Інтернет-видання «Дніпро.Головне»

Громадська рада інформує: скільки заяв оброблено за добу у Дніпрі

У Дніпрі протягом доби оброблено 139 звернень, про це повідомив голова Громадської ради при міській раді Дніпра Геннадій Корбан. Люди зверталися як у Телеграм-канал Геннадія Корбана, так і на гарячу лінію Штабу Взаємодопомоги при Громадській раді.

Основні звернення про відключення світла – проблема, що потребує комунікації з комерційними підприємствами ДТЕК та ЦЕК, які не підпорядковуються місту.

Така комунікація має бути постійною і відвертою.
Міській голова Борис Філатов не раз наполягав, ДТЕК і ЦЕК мають запровадити зрозумілі і стабільні графіки відключень.

До того ж міські служби роблять все можливе, аби оперативно відпрацювуаати заявки щодо тепло-та водопостачання.

Резонанс-масштабні відключення світла з дев’ятої ранку до третьої дня, про яке повідомили мешканці, зокрема, Чечелівського та АНД районів. Наймасштабніше, кажуть містяни, відключення тривало лише шість годин, що набагато менше, ніж відбувалося у попередні тижні (подекуди до 20 годин на добу).

На жаль, актуальною проблемою під час планових відключень світла є зникнення мобільного зв’язку та інтернету. На думку містян, все через відключення цілих районів одразу (таке явище стали помічати після введення так званих біло-сірих графіків).

Міська влада не має прямого впливу на комерційні компанії, в тому числі й операторів мобільного зв’язку, але комунікація продовжується.

На жаль, типовою проблемою залишається пошкодження електрики під час аварійних відключень. Таких аварій сталося три.
За двома адресами через постійні відключення-включення світла згорів кабель. Це по вул. Генерала Захарченка, 2 та вул. Котляревського, 5.
На вул. Леоніда Стромцова, 2 відбулося займання у щитовій, яке мешканці будинку загасили власними силами.

За словами дніпрян, вони не змогли додзвонитися до ДТЕК і залишили повідомлення в Телеграм-каналі голови Громадської ради Геннадія Корбана
Міські служби оперативно відпрацювали.
Дві аварії вже усунено. А на вул. Котляревського роботи ще тривають – там згорів кабель на підстанції, за яку відповідає ДТЕК.

Сьогодні ця комерційна енергопостачальна компанія замінює кабель, зокрема біля трансформаторної підстанції на жилмасиві Покровському.

Завдяки ефективному діалогу міської влади з приватними власниками отримано доступ до двох комерційних приміщень (підвалів), де пролягають труби опалення, яке потрібне мешканцям житлових будинків. Вул. Криворізька, 2 вже з теплом, а ремонт у приміщенні скандально відомого підвалу на Робочій, 172 буде зроблено коштом бюджету міста.

Міська влада зробить все можливе, аби люди були з теплом. Дніпряни, проблеми яких вже вирішено, дякують міській владі за оперативність.
Звернутися у Телеграм-канал голови Громадської ради при міській раді Дніпра Геннадія Корбана можна за посиланням: https://t.me/korbanofficial/ або поштою DniproHelp@proton.me.

Заявки щодо проблем з теплопостачанням чи водопочтачання можна залишати за номерами Штабу взаємодопомоги Громадської ради:
(095) 816-39-11
(093) 261-32-35
(063) 402-79-56
(063) 681-61-82
(068) 638-28-48

Заявки за номерами Штабу взаємодопомоги Громадської ради приймають з понеділка по п’ятницю з 9 до 17 години.