Український сегмент YouTube продовжив зростати й розвиватися під час пандемії коронавірусу, підлаштовуючись під нову реальність. За останній рік кількість українських каналів з аудиторією понад 100 тисяч підписників зросла на 35%, а каналів з мільйоном і більше підписників — на 45%, – повідомляє пресслужба Google.
Зазначається, що в середньому український користувач відеосервісу щоденно проводить у ньому 55 хвилин. Упродовж пандемічного року найпопулярнішим стали просвітницький, спортивний та розважальний контент.
Зокрема на 340% зросла кількість переглядів відео з інструкціями для домашніх тренувань, на 35% відео стосовно медитацій та на 40% — кулінарні відео.
За даними аналітики Google, пандемія народила в українському сегменті YouTube унікальні тренди — на 50% став популярнішим освітній контент, на стільки ж — риболовецький, і на 80% — туристичний.
Крім того, набирає популярності контент, що не потребує перекладу — зокрема, на каналі з мультфільмами Booba, що має понад 2 млрд переглядів, і VexTrex із більш ніж 4,5 млрд переглядів.
«Значно зросла зацікавленість глядачів у локальному туристичному контенті — відео про походи і рафтинг зросли у переглядах більше ніж на 80%. Одним з найцікавіших трендів в українському YouTube під час пандемії став контент присвячений рибництву — час перегляду відповідних відео зріс на понад 50% у грудні 2020 року порівняно з груднем 2019 року», — зазначили у листі компанії.
За останні три місяці близько мільярда користувачів у всьому світі переглянули український контент, що свідчить про його експорт на іншомовні ринки. Українці записують свої відео англійською, іспанською та арабською мовами, а також на гінді.
Google відзначає кілька популярних ютуб-каналів від українських авторів іноземними мовами:
- Іспаномовний канали Hola Amigos (5,7 млн підписників і 2,6 млрд переглядів) і Diana Series (1,4 млн підписників і більш ніж 500 млн переглядів)
- Арабськомовний Diana Series із 1,4 млн підписників і більш ніж 500 млн переглядів;
- Англомовний пізнавальний канал Ridddle, на який підписалися 3,78 млн підписників і понад 450 млн переглядів;
- англійська та німецька версії каналу SlivkiShow.
Раніше MediaSapiens повідомляв, що за період з початку 2020 року до початку 2021 року до соцмереж приєдналося 7 млн українців. За даними дослідження компанії Kantar-Україна, впродовж лютого українці активно користувалися послугами різних інтернет-магазинів та маркетплйсів. Йдеться про сайти Prom.ua, Comfy.ua та Hotline.ua. Також популярним у лютому став сайт Novaposhta.ua. Однак незмінними лідерами все ж залишилися три сайти: Google, Youtube, Facebook.