Штаб Зеленського ухвалив рішення не давати жодного інтерв‘ю до березня. Як виняток, може бути дане якесь контрольоване інтерв‘ю комусь із друзів Зеленського.
Про це пише “PRportal” повідомляє інтернет-видання “ДНІПРО. ГОЛОВНЕ“.
Після повного провалу зустрічі з послами ЄС (Зеленський не зміг відповісти на жодне питання) штаб вирішив сховати кандидата на максимально довгий термін.
Зараз проходять певні навчання і натаскування Зеленського щодо головних політико-економічних запитань. І рішення чи випускати його на мітинги чи прямі ефіри буде прийнято на початку березня.
На лютий-березень затверджено слоган кампанії “Весна прийде – все посадимо”. Зараз мають з‘явитися борди з цим слоганом і, відповідно, телереклама.
Поки в Зеленського немає переговорного процесу про структурну підтримку “Укропа”. Наразі у коміка немає і регіональних структур. “Укроп”, в той же час, припинив польову роботу і зосередився на Івано-франківській області. Тому, поки говорити про початок серйозної польової роботи складно.
При цьому відкритим залишається питання, як Зеленський встигне набрати бодай 30 тисяч членів дільничних комісій. Хоча досвід показує, що двох місяців може вистачити для того, щоб зробити таку структуру. Але поки така робота, де-факто, не почалася.
В цілому, можна говорити, що Зеленський має лише три завдання на цей момент: навчитися не боятися журналістів, створити структуру і максимально довго жити в віртуальному світі.
Окремо стоїть глобальне питання, над яким працюють менеджери “1+1” та “95 кварталу” – як змусити третину виборців Зеленського дійти до дільниць. Справа в тому, що приблизно 33% тих, хто хоче голосувати за Зеленського, молодші 29 років. І ці люди навряд чи готові активно йти голосувати.
Поки у штабі розглядають різні варіанти того, як акумулювати їх на вибори. Але відповідей немає. Єдине, в чому сходяться всі в штабі, – треба якось спробувати зіграти в гру “голосуй або програєш”, і робота тут ведеться в соцмережах. Чи щось із цього вийде, поки не ясно.
Глобальна проблема опонентів Зеленського полягає в тому, що вони пробують боротися з Зеленським в логічній площині (апеляція до бізнеса в Росії). В той же час, його виборець живе виключно в емоційній площині. Але саме в цю площину його опоненти навіть не думають заходити.