Facebook змінює спосