Україна та Польща домовилися про скасування дозволів для всіх перевізників, які здійснюють міжнародні перевезення пального, йдеться в повідомленні Мінінфраструктури.
Через критичну ситуацію на ринку пального в Україні необхідна повна лібералізація міжнародних вантажних перевезень, зазначив міністр інфраструктури Олександр Кубраков.
Нові правила вже набрали чинності, і їхніми перевагами можуть скористатися як українські, так і польські перевізники.
Для бездозвільного в’їзду на територію Польщі перевізникам пального необхідно пройти реєстрацію, заповнивши форму не пізніше, ніж за добу до перетину кордону.
15 березня Верховна Рада скасувала акциз на пальне, а ставку ПДВ по цих позиціях зменшила з 20% до 7%.
Тимчасовий дефіцит пального на АЗС в Україні утворився через зупинку імпорту з Білорусі та РФ та удари ворога по паливній інфраструктурі. Зокрема, знищено Кременчуцький нафтопереробний завод, який був основним виробником пального в країні.
29 квітня Кабмін підвищив торговельну надбавку на дизпаливо та бензини на 40% (близько 2 грн/л) для запобігання дефіциту на АЗС.
Наприкінці квітня в Мінекономіки заявляли, що впродовж семи днів дефіцит пального на АЗС буде ліквідовано. Уряд вирішує питання завезення законтрактованого в Європі об’єму пального на територію України.