Перший в світі поїзд, що працює на водневому паливі, успішно пройшов випробування у Франції, – повідомляє Euronews.
Модель, зібрана в Зальцгіттері (Німеччина), оснащена паливними елементами, які перетворять водень, що зберігається на даху поїзда, в електрику і дозволяють працювати без будь-яких забруднюючих викидів. Ця технологія призначена для заміни дизель-поїздів на неелектрифікованих лініях.
У найближчі два роки планується провести ще 14 випробувань таких поїздів, і, можливо, з 2025 року вони вже надійдуть в експлуатацію. Про це заявив французький міністр транспорту Жан-Батист Джеббарі, який здійснив пробну поїздку на водневому локомотиві.
Alstom, світовий лідер у галузі екологічної та інтелектуальної мобільності, протягом кількох років розробляв портфоліо рішень для мобільності з нульовим викидом та запустив амбітну програму інновацій в галузі акумуляторів та водню. Alstom працює з 2013 року над запуском регіонального поїзда, оснащеного водневими паливними елементами. Перші два поїзди на водневому паливі 100% H2 iLint надійшли в комерційне сполучення у 2018 році в Німеччині, і на сьогоднішній день 41 німецький поїзд замовлено двома німецькими державами, а успішні випробування пройшли в Австрії, Нідерландах, Швеції та тепер у Франції.
“Сьогодні амбіція Alstom-прискорити свою водневу стратегію та продовжувати пропонувати та розвивати інноваційні екологічні рішення. Ми хочемо надати державним органам та операторам відповідні технічні та економічні рішення в контексті поступового відмови від дизельного палива. Таким чином , ми хочемо зробити внесок у французьке та європейське промислове лідерство у цій технології майбутнього” – заявляє Жан-Батист Еймеуд президент Alstom France.
В Італії оператор FNM підтвердив замовлення на 14 водневих поїздів наприкінці 2020 року. Цього року,
Як повідомлялося, водневі вантажівки Hyzon Motors готуються вийти на дороги США і Європи цього року.
Тим часом, нагадаємо, в Україні зареєстрували перший водневий автомобіль.