Інтернет-видання «Дніпро.Головне»

Молодь Дніпропетровська замінила політичні борди гострою “соціалкою”

Місяць тому Дніпропетровська обласна молодіжна адміністрація за підтримки молодіжної організації “Час молодих” оголосила про початок найкреативнішого фестивалю соціальної реклами нашого міста. Головні вимоги від учасників – наявність креативу та небайдужості до справжніх проблем світу і України.
Про це організатори конкурсу повідомили на своій сторінці у соціальній мережі “Фейсбук”, пише інтернет-видання “ДНЕПР. ГЛАВНОЕ”.
25 найкращих робіт організатори фестивалю розмістили на більш ніж 200 бордах міста.
В пятницю 31 жовтня у кафе “Le buffet” було підведено підсумки І етапу фестивалю соціальної реклами “Ananas”.
“Фестиваль “Ananas” -конкурс талановитих, молодих і небайдужих. Найбільша нагорода для кожного автора – власні сюжети на бордах міста. Хтось лише мріє про це, а вони вже втілюють свої мрії”, – зазначив лідер молодіжної організації “Час молодих” Андрій Баско.
Захід не обмежився лише підведенням підсумків. Попереду ІІ етап фестивалю, у якому будуть приймати участь відео-роботи свідомої та креативної молоді. Умови проведення цього етапу всі охочі можуть знайти у спільноті фестивалю в соціальній мережі.



ФОТО: сторінка DOMA у “Фейсбук”.