного кормління, передачі Божої благодаті, дні які визначає сам Бог! Це дні наповнення душ вірних живильною силою Духа Святого!

То чи не є богохульством намагання керувати Богом? Чи не є гріхом сама думка гордівливого самоуправства?

Переконані, що так!

Але чому мова йде про богохульство та самоуправство?

Спробуємо пояснити…

Різдво Кола Нового Року – це головне свято Колядного циклу. Циклу встановленого для Землі Творцем. Циклу який визначає порядок заміни Програми Старого Кола Року для нашої планети на Нове Коло Року, на наступний рік.

Колядний цикл триває майже місяць, від початку зимового Сонцестояння (21 грудня) до кінця Водохреща (21 січня). В його центрі – Різдво Кола Нового Року, найвеличніша подія, поява та становлення нової Програми земного розвитку, яка роджена Творцем!

Перша половина Колядного циклу – це згасання старого Кола Року Землі, яке реалізувалось і відійшло на Святвечір (6 січня).

Друга половина Колядного циклу – це народження і зростання у силі нової Програми Нового Кола Року (з 7 січня), яка згодом наповнюватиме енергіями Творця мир Землі увесь рік (рис 3).

Рис 3. Схема Православного Колядного Циклу, де початок – зимове Сонцестояння

Базова точка початку Колядного циклу – це перший день зимового Сонцестояння. Так визначено Творцем, і так було на планеті десятками тисяч років!

Про це завжди знали носії та хранителі Православного Світогляду – православні рахмани та волхви минулого.

Тому Колядний цикл, і відповідно Різдво Кола Нового Року, ніколи не залежали від земних календарів!
Особливо таких історично молодих як Юліанський та Григоріанський.

До того ж астрономічна довжина року у сакральному календарі немає ніякого значення!
Бо земний рік завжди має чотири базові точки (дві Сонцестояння, дві Рівнодення), до яких прив’язаний календар Православних свят.

Саме з цієї причини у давнину будувались кромлехи – астрономічні обсерваторії та святилища, на яких рахмани визначали дати Сонцестоянь та Рівнодень і які ділили рік на чверті.

Кромлехи споруджувались по всій Європі та на інших континентах (зразком є Стоунхендж у Британії). Таких було тисячі, різних за конструкціями та матеріалами (камінні, дерев’яні, ґрунтові).

Кромлехи будувались і на землях України, десятками і сотнями. Вони виконували роль святилищ. Такі оббудовували стінами і накривали дахом, тоді вони ставали храмами (церквами).

Саме тому усі православні церкви минулого виконували роль обсерваторій. Через це у них чіткаорієнтація схід-захід, зручна для визначення Сонцестоянь та Рівнодень – основи Православного календаря!

Рис 4. Кромлех Стоунхендж – обсерваторія-святилище віком понад 5-6 тис. років

Для рахманів та волхвів минулого особливо важливим було знати точний день початку зимового Сонцестояння (нині 21 грудня). Бо до нього був прив’язаний весь Колядний цикл та свята першої чверті Кола Року.

Рахмани знали – момент зміни Кола Року наступає за 16 днів після Різдвяного посту, нині між 6 і 7 січнем.

А 7 січня – це перший день Православного Різдва Нового Кола Року, свято. Одночасно це день який формує порядок свят у всій першій чверті року – Водохреща, Стрітення, Великодня…

Про особливості і значення свят першої чверті, та про самі чверті, можна прочитати у статті «Український православний календар – світла спадщина предків».

Але чому перенесення святкування Православного Різдва з 7 січня на 25 грудня не припустиме для православних?

Бо період з 21 грудня до 6 січня означений особливим станом падіння енергетики Старого Кола Року. А далі, від 7 січня до 21 січня, з моменту появи Нового Кола Року, лиш починається поступове наростання енергетики Нового Кола.

Це період коли брама Яви відкрита!

У цей час світлі душі явлених людей перебувають під захистом Вишніх сил (бо є небезпека з боку темних сил).

Саме для цього захисту у першій половині Колядного циклу передбачений Різдвяний піст у 16 днів, з 21 грудня по 6 січня. Бо піст – це зв’язок з Вишніми силами, з Богом /ПІСТПрохід (в) Ірій Світлого Творця (для душ православних)/.

З цієї ж причини в наступний період Колядного циклу, від 7 січня до 21 січня, передбачена серія коротких Хрещенських постів, вже після святкових днів: Різдва – 7-9 січня, Оглядин – 14 січня.

Рис 5. Давній слов’янський кромлех-святилище на острові Хортиця (Україна)

У період Коляди відкритим доступом в Яву намагаються скористатися темні сили, атакуючи лукавими спокусами необачних та не надто розсудливих, які відступають від Православного Світогляду.

Відступники попадають під вплив темних сил, особливо ті з них, хто у дні Колядних постів бере участь у гульбищах та веселощах, у застіллях та пиятиках.

Тому постає просте запитання.

Чому ініціаторам «спільного» святкування Різдва стало до вподоби не 7 січня, а дні Православного посту, час затухання Старого Кола Року? Чому 24-25 грудня (Різдво месії) та 31 грудня-1 січня (зустріч так званого нового року)? Думаємо не важко здогадатись…

Натомість вповні очевидно, що для темних сил кінець грудня-початок січня стає періодом великого бенкету, часом поживи енергетикою душ наївних та нетямущих.

