Французький дім моди Louis Vuitton створив лінійку браслетів, підвісок та сережок LV Volt та опублікував фото нової колекції в соцмережах.
У рекламній компанії знялися Алісія Вікандер, Кід Каді та Джина Цзінь.
Користувачі Instagram висловилися проти цього дизайну, тому що літерні символи Z та V використовують російські окупанти на своїй техніці.
На сайті Louis Vuitton вказано, що “Z” – це ініціали будинку моди, які “ніби життєвий імпульс”, з’єднуються на браслетах у різних комбінаціях, “як серцебиття або ритм, що повторюється”.
Однак у коментарях вважали недоречним використання цих букв під час того, як Московія здійснює повномасштабне вторгнення на територію України.
Користувачі розкритикували бренд: вони побачили в деталях прикрас символ Z, які московитська влада та державні ЗМІ використовують на підтримку військових, які беруть участь у війні в Україні.
У соцмережах запитували, чи підтримує бренд війну, розв’язану росією, закликали звільнити всіх співробітників SMM-відділу і зазначали, що зараз не найкращий час для використання таких символів.
«Не найкращий час для цього символу Z. Я думаю, ви ж знаєте, що він зараз означає? Розміщений на військових машинах, що згадується росіянами, означає підтримку війни. Можна сказати, нова свастика», – пишуть користувачі.
В компанії Louis Vuitton поки що жодним чином не відреагували на критику.
Як повідомлялося, за добу, 23 березня, щонайменше 7 світових компаній та брендів застосували до Московії свої санкції, зокрема й Nestle.