У Дніпрі повноцінно запрацювало оновлене відділення Центрального управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради, що на просп. Героїв, 40.
Повністю модернізувати застарілі приміщення – це завдання, яке поставив міський голова Борис Філатов. Зараз в оновленому приміщенні замінили вікна, двері, повністю оновили комп’ютерну техніку для всіх працівників, які обслуговують громадян, та меблі.
«Встановлено сучасну систему вентиляції. Запроваджено електронну чергу, завдяки їй відвідувач позбувається необхідності «відстоювати» свою чергу. Створено відповідні за всіма нормами умови для осіб з інвалідністю. Не менш важливими є комфортні умови для осіб з дітьми. Тепер у нас є дитячий столик для творчості з кольоровими олівцями та розмальовками. Люди дуже задоволені» – розповіла начальниця Центрального управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради Олена Кожем‘якіна.
Крім того, в усіх відремонтованих управліннях соціального захисту відійшли від «кабінетної» системи обслуговування громадян. Замість неї тут облаштували «open space» з м’якими кріслами, кондиціонуванням та дитячою зоною.
«Вперше встановлено електронну чергу та впроваджено програму для осіб з порушенням слуху. Попереду ще багато планів щодо удосконалення системи надання соціальних послуг у Дніпрі. Наступним етапом є створення центрів надання адміністративних послуг «Прозорий офіс» та впровадження нового програмного комплексу, метою якого є автоматизація процесів надання послуг до натискання «однієї кнопки», – зазначив заступник міського голови, директор департаменту соціальної політики Дніпровської міської ради Едуард Підлубний.
Відвідувачі відділення Центрального управління соціального захисту населення вже встигли оцінити переваги таких змін.
«Це неймовірно, ще в минулому році я приходила оформляти послуги в «інший світ»: безліч вікон, жодної доступності для дітей. А сьогодні я не вірю своїм очам, нове приміщення дуже комфортне для відвідувачів» – каже Аліна, відвідувачка центрального управління.
Працівники управління також дуже радіють новим умовам праці: «Працюю не перший рік, за весь мій стаж не було нічого подібного, це повна реорганізація системи не тільки зовні, але й зсередини. Після реорганізації 2019 року, коли нас підпорядкували міській раді, було трохи боязко, як воно буде, але зараз ми дуже радіємо, що працюємо в таких умовах!» – зазначила спеціалістка відділу прийому громадян Анжеліка Тімощук.