Протягом першого року експлуатації комунальні автобуси в Дніпрі перевезли 1,4 мільйона пасажирів, із яких 45% мали пільговий статус.
Вперше ці автобуси з’явились на міських маршрутах у жовтні минулого року. Це сталося через трагічну подію у вересні 2022 року, коли внаслідок ракетного удару з боку агресивної країни-терориста РФ було зруйновано 48 великих і 6 середніх автобусів, а ще близько сотні автобусів були пошкоджені. Однак завдяки активній дипломатичній та партнерській діяльності міського голови Бориса Філатова, співпраці з іноземними партнерами, іншими містами України та підприємцями, Дніпро отримало 44 нових автобуси. Ці автобуси були передані місту з Києва, Вінниці, Кельна, а також від приватних підприємців. Ця підтримка свідчить про велику довіру до місцевого самоврядування в Дніпрі.
«Отримані автобуси спочатку вийшли на підсилення маршрутів. Потім ми створили 5 нових маршрутів, які запустили у більш віддалені райони, де відсутня альтернатива електротранспорту. Першими за їхні керма сіли водії тролейбусів, які мали відповідний досвід роботи. Усі автобуси – великої місткості та пристосовані для перевезення людей з інвалідністю. Також у кожному впроваджено оплату проїзду безготівковим способом, а рух транслюється в режимі реального часу в мобільному додатку D-transport», – прокоментував заступник директора, начальник управління транспорту департаменту транспорту та транспортної інфраструктури ДМР Олександр Лещенко, який 10 жовтня є черговим по місту.
Нині комунальні автобуси курсують за маршрутами № 7-К, № 32-К, № 48-К, № 75-К та № 109-К.
«Автобуси обслуговуємо власними силами, проводимо поточний чи плановий ремонти», – прокоментував начальник автоколони КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР В’ячеслав Павленко.
Також черговий по місту перевірив роботу спеціалізованої поліклініки КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР. У закладі надають якісні медичні послуги близько 2 600 працівникам підприємства. Функціонують 11 медичних кабінетів, працюють 8 лікарів вищої та першої категорії різного фаху. Також є власна лабораторія, оснащена сучасним діагностичним обладнанням. Базові аналізи та тести – безкоштовні.
«Те, що в нас на території підприємства є своя поліклініка, – дуже зручно. Наприклад зараз через перепад температури мені стало не дуже добре і я прийшла поміряти тиск та отримати рекомендації від лікаря», – прокоментувала ревізорка з безпеки руху Ольга Соколова. Жінка працює на підприємстві з 2000 року. Каже, неодноразово зверталась і до вузькопрофільних спеціалістів, наприклад, офтальмолога.
Крім цього, у кожному депо є медичні пункти, в яких водії перед рейсом мають пройти обов’язковий огляд. «Насамперед заміряємо тиск, далі – температуру, обов’язково питаємо чи немає скарг по здоров’ю. І, звичайно, робимо тест на вживання алкоголю та наркотичних речовин. Якщо всі показники добрі – даємо водію листок з печаттю, де вказано, що він може виходити на рейс», – прокоментувала медсестра передрейсових і післярейсових оглядів Оксана Толстік.
Усього по місту є 5 таких медичних пунктів у трамвайному та тролейбусних депо, автобусній колоні та в службі колії.
«Медичні працівники щоденно перевіряють стан здоров’я водіїв та контролерів перед виїздом та після. Якщо хоча б один з показників не в нормі, то до роботи їх не допускають», – прокоментував Олександр Лещенко.
Крім цього, черговий по місту перевірив Пункт незламності по вул. М. Руденка, 106. Генератори там у постійній готовності. Також є медична аптечка, інтернет-роутер, дитячий куточок з усім необхідним.
«Встановлено і телевізор, аби дітлахи мали змогу подивитись мультики. Облаштовано окрему кімнату обігріву, де розміщена буржуйка та дрова. Пункти незламності на базі КП «Дніпровський електротранспорт» розташовані у віддалених районах міста, аби їхні мешканці не залишалися без зв’язку та електроенергії у разі блекаутів. Призначено чергових, які відчинять двері у разі відключень. На сьогодні силами КП «Дніпровський електротранспорт» організовано шість Пунктів незламності», – підсумував Олександр Лещенко.