Тому таким не варто нарікати на когось, коли прийде пізніша розплата за гріх – важкі хвороби, сімейні проблеми, неочікувані трагедії!

Бо порушник Колядних постів, свідомо чи ні, вчиняє наступне:

1. Бере участь у руйнуванні Колядного циклу, даного Творцем;
2. Повністю ігнорує духовні стосунки з Правою та Творцем;
3. Відмовляється від духовного кормління Вишніми Силами та Творцем;
4. Породжує власні духовні і тілесні проблеми, ставить свою духовність та життя під загрозу.

І ще…

Недоброзичливці з-за меж України та їх поплічники в середині України весь час переконують православних, що Різдво 7 січня, це такий собі символ єднання з Москвою і РПЦ.

Головно такі голоси лунають з Заходу, від прихильників католицизму та протестантизму.

Проте це відвертий блуд!

Бо ні Москва, ні РПЦ, не надто розуміються на далекому для них Колядному циклі, і тому не піднімають голосу на захист такого. Бо їм це не вигідно!

Чому ж? Може тому, що ситуація складається на користь Москви та Риму?

Рис 6. Чи цікавить їх правда справжнього Православного Світогляду?

Зовсім недавня зустріч папи Римського та патріарха Московського з цього приводу наводить на різні думки. Є переконання, що Москва у такій ситуації готується «спасати» православних України від уніатства та католицизму! А прихильники Риму відверто педалюють власні єзуїтські інтереси в Україні!

Чи не повтор це сценарію 16-17 століття з поділом України на сфери впливу? Чи не спільний це інтерес Ватикану і Москви задушити українське Православ’я та його духовні основи?

А можливо це реалізація плану по конфесійному, а далі земельному поділу України? Адже так уже було!

Тому висновки напрошуються самі собою.

1. Маємо чергову спробу нищення Колядних основ давнього та правдивого Православ’я, яке має свої корені у глибині десятків тисяч років!

2. Маємо спробу підміни Православного Різдва Кола Року, Різдвом месії, який не має стосунку до Коляди та до Хреста Отця Господа, як і до справжнього дня народження Хреста!

3. Маємо спробу спокусити православні душі і кинути їх у великий гріх у час Різдвяного посту, того посту, який дозволяє захистити православні душі в період духовної відкритості Яви!

4. Маємо ознаки змови певних сил Заходу і Сходу, що до православних України, їх поділу на «про католицьких» та «промосковських», що є прямою небезпекою для цілісності і суверенітету держави Україна! .

І на сам кінець…

Рис 7. Шанування заповітів Творця – дорога в справжнє майбутнє!

Іноземні ініціатори з піною у рота спонукають українських православних робити вибір, який вчиняти ні вони, ні розгублений український церковний клір, не мають права!

Православних підбивають до гордівливості та егоїзму, ставлячи задуми лукавих смертних вище волі Творця!

І це у період Коляд, період зміни Кола Року, коли треба схилити голову та просити духовної допомоги у Творця і Прави!

То чи не підштовхування це нас до найважчого гріха? Чи не блуд?

Українці! Православні!

Не слухайте лжепророків!

Слухайте Предків, тих які десятками тисяч років берегли Православну основу Колядного циклу, які берегли сакральність Різдва Кола Року, а з ним свою душу і тіло!

В цьому українська духовність та українське єство! Бережімо їх!

Слава Творцю!

Слава Коляді!

+ + +

По матеріалах з інтернету

Скачати календар Коло Року:
Коло Року (аркуш 1)
Коло Року (аркуш 2)

Рейтинг
Общественная организация "Майдан Січеслав"
Подробнее
Последние записи в блогах

Діяльність Українського товариства історії та культури Рівненської області сконцентрована не тільки на Волинському регіоні та Україні.

Вона сягає інших країн Європи, зокрема Естонії, де налагоджені тісні стосунки з українськими патріотами, такими як Тетяна Івушкіна, членом Рівненського Товариства, яка створила в Естонії унікальний український музей.

Подробнее

Платники податків мають право зареєструвати другий примірник акцизної накладної на розподіл пального

 

Лівобережне управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/396944.html повідомила, що з 28.10.2019 розпочато реєстрацію другого примірника акцизної накладної, складеної у порядку, передбаченому   п. 23 Перехідних положень Податкового кодексу України (далі – ПКУ), за умови, що перший примірник такої акцизної накладної зареєстрований в Єдиному реєстрі акцизних накладних (далі – ЄРАН) згідно з п. 23 підрозділу 5 розділу ХХ «Перехідних положень» ПКУ.

Подробнее

Право на податкову соціальну пільгу визначено ПКУ

 

Лівобережне управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що будь-який платник податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати, на суму податкової соціальної пільги (далі – ПСП) у розмірі, що дорівнює 50 відсотків розміру прожиткового мінімуму для працездатної особи (у розрахунку на місяць), встановленому законом на 1 січня звітного податкового року.

Подробнее

Про право на податкову знижку за навчання в інтернатурі вищих медичних та фармацевтичних навчальних закладах

Лівобережне управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що податкова знижка для фізичних осіб, які не є суб’єктами господарювання, – документально підтверджена сума (вартість) витрат платника податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) – резидента у зв’язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у резидентів – фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати, у випадках, визначених Податковим кодексом України (далі – ПКУ).

Норми встановлені п.п. 14.1.170 п. 14.1 ст. 14 ПКУ.

Подробнее