Дніпро продовжує піклуватись про комфортне перевезення мешканців міста. За останні 4 роки наше місто придбало у Лейпцизі 50 трамвайних вагонів марки «Татра». Найближчим часом доставлять ще 26
«Усього це трамвайне депо налічує 254 вагони, з них щодня 120 одиниць виходять на маршрути міста. Більшість з них – трамваї марки «Татра» різних модифікацій. Середній вік рухомого складу депо сягає 36 років. Задля його обслуговування постійно працюють слюсарі та майстри. А на базі ремонтних цехів постійно проводяться регламентні ремонтні роботи: технічне обслуговування, поточний ремонт та середній ремонт», – прокоментував заступник начальника управління транспорту департаменту транспорту та транспортної інфраструктури ДМР Іван Васючков. 15 лютого він чергує по місту.
Тут на підприємстві триває ремонт і трамвайних візків. Слюсарі перевіряють кожну деталь, аби під час руху не виникало ніяких несправностей.
«На сьогодні в нас 4 вагони стоять на поточному ремонті, на середньому ремонті ще 4 вагони і 30 – на технічному обслуговуванні. У цілому за січень ми провели середній ремонт 4 вагонів, і 40 вагонів були на поточному ремонті. Щодня слюсарі денної та нічної зміни оглядають десятки вагонів, опрацьовують заявки з боку водіїв про несправності задля стабільного випуску вагонів зранку. Найчастіше несправності виникають в електрообладнанні вагона та у допоміжному обладнанні низьковольтної ланки. Але все лагодимо задля комфортного перевезення дніпрян», – прокоментував головний інженер депо №3 КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР Олександр Шевченко.
Також черговий перевірив, як працює шафа власних потреб (ШВП), яку нещодавно встановили на одній з тягових підстанцій. У 2023 році підприємство розпочало заміну морально застарілих ШВП на тягових підстанціях електротранспорту. Усього замінили 4 ШВП на 4 тягових підстанціях. Одна з таких – тягова підстанція № 16. Від неї живиться контактна мережа трамвайного депо та ділянки маршруту № 17.
«Нові шафи виготовлені із урахуванням усіх сучасних технологій та стандартів. Кожна обладнана джерелом безперебійного живлення. Завдяки цьому працівники підстанції зможуть навіть під час блекаутів користуватись освітленням, заряджати пристрої та працювати в комфортних умовах, також це надає можливість підтримувати роботу сигналізації та систем телекерування. Останнє є необхідним для постійного моніторингу роботи підстанції з боку енергодиспетчера. У 2024 році також планується оновлення ШВП і на інших підстанціях, аби мережа електротранспорту Дніпра була готова до будь-яких ситуацій», – розповів Іван Васючков.
Побував черговий і у Пункті незламності, що на вул. М. Руденка, 106. Тут дніпряни можуть зарядити свої гаджети та зігрітися.
«Тут генератори у постійній готовності та встановлені відповідно до норм. Освітлення переводиться на резервне живлення у разі відключення основного входу електроживлення будівель. Також є інтернет-роутер, щоб відвідувачі мали постійний зв’язок. Облаштовано дитячий куточок з іграшками, книгами, альбомами для малювання. Також є черговий, який відчинять двері у разі масових або віялових відключень світла. Крім цього тут є буржуйка та запас дров», – підсумував Іван Васючков.
Силами КП «Дніпровський електротранспорт» організовано 6 Пунктів незламності. Вони розташовані за наступними адресами:
– проспект Сергія Нігояна, 49
– вулиця Холодильна, 2
– проспект Богдана Хмельницького, 31-А
– вулиця Миколи Руденка, 106
– проспект Свободи, 74
– вулиця Бориса Кротова, 15-А