У Дніпрі за контрактом Європейського банку реконструкції та розвитку оновлено базу для технічного обслуговування та ремонту електротранспорту. Сучасним обладнанням та запасними частинами поповнилися тролейбусні депо № 1 та № 2, а також трамвайне депо та вагоноремонтні майстерні. Загалом це понад 60 найменувань різного устаткування та сотні запчастин.
«За останні п’ять років значно оновився рухомий склад електротранспорту, зокрема з’явилося понад 90 нових тролейбусів. Це вже машини сучасного покоління: з електронікою, бортовими комп’ютерами, інформаційними покажчиками, електронною системою оповіщення тощо. Тому для технічного обслуговування нових машин стала необхідність у сучасному обладнанні. Такі механізми дозволяють якісно та швидко проводити техогляд тролейбусів, а також ремонт. Окрім того, отримано сотні запасних частин для машин й інструментів», – розповів під час виїзної пресконференції 17 лютого заступник директора з експлуатації та перевезень КП «Дніпровський електротранспорт» Володимир Сусленков.
Тролейбусне депо № 2 отримало свій комплект нового технічного обладнання, інструментів, запасних частин. Серед них – стенд для перевірки та регулювання гальм, паяльна станція з ноутбуками, гідравлічний візок, запасний суперконденсатор, лазерний стенд для перевірки сходження коліс, комплект шиномонтажного устаткування, консольний кран тощо.
«Працюю у цьому депо 35 років, і за цей час такого масштабного оновлення нашої технічної бази ще не було. Раніше використовували вже морально застаріле обладнання, багато чого робили вручну. А зараз – просто краса працювати з новими механізмами для технічного огляду чи ремонту тролейбусів. Це значно підвищує якість роботи, а також економить час. Дуже добре, що керівництво міста розуміє: окрім придбання нових тролейбусів, слід оновлювати і технічну базу для їхнього обслуговування», – підкреслив начальник тролейбусного депо № 2 Олег Кононов.
Електрик згаданого депо Дмитро Мілевський у захваті від роботи з новенькою паяльною станцією: «За допомогою цього сучасного апарата обслуговуємо електронну плату тролейбуса, або так би мовити його мозку. Раніше така робота виконувалася звичайним паяльником».
Майстер технічного обслуговування Артем Господинько теж радіє обнові – лазерному стенду для перевірки сходження коліс: «За допомогою цього обладнання правильно виставляємо колеса після ремонту, таким чином запобігаємо їхній передчасній зношеності. Тобто точно регулюємо колеса, а відтак і гума довше служить».