Інтернет-видання «Дніпро.Головне»

Щоденний огляд, перевірки, інструктажі: як у Дніпрі трамваї, тролейбуси і персонал готують перед виїздом на маршрути

Аби щодня трамваї та тролейбуси рушали з депо на маршрути міста, проводиться низка підготовчих заходів. Серед обов’язкового — кожен водій перед початком та після завершення робочого дня проходить медогляд та інструктаж щодо можливих особливостей роботи на маршруті. Рухомий склад оглядають щодня.

«Щоб кожну добу на маршрути виїжджало понад 180 трамвайних вагонів та більше ніж 130 тролейбусів, необхідно провести щоденне обслуговування рухомого складу. Електрики, механіки, слюсарі перевірять трамваї і тролейбуси після того, як вони заїжджають у депо. Тоді ж проводиться і вологе прибирання у салонах. Щоденно перевозимо близько 150 тис. пасажирів трамваями та тролейбусами. За вісім місяців перевезли понад 30 мільйонів пасажирів», — розповів заступник директора з експлуатації та перевезень комунального підприємства «Дніпровський електротранспорт» Володимир Сусленков.

За словами головного інженера депо № 3 КП «Дніпровський електротранспорт» Олександра Шевченка, перед тим, як вагон виїжджає на лінію, він проходить щоденний огляд, а раз на чотири дні – поточний: «Щодня перевіряємо сигналізацію, кузовне обладнання, вагонні візки, освітлення у салоні, регулювання гальм. А при поточному огляді перевірка вже більш поглиблена – за потреби замінюємо різні агрегати, гальмівні колодки тощо».
До підготовки трамваїв і тролейбусів перед виїздом на маршрути залучені й водії. Водій трамвая Максим Рудюк працює на підприємстві «Дніпровський електротранспорт» вже 20 років.

«Щодня проходжу медичний огляд. Далі перед тим, як рушаю на маршрут, оглядаю кузов трамвая як ззовні, так і всередині, зокрема й візки, струмоприймачі, фари, склоочисники тощо», – додав працівник.

Зі свого боку, кондукторка трамвая Надія Михайлівська додала: «Заступаю на зміну разом з водієм. Власне, кондуктор також оглядає вагон, щоб не було нічого зайвого і все було чистим. Також щотижня проходимо інструктажі щодо техніки безпеки, культури обслуговування пасажирів тощо».