Мешканці будинку № 65 по вулиці Калиновій звернулися до міського голови із проханням вплинути на складну ситуацію та проконтролювати роботу компанії ПАТ «ДТЕК Дніпрообленерго» щодо якості надання послуг.
Про це на своїй сторінці у Фейсбук написала представник мешканців будинку Наталія Девятко, повідомляє Інтернет-видання «ДНЕПР. ГЛАВНОЕ» .
Згідно звернення, з 13 липня 2017 року спостерігається подача підвищеної напруги на будинок. Вдень напруга на вході коливається у проміжку 230-245В, це ставить під загрозу побутову техніку у будинку, адже переважна більшість електротехніки розрахована на роботу до 240В.
«Я вже так жити не можу при свічках. Увечері ані фільм подивитися, ані нормально за комп’ютером попрацювати (у мене відсікач вимикає квартиру, коли напруга сягає 247В — це максимальна відносно безпечна межа, і вмикається тільки тоді, коли напруга протягом 10 секунд не перевищує 244В). Навіть увімкнути пральну машину можна лише вдень до 17.00. Не кажучи вже про те, в яких некомфортних умовах працює вся техніка», — скаржиться мешканка будинку.
Неодноразові спроби додзвонитися на гарячу лінію «ДТЕК Дніпрообленерго» не дають жодного результату через те, що автовідповідач не встановлює з’єднання із оператором. Звернення через соціальну мережу Фейсбук до інтернет-підтримки також не впливає на ситуацію.
Навіть після цілого місяця скарг, «ДТЕК» не робить нічого задля зменшення напруги. Наталія Девятко пов’язує це з тим, що таким чином компанія-монополіст наживається на громадянах.
«Відповідно до формули W = U x U / R, чим вища напруга, тим більше накручує лічильник при роботі тих самих приладів (до 20% при тому же навантаженні у мережі). Це може пояснити, чому напруга у спальних районах міста найчастіше підвищується саме тоді, коли йде найбільше використання побутових електроприладів та діє «нічний» тариф», — повідомила вона.
Мешканці будинку № 65 по вулиці Калиновій очікують якнайшвидного вирішення цього питання і сподіваються на втручання міської влади.