Видання «Українська Правда» та «НВ», одні з найбільших та найпопулярніших новинних сайтів в Україні, оголосили про злиття продажів та створення об’єднаного сейлз-хаусу New Media Partners, – повідомив головний редактор «НВ» Віталій Сич у фейсбуці.
«З 8 листопада новостворений сейлз-хаус New Media Partners пропонує рекламодавцям пакети, що передбачають розміщення на обох ресурсах. У партнерів також залишиться опція співпраці з будь-яким із двох сайтів», – йдеться у дописі.
Очолила об’єднаний сейлз-хаус комерційна директорка НВ Світлана Костюк. При цьому “НВ” та “УП” редакційно залишаються незалежними один від одного.
Аудиторія кожного з двох сайтів складає 6−7 млн унікальних хостів на місяць, згідно з даними Gemius. Враховуючи перетин аудиторій, сумарне охоплення двох видань складе 10−11 млн унікальних хостів на місяць. Це робить альянс “УП” та “НВ” найбільшою пропозицією серед новинних сайтів в українському сегменті інтернету.
Інвестором “НВ” є інвесткомпанія Dragon Capital, яку очолює Томаш Фіала. У травні 2021 року Dragon Capital придбала 100% корпоративних прав на видання “Українська правда”, при цьому домовившись, що редакційна політика сайту та підходи до роботи залишаться без змін.
«Ці обидва онлайн-медіа примудрилися досягти великого охоплення і при цьому зберегти репутацію», — вважає Віталій Сич, головний редактор НВ. — «Часто охоплення та репутація — взаємозаперечні речі, але тут вдалося поєднати перше і друге».
Крім великого охоплення, пакет УП+НВ запропонує партнерам доступ до більшої частини якісної аудиторії в онлайні: керівники компаній, власники бізнесу, політики, менеджери.
«Нам приємно, що найкрутіші репутаційні та охоплювальні сайти країни тепер об’єдналися у продажах і ви можете закрити свої завдання в одному місці», — каже голова New Media Partners Світлана Костюк.
За словами Костюк, до відділу роботи зі спецпроектами додався інноваційний відділ. «Стежитимемо за світовими трендами і намагатимемося готувати для партнерів мега-цікаві проекти», — зазначає вона.