У Дніпропетровській облдержадміністрації за дорученням очільника регіону Валентина Резніченка у травні поновлено роботу офісу «Відкрита влада». До нього може звернутися кожен у будь-який зручний спосіб: особисто, телефоном, поштою чи за допомогою мережі Інтернет.
Про це повідомила начальник управління по роботі зі зверненнями громадян апарату Дніпропетровської облдержадміністрації Любов Гавриш, відповідаючи на запитання жителів регіону під час програми «Інтерв’ю актуально» на 51 каналі. Запис програми можна переглянути на 51 каналі сьогодні, 8 травня, о 16.45 та завтра, 9 травня, о 16.00, пише видання “ДНЕПР. ГЛАВНОЕ” з посиланням на прес-службу ОДА.
Є питання у сфері житлово-комунального господарства, охорони здоров’я, освіти, соціального захисту, юридичні питання чи інші? Відповіді на них можна отримати в оновленому офісі «Відкрита влада», який розташований на першому поверсі будівлі Дніпропетровської облдержадміністрації (пр. Кірова, 1).
«Для того, щоб зробити діалог між владою та громадськістю максимально зручним, офіс «Відкрита влада» включає в себе різні засоби комунікації. Це й безпосередньо офіс у приміщенні облдержадміністрації, і багатоканальна телефонна лінія, і веб-портал. Відтепер жителі Дніпропетровщини можуть звернутися до обласної влади у будь-який спосіб та швидко отримати кваліфіковану відповідь», – наголосила Любов Гавриш.
Читайте також: У Дніпропетровську зустріли трьох українських військових, звільнених з полону (ВІДЕО)
В офісі «Відкрита влада» також працює центр прийому громадян (кабінет №3), де з жителями регіону особисто спілкуються представники керівництва та фахівці ОДА, надають роз’яснення, приймають звернення та оперативно вирішують питання. Зателефонувавши за номером (056)-742-70-82, можна записатися на особисті прийоми до керівництва облдержадміністрації.
У центрі приймання та відправки ділової кореспонденції офісу (кабінет №1) приймають письмові заяви та листи від керівників установ, підприємств, організацій, громадських об’єднань.
Також до офісу «Відкритої влади» входить веб-портал, який надає нові можливості отримання необхідної інформації: від порядку одержання субсидій, тарифів на житлово-комунальні послуги, питань усиновлення – до роботи медичних закладів, інноваційної діяльності шкіл, роботи гуртків, наявності місць у дошкільних навчальних закладах тощо.
Ще однією складовою роботи офісу є багатоканальна телефонна Гаряча лінія голови облдержадміністрації (0-800-505-600), обладнана за всіма сучасними стандартами. Підготовлено також до запровадження першу чергу багатофункціональної версії веб-порталу Гарячої лінії голови облдержадміністрації з функціональними можливостями подання звернення через «особистий кабінет»; перегляду процесу виконання звернення тощо.
У кабінеті №6 офісу облаштовано місця для забезпечення доступу до публічної інформації облдержадміністрації; створено необхідні умови для роботи запитувачів із документами, що містять публічну інформацію.
Створено також умови для проведення особистого прийому громадян, які потребують безоплатної первинної правової допомоги. Консультують відвідувачів спеціалісти юридичного управління облдержадміністрації і управління взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи облдержадміністрації щовівторка та щочетверга з 10.00 до 12.00 та з 14.00 до 16.00 в кабінеті №5.
Крім того, отримати корисну інформацію тут зможуть й військовослужбовці та члени їх сімей. Щопонеділка консультації в кабінеті №5 надають представники департаменту охорони здоров’я, щосереди – департаменту соціального захисту, щоп’ятниці – департаменту освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації.