До Дніпра з ознайомчим візитом приїхала на два дні делегація Івано-Франківської міської ради. Під час насиченого дня делегації показали найбільший осередок надання соціальних та адміністративних послуг у Дніпрі – Прозорий офіс, розташований у Лівобережній частині міста. Розпочали із першого поверху.
«На вході відвідувачі можуть скористатися терміналом для вибору необхідної послуги, та за допомогою електронної черги отримати талон на прийом до спеціаліста. На вході до Прозорого офісу розміщено рецепцію для надання консультації відвідувачам та допомоги в оформленні документів. В зоні очікування доступні диванчики, кулери з водою. Також в Офісі є дитяча кімната з ігровою зоною, кімната матері та дитини», – розповіла Світлана Котищук, начальниця Лівобережного управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради. На першому поверсі надаються соціальні послуги адміністративного характеру.
«Тобто, це – 76 соціальних послуг. Нині найпопулярніші – встановлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни, член сім’ї загиблого, загиблий. Також ми надаємо послугу оформлення прийняття рішень для надання соціальних послуг терцентрами, центрами соціальних служб. Ми надаємо послугу призначення усіх видів державних соціальних допомог, в тому числі допомоги внутрішньо переміщеним особам і видачі їм довідки внутрішньо переміщеної особи. Нам було цікаво дізнатися, які «цікавинки» є у колег з іншого міста. Завжди відкриті до відвідин, нещодавно у нас уже були колеги із Запоріжжя», – прокоментувала Світлана Котищук. Другий поверх – відділ ЦНАП м. Дніпра «Я — ветеран».
«Тут можна отримати 403 послуги, наприклад, у сфері реєстрації права власності на землю, нерухоме майно, у сфері будівництва, РАЦС, реєстрації місця проживання тощо. Нам було цікаво показати свою роботу, почути відгуки та пропозиції від колег з Івано-Франківська», – розповіла Олена Огієнко, начальниця управління адміністративних послуг та дозвільних процедур департаменту адміністративних послуг і дозвільних процедур міської ради.
«Досить великий Прозорий офіс, усі працюють у форматі опен-спейс. Гарні приміщення. Достатня кількість працівників, відсутність черг. Насправді створені всі умови для того, щоб послуги надавалися якісно, швидко і були доступні для всіх категорій. Мені хотілось розповісти й про наші можливості. Окрім того, ми побачили місто Дніпро: красиве, відкрите, де багато молоді! Нас тепло прийняли. Дякуємо», – підсумував Богдан Питель, директор департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Івано-Франківської міськради.