Інтернет-видання «Дніпро.Головне»

Промо-ролик “переверне” уявлення про Україну

На офіційних каналах України Ukraine.ua пройшла прем’єра рекламного ролика, знятого спеціально для ВВС World News. У ньому наша держава постає під неочікуваними для іноземного глядача кутами зору.

«Ролик є частиною масштабної промокампанії України на BBC Global News, яка формує позитивний імідж України серед закордонних аудиторій та показує країну як інноваційну, прогресивну та привабливу для інвестицій і партнерств. Просування позитивного іміджу України у світі входить до шести топ-пріоритетів Стратегії зовнішньополітичної діяльності України», — зазначив міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба.

Автори відео використали візуальний прийом “перевертання”, який покликаний “перевернути” уявлення та часом стереотипне сприйняття України іноземними глядачами. Тому що це насправді так: ми сміливі, нестримні, революційні — сміливі підприємці, нестримні мрійники, революційні винахідники. Саме такою Україну та українців побачить багатомільйонна аудиторія BBC World News по всьому світу. 

Промо-ролик створений креативною командою Saatchi & Saatchi Ukraine та Nazar Dorosh Team за підтримки Міністерства закордонних справ України. 

Проєкт реалізований Українською асоціацією бізнесу і торгівлі у партнерстві з українськими компаніями Asters, Biosphere Corporation, Depositphotos, DTEK, Parimatch, Sigma Software Group, Smart Holding та SoftServe за підтримки МЗС України без використання коштів державного бюджету.

“Тому що це насправді так: ми сміливі, нестримні, революційні — сміливі підприємці, нестримні мрійники, революційні винахідники. Саме такою Україну та українців побачить багатомільйонна аудиторія BBC World News по всьому світу”, – заявили у пресслужбі відомства.