Американські студії Propagate та Universal Studio планують запустити власний аналог пісенного конкурсу “Євробачення” – “Американський пісенний конкурс”.
“На шоу показуватимуть виступи в прямому ефірі представників усіх 50 штатів, 5 територій Сполучених Штатів та столиці країни Вашингтон, округ Колумбія”, — повідомили у пресслужбі “Євробачення”.
Як відзначається, найкращу оригінальну пісню визначатимуть за допомогою загальнонаціонального голосування.
Голосуватиме за переможця зможуть як прихильники музики, так і члени журі, яку будуть професіоналами із музичної індустрії.
Виступи будуть показані в прямому ефірі телеканалу NBC.
“Впродовж 65 років конкурс “Євробачення” пов’язував людей. Як власники цього надзвичайно успішного формату, ми бачили, як він знайшов місце у мільйонах сердець по всій Європі та за її межами. Тепер ми раді, що знайшли ідеальних партнерів, щоб поділитися цим унікальним форматом”, — зазначив виконавчий директор “Євробачення” Мартін Остердаль.
Конкурс планують запустити у 2022 році. Він буде складатися з трьох етапів: відбірковий, пів фінал та Гранд-фінал, на якому визначатиметься переможець.
American Song Contest шукає найкращу оригінальну пісню, що демонструє стиль та індивідуальність художника. Процес подання заявок на представлення кожної держави чи території вже триває і вітає всі різновиди музики, включаючи кантрі, танцювальну, електронну, поп-музику, реп, R&B, рок тощо.