Інтернет-видання «Дніпро.Головне»

У Дніпровському метрополітені модернізують ескалатори

У Дніпрі проводять модернізацію ескалаторів у метрополітені. Зокрема, встановлюють статичні перетворювачі – це обладнання із датчиками руху, яке уповільнює ескалатор, коли по ньому не їдуть пасажири. Зараз перетворювачі вже встановлені на чотирьох станціях, наступного року планують провести модернізацію на станції «Вокзальна».

Як розповів спеціаліст сектору контролю департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради Іван Васючков, така модернізація – це, у першу чергу, безпека пасажирів, адже ескалатор починає пришвидшуватися поступово. А друге – це суттєва економія електроенергії: «Крім того, що у Дніпрі триває будівництво нових станцій метро, модернізується і той метрополітен, який працює у нашому місті вже 25 років. Встановлюються камери відеоспостереження, на ескалаторах встановлюємо світлофори, які показують пасажирам напрямок руху. Вживаємо також заходів з енергоефективності: статичні перетворювачі дозволяють економити 60-70%», – каже Іван Васючков.

Уже близько місяця на станції метро «проспект Свободи» працюють нові статичні перетворювачі. Робоча швидкість ескалатора у метро 0,95 метрів на секунду. Статичні перетворювачі, за відсутності пасажирів, уповільнюють його до 0,1 м/с, каже начальник дільниці ескалаторів КП «Дніпровський метрополітен» Олександр Шульга.

«Ще одна перевага статичних перетворювачів: вони збільшують термін експлуатації ескалаторів між плановими ремонтними роботами. Адже за усіма правилами, коли ескалатор має певний «пробіг», потрібно проводити поточний ремонт», – додав Олександр Шульга.

Працівники метрополітену пройшли навчання для роботи з новим обладнанням.  

«Статичний перетворювач має шафу управління. Тут усе нове, сенсорне, відображаються усі показники: напрямок роботи, споживаний струм, швидкість руху. Це обладнання має гарантію на п’ять років. Звичайно, з новим обладнанням і співробітникам метрополітену працювати зручніше, контроль проводиться в автоматичному режимі», – розповідає начальник електромеханічної служби КП «Дніпровський метрополітен» Георгій Ткаченко.