У Дніпрі працює «Мобільний офіс», завдяки якому мешканці міста отримують адміністративні послуги не виходячи з дому.
Наприклад, можуть оформити довідку про склад сім’ї, зареєструвати нерухоме майно, землю, місце проживання – ті послуги, які надають у ЦНАПах.
«Сервіс запроваджено для окремих категорій: особи з інвалідністю внаслідок війни, учасники бойових дій, учасники війни, Герої України, Герої Соціалістичної Праці, особи з інвалідністю I, II групи, діти з інвалідністю, громадяни, які досягли 80-річного віку», – зазначила головна спеціалістка відділу обліку проживання фізичних осіб управління у сфері державної реєстрації департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур ДМР Катерина Масалова.
«Мобільний офіс» – це спеціальний кейс, із яким працівник департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур міськради виїжджає до містянина, що потребує послуги. У кейсі усе необхідне: ноутбук, пауербанк, портативний принтер та сканер, а також вайфай-роутер.
Мешканка Дніпра Любов Кузіна має групу інвалідності з дитинства. Каже, що раніше могла самостійно пересуватися містом та отримувати необхідні довідки. Тепер уже не може пересуватися: «Від соціального працівника дізналася про «Мобільний офіс». Вона мені допомогла заповнити заявку, адже власного комп’ютера не маю. Сьогодні до мене приїхали, дуже швидко усе зробили, і я отримала довідку про склад сім’ї. Це дуже зручно. Я вдячна за таку турботу».
Аби скористатися послугою «Мобільний офіс», необхідно заповнити заявку на сайті ЦНАП https://cnap.dniprorada.gov.ua/ у розділі «Заявка на виїзне обслуговування».