Енергопостачальник YASNO нагадав своїм споживачам, що обов’язковою умовою для отримання житлової субсидії є регулярна оплата рахунків за електроенергію та інші комунальні послуги.
Через заборгованість за комунальні послуги понад три місяці на суму від 340 грн (20 неоподаткованих мінімумів громадян), органи соцзахисту можуть відмовити у наданні субсидії, – повідомляє прес-служба компанії.
Енергопостачальник YASNO створив умови, щоб клієнти могли дистанційно сплатити за світло одним зі зручних способів: через Особистий кабінет, viber-бот YASNO або сервіси онлайн-оплат.
За відсутності заборгованості органи соціального захисту населення автоматично призначатимуть субсидію на наступний період тим домогосподарствам, які отримували її в опалювальному сезоні 2020-2021. При цьому згідно з постановою Кабміну №505 від 19.05.2021 р. до вересня 2021 року до структурних підрозділів соцзахисту населення необхідно подати оновлені документи особам, яким субсидія:
• надавалась у грошовій безготівковій формі;
• була призначена за фактичним місцем проживання (орендарі житлових приміщень; індивідуальні забудовники, будинки яких не прийняті в експлуатацію; внутрішньо переміщені особи);
• була призначена без урахування окремих осіб з числа зареєстрованих у житловому приміщенні, які не проживають за місцем реєстрації.
Таким субсидіантам необхідно надати до органів соцзахисту населення нову заяву про призначення та надання житлової субсидії у грошовій формі, а також декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за її призначенням.
«Сплачувати рахунки за електроенергію необхідно щомісяця до 20 числа. Це обов’язок кожного споживача, а також необхідна умова для отримання субсидії. Ми піклуємося, щоб наші клієнти, які отримують допомогу від держави, могли безперешкодно скористатися цим правом. Тому закликаємо контролювати стан особового рахунку та своєчасно сплачувати за світло постачальнику YASNO», – сказав директор YASNO у Дніпропетровській області Юрій Федько.