Попри отримання шалених грошей, які “Слуги” передали на дороги замість боротьби з пандемією та забезпечення порятунку хворих на COVID-19, Укравтодор не спромігся відремонтувати дороги області. Навіть не планував здійснювати такі роботи найближчим часом.
Але відтепер все зміниться, адже дороги Дніпро–Магдалинівка–Котівка та П’ятихатки–Апостолове–Зеленодольськ передали з балансу Укравтодору Дніпропетровській ОДА, – повідомляє 34.ua.
Після цього обласна влада буде опікуватися ремонтом цих магістралей, — повідомив очільник регіону Олександр Бондаренко.
«Дороги Дніпро—Магдалинівка—Котовка та П’ятихатки—Апостолове—Зеленодольськ мають дуже активний трафік. При цьому водії змушені їхати по вщент розбитому асфальту. Ще б пак — магістралі не оновлювали понад півтора десятиліття! Не планував їх ремонт Укравтодор і наступного року. Тому ухвалили рішення: взяти ці дороги на баланс області та самостійно вирішити проблему. Це пілотний проєкт — такий досвід отримаємо першими в Україні», — пояснив голова Дніпропетровської ОДА Олександр Бондаренко.
Зміну балансоутримувача доріг уже затвердив Фонд держмайна України, відповідне розпорядження підписав і очільник області.
Тепер територіальні автомобільні дороги загального користування державного значення Т-04-10 та Т-04-19 змінили назву. Вони стали обласними магістралями місцевого значення — О040410 Дніпро—Магдалинівка—Котівка та О041511 П’ятихатки— Апостолове—Зеленодольськ.
«Цього року обласним коштом робитимемо проєкти на ремонт цих двох доріг. Та шукатимемо кошти на самі роботи. Розглядаємо можливість кредитування, аби оновити магістралі в найкоротші строки», — зазначив Олександр Бондаренко.
На баланс Дніпропетровської ОДА планують передати ще одну територіальну дорогу — це Верхньодніпровськ—Божедарівка. Нині оформлюють документи.
Є лише сумніви щодо якості та порядності підрядників, яким дістанеться замовлення на виконання ремонту доріг. подібно до того, як найгучніший скандал розгорнувся навколо доріг Дніпро-Запоріжжя і Дніпро-П’ятихатки. Точніше, навколо тих ділянок, які будувала фірма Олійника – УПС. Роботи були завершені влітку 2018-го, і ділянки протрималися лише рік. Влітку 2019 го облавтодор зажадав відремонтувати обидві дороги по гарантії.
Чи є гарантії, що підрядником не стане компанія, пов’язана з головою облради? І чи не будуть розпиляні ці гроші на інші потреби. Єдине сподівання, що проєкт потрібно схвалити в обласній раді, куди обрано представників нових сил, котрі зможуть захистити гроші виділені на такий потрібний ремонт доріг.