Технологія бездротових телефонів покірно розпочалася з прийому та надсилання дзвінків, народжуючи перше покоління бездротового зв’язку – тексти з підтримкою 2G, перегляд веб-сторінок та завантаження зображень із підтримкою 3G та 4G покращили цю можливість і, ймовірно, є ключовим компонентом у зростанні відеовміст, оскільки користувачі могли транслювати відео без прокляття буферизації. 5G повністю завантажить двогодинний фільм у форматі 4K за лічені хвилини.
Ця швидкість матиме величезний вплив на те, як ми спілкуємось один з одним. Відеодзвінки Skype та WhatsApp отримали широке поширення. Найпростішим є те, що 5G дозволить відеодзвінки, які не спадають і не пропускаються – це буде як у сусідній кімнаті. Ми зможемо спілкуватися через AR та переходити до передньої кімнати з коханою людиною або до кімнати для переговорів.
Особливо важливою частиною 5G є апаратна потреба, оскільки вона тепер може бути значно меншою за розміром і функціонувати з меншою енергією. Це призведе до того, що більше речей буде підключено до Інтернету, оскільки технологію легше вбудовувати. Це стане новою нормою, і все стане Інтернетом речей, оскільки споживачі мають більше підключених пристроїв, ніж будь-коли раніше. Siemens вже має підключену пральну машину, яка дає можливість власникові одягатися, коли вони їдуть додому, тому білизна не сидить у машині.
Зрештою 5G полегшить Інтернет речей, оскільки зменшує обмеження пропускної здатності, тобто, ми побачимо необмежену кількість пристроїв, підключених до Інтернету, які передають та збирають дані між пристроями без жодної взаємодії користувачів.
Збільшення підключених пристроїв призведе до потоку додаткових даних, які доведеться використовувати. Ikea вже інвестує значні кошти в розумний домашній простір. Клієнти підключаються до освітлення вдома за допомогою програми і можуть вмикати та вимикати їх. Це, по суті, створює енергетичний слід. Ikea може запропонувати практичні зелені ініціативи та відстежувати прогрес, демонструючи значний вплив на навколишнє середовище. В даний час Ikea випускає Home Solar. Підключивши ці сонячні будинки, він отримає живу інформацію про те, скільки енергії створює будинок, скільки вони використовують, і підключає будь-яке надлишок до будинку, який не створює достатньої кількості енергії для їх виробництва – все це дозволяє 5G.
Практичною перешкодою для широкого поширення 5G є те, що він не є функцією на всіх телефонах. Samsung випустила спеціально включений Galaxy S10. Apple навіть не має телефону з підтримкою 5G, і навряд чи буде мати його до свого звичайного випуску в третьому кварталі.
Більш сентиментальним перешкодою для споживачів є те, що важко піклуватися про технологію, яка обіцяє швидкість, коли швидкість вже перестає бути проблемою. У багатьох міських районах 4G може бути швидшим, ніж широкосмуговий. Якщо він не зламався, навіщо це виправляти? Споживачі, ймовірно, були задоволені 3G до впровадження 4G. Це був час обмежень даних, коли широкосмуговий комутований доступ в Інтернеті відчувався недавно, і перегляд YouTube був новим явищем.
Інтернет-з’єднання 5G буде конкурувати з будь-яким широкосмуговим з’єднанням. Це матиме величезний вплив на роль мобільного в житті споживача. Це вже головний пристрій для людей. Коли постачальники мобільних телефонів починають розуміти наслідки 5G і те, як користувачі будуть використовувати його, вони швидко змінюватимуть свій телефон, щоб задовольнити цю потребу. Хорошим прикладом для цього є те, що Apple не мала фронтальної камери до iPhone 4, який вийшов через рік після запуску 4G. І ось, народилося покоління селфі.
2G – це текст, 3G – зображення, 4G – відео, а 5G – технології AR та VR. Маркетологи повинні будуть інвестувати в ці технології, оскільки клієнти застосовують їх як першу практику. Можливість розповісти історію в AR та VR стане практичною необхідністю. Dulux знаходиться в цьому просторі, що дозволяє клієнтам бачити, як виглядатиме колір на їх стінах, не кажучи вже про Snapchat, який вже давно користується AR для покращення досвіду роботи з додатками.
Доповнена реальність (в перекладі з англійської augmented reality або AR) – це доповнення фізичного світу за допомогою цифрових даних, яке забезпечується комп’ютерними пристроями (смартфонами, планшетами та окулярами AR) в режимі реального часу.
Доповнена реальність на перший погляд може здатися не такою захопливою, як віртуальна реальність, проте може привнести неабияку користь в повсякденне життя. Вона має в собі величезний потенціал, оскільки переносить елементи з віртуального світу в реальний, доповнюючи речі, які ми здатні бачити, чути, чи навіть відчувати.
Говорячи простими словами, на відміну від VR (Virtual Reality), яка вимагає повного занурення у віртуальне середовище, AR використовує середовище навколо нас та просто накладає поверх нього певну частинку віртуальної інформації, наприклад графіку, звуки та реакцію на дотики. Оскільки віртуальний та реальний світи гармонійно співіснують, користувачі з досвідом доповненої реальності мають змогу спробувати цілком новий, покращений світ, де віртуальна інформація використовується як додатковий корисний інструмент, що забезпечує допомогу в повсякденній діяльності.
У середньостроковій перспективі мова йде про розуміння вашої ролі в Інтернеті речей. Оскільки більше пристроїв підключається та вмикається за допомогою 5G, між пристроями відбуватимуться розмови, які знімають тягар свідомої думки з власника. Дуже простий приклад цього – підключений холодильник, який реєструє вагу молока або яєць з полиці, на якій вони сидять. Оскільки молоко випито або з’їдено яйця, вони будуть додані до вашого списку покупок на вашому телефоні. Якщо схоже, що молоко та яйця закінчаться, холодильник може діяти автономно і замовити покупки на доставку наступного дня.
Додатки, що використовують AR, можуть бути таким же простими як, наприклад, швидкі текстові повідомлення, або ж настільки складними, як інструкція для виконання надскладної хірургічної операції. Вони можуть виділяти певні моменти, розширювати розуміння різноманітних речей, або ж надавати доступні та миттєві дані.