“Щойно в онлайн-режимі за присутності Міністра транспорту та комунікацій Катару Джасіма Аль Сулейті ми другий концесійний договір та передаємо в концесію спеціалізований морський порт “Ольвія” у Миколаєві Концесіонер проєкту – потужна катарська компанія QTerminals, яка управляє найбільшим торговим портом Катару – Хамад вартістю понад 7 млрд $, інвестує у розвиток порту на першому етапі близько 3,4 млрд грн. Всього за 35 років концесії буде залучено до 17,3 млрд грн інвестицій“, – йдеться у повідомленні міністра інфраструктури Владислава Криклія.
Це перша пряма катарська інвестиція, друга за обсягом інвестиція після “Криворіжсталі” та одна з найбільших прямих іноземних інвестицій у портову галузь України за всю історію незалежності, – наголошує міністр.
Озвучені головні умови договору: щорічний концесійний платіж становитиме щонайменше 80 млн грн. Це у 16 разів більше, ніж прибуток порту за минулий рік. Концесіонер має забезпечити мінімальний обсяг перевалки вантажів не менше 2,55 млн тонн на рік. Близько 80 млн грн буде спрямовано на покращення інфраструктури Миколаєва. Планується будівництво нових об’єктів нерухомості на території підприємства – зернового терміналу або універсального перевантажувального комплексу.
На цьому ми звісно не зупиняємося. Символічно, але саме сьогодні оголошуємо старт концесійного проєкту паромної переправи в порт Чорноморськ. Вже розпочато конкурс на відбір консультантів для підготовки ТЕО та тендерної документації, додав міністр інфраструктури Владислав Криклій.