24 листопада у столиці з’явилися борди з антирекламою Юлії Тимошенко, замовник яких поки що не з’явився, тому поки що доводиться лише припускати, хто може стояти за цим. Як би там не було, реклама адже нітрохи не брехлива, а повністю правдива, вважає відомий економіст Михайло Кухар.
Про це пише “Голос“, повідомляє Інтернет-видання “ДНІПРО. ГОЛОВНЕ“.
Михайло Кухар відзначає, що багато в чому майбутні президентські вибори для Тимошенко – це дійсно її «останній шанс». Останній шанс не сісти за завдані країні збитки в 4,6 млрд. доларів за газовим контрактом. Найбільша корупційна угода в історії нашої країни яка базувалася на сфальсифікованому рішення Кабінету Міністрів і підписи однієї окремо взятої чиновниці, з доведеним у непідкупному Європейському суді багатомільярдними збитками для нашої країни. Останній шанс Тимошенко задурити всім голову шаленою кількістю реклами і обдурити ще одне покоління 20-річних, що не пам ” ятають «справа Лазаренка» і масове безробіття 2009-го за її прем’єрства.
Михайло Кухар зазначає, що це останній шанс Тимошенко «продати» останнє, на щастя, покоління неосвічених виборців економічну програму, що одночасно обіцяє і зниження податків, і зниження ціни на газ вдвічі. Останній шанс приховати за вишиванкою свою дружбу і домовленості з Путіним. Вообщем, все для неї «останній шанс» і «остання гастроль». Економіст зазначає, що можна лише сказати дякую прихильникам Тимошенко за обурене поширення цього фото. Донесли до цільової аудиторії правильний посил.