Дорожники Дніпра продовжують встановлювати колесовідбійний брус, аби звести аварії з лобовим зіткненням до 0. Нині його монтують на вул. Космічній. Через те, що ця ділянка має великий ухил і вигини дорожнього покриття, тут трапляється чи не найбільше аварій.
«Брус монтуватимемо від просп. Праці і до повороту на ж/м Сокіл. Ми закриваємо ділянку довжиною приблизно 600-650 метрів. Це найбільш аварійна ділянка, бо тут багато поворотів, які обмежують бачення транспорту, який рухається попереду або назустріч. Через це ми отримували дуже багато звернень від містян. Тож разом з патрульною поліцією та департаментом транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради ми розробили схему організації дорожнього руху. Згідно з нею і проводимо роботи. Плануємо завершити їх впродовж двох тижнів», – розповіла начальниця управління з благоустрою міста департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міськради Світлана Літвінова.
Колесовідбійний брус європейського зразку є одним з найкращих у Європі. Він отримує високі оцінки щодо безпечності вже протягом кількох років. Його та інші бруси світу щорічно за допомогою краш-тесту перевіряє найбільша громадська організація автомобілістів Німеччини ADAC. Встановлювати цей брус у нашому місті почали ще в 2019 році. І на сьогодні більш ніж на 20 вулицях Дніпра, де є цей брус, аварії з лобовим зіткненням зведені до нуля.
«На сьогодні брус є на головних артеріях Дніпра: це Сонячна набережна, набережна Перемоги, набережна Заводська, проспект Слобожанський, проспект Дмитра Яворницького, проспект Науки та інші. На цей рік у нас є плани щодо встановлення цього брусу, але все буде залежати від фінансування. У планах – правобережна розв’язка Кайдацького мосту для того, аби унеможливити «виліт» автомобільного транспорту з відкосів мосту», – додала Світлана Літвінова.