Третього серпня у Дніпрі розпочали приймати заявки на міський конкурс соціальної реклами «Крик». Процедура триватиме до 30 вересня.
Цей конкурс – молодіжна ініціатива, яку реалізовують уже третій рік поспіль. Взяти участь можуть молоді люди від 14 до 35 років. Кожен може подати до п’яти робіт.
«Цього року учасники конкурсу мають подати роботи, які порушують соціально важливі питання та такі теми: екологічна культура, гендерна рівність, національна свідомість, захист прав людини та свобода від дискримінації, захист тварин та нова тема цьогоріч – запобігання поширенню коронавірусної інфекції COVID-19. Серед нововведень і те, що можна буде подавати, крім фото та малюнків, ще й відеороботи», – розповів начальник відділу молодіжної та гендерної політики департаменту молодіжної політики та національно-патріотичного виховання Дніпровської міської ради Сергій Луденський.
Для участі у конкурсі потрібно надіслати роботу на електронну адресу: konkurs.krik@gmail.com та заповнити google-форму https://docs.google.com/forms/u/0/d/16YbPT9Di6PAsxUarGK-WZpaS4hrmyNkJ0YfEpBEuWGo/viewform?edit_requested=true.
Як зазначив Сергій Луденський, переможці конкурсу отримають грошову винагороду: 1 місце – 10 тис. грн, 2 місце – 7 тис. грн, 3 місце – 5 тис. грн. Нагородження учасників відбудеться на початку жовтня цього року.
Учасниця тогорічного конкурсу соціальної реклами «Крик» Єлизавета Хоменко у свою чергу зазначила: «Цей конкурс надзвичайно важливий, особливо для молоді, яка шукає себе та хоче створювати цікаві ідеї, показувати щось нове світу, починаючи з Дніпра. Торік мій проєкт потрапив у 10-ку найкращих і це стало поштовхом, аби взяти участь у міжнародному фотоконкурсі «35awards». Моя робота потрапила до каталогу найкращих робіт у 2020-му. І все це завдяки тому, що я взяла участь у конкурсі соціальної реклами «Крик»».