Вдень метрополітен перевозить пасажирів, а у нічний час, коли з контактної рейки знімається напруга, робітники мають можливість проводити ремонтні та технічні роботи. За дорученням міського голови Бориса Філатова черговий по місту Ігор Маковцев проінспектував виконання нічних робіт. Разом із співробітниками КП «Дніпровський метрополітен» проїхався тунелями на дрезині та перевірив їх стан, зокрема, вологість через наявність підземних вод.
Також Ігор Маковцев перевірив виконання технічного обслуговування контактної рейки та огляду приводу стрілочного переводу. Далі відвідав основну водовідливну установку, де проводився технічний огляд обладнання, яке здійснює відкачування ґрунтових, атмосферних і виробничих вод. На випадок блекауту роботу водовідливних установок забезпечує резервне живлення. Останній пункт інспектування в метро – суміщено тягознижувальна підстанція на станції Метробудівників, де також проводилися регламентні технічні роботи.
«Спеціалізовані бригади робітників метрополітену щодня виходять на планові роботи. Якщо їх не виконувати періодично, збільшується вірогідність виходу обладнання з ладу. В такому випадку може бути зупинено рух метрополітену, аби в аварійному режимі робітники здійснювали ремонти. Виконання планових робіт виключає такі ситуації, тому метрополітен працює надійно, поїзди дотримуються графіку руху», – розповів Маковцев.
Черговий Ігор Маковцев підбив підсумки нічної інспекції: всі роботи виконуються в повному обсязі, робітники забезпечені всім необхідним.
За матеріалами сайту «Наше місто».