Згідно із різними соцопитуваннями, партія “Слуга народа” практично не має шансів на те, щоби привести своїх кандидатів у мери на посади голів міст, – про це повідомляє ВВС.
Більше того, судячи зі статистики вподобань виборців, “слуги” навряд чи зможуть сформувати власну більшість у місцевих радах – там вони можуть претендувати хіба що на друге чи третє місце. На місцевому рівні, що є досить логічним, перші місця поки займають місцеві чи регіональні політичні проєкти та знайомі людям персони. Голосувати за “кота в мішку”, що приїхав перед виьорами в місто за дорученням партії президента, люди не бажають.
“Ще гірша ситуація з мерськими виборами. Опитування відомих соціологічних компаній вказують, що практично немає міст, де кандидат від “Слуги народу” лідирує або хоча б впевнено проходить до другого туру. І це при тому, що президент Зеленський максимально включився в кампанію, їздить країною і відвідує передвиборчі заходи “Слуги народу” під виглядом презентації стратегій розвитку регіону чи відкриття якихось об’єктів“, – пишуть журналісти ВВС.
Згідно із соціологічним дослідженням групи “Рейтинг”, серед опитаних виявилось 58% тих, хто готові обрати чинного очільника міста/села, оскільки вважають його сильним головою населеного пункту. “Нові обличчя” зе-команди чомусь не викликають довіри. Скоріше за все, це є наслідком того, що піар-стратегія “Слуги народу” була надто загальною, з мінімумом конкретики, грунтуючись на стратегічних проблемах, як то війна, бідність, корупція у вищих органах влади. Нові кандидати від зе-команди погано знають ситуацію на місцях, як правило не мають управлінського досвіду, а тому відповісти на питання, як полагодити каналізацію на вулиці “Х” вони просто не знають.