Шведський виробник автомобілів марки Volvo змінив логотип. Він став мінімалістичнішим, – повідомляє Top Gear.
Компанія Volvo приступила до оновлення фірмового логотипу – почали з корпоративних сайтів, профілів в соцмережах і друкованої продукції, за ними підуть емблеми на автомобілях, вантажівках і автобусах.
Компанія не робила жодних анонсів, а просто змінила зображення логотипу в усіх своїх соціальних мережах.
Новий логотип став мінімалістичним, його дизайн відповідає принципу «менше означає більше». Усі елементи затемнили, а лінії зробили тоншими. Сама ж назва раніше писалася в центрі логотипу на синьому фоні, тепер фон прибрали.
Компанія відмовилася від звичного «хромованого» кільця з об’ємним ефектом – такий дизайн був популярний кілька років тому, але останнім часом витісняється «плоскою» і мінімалістичний графікою. Оновлений логотип монохромний і зображення однакове для всіх підрозділів Volvo Group. Проте у кожного напряму буде свій колір.
Раніше від об’ємного дизайну логотипів відмовилися Volkswagen, BMW і Renault .
У вересні 2018 року компанія Volvo представила концепт безпілотного автомобіля, салон якого може перетворюватися на спальню. Це електромобіль, дальність його ходу обмежена зарядом батареї та становить приблизно 300 кілометрів. У майбутньому можлива розробка автоматизованої зарядки, без участі людини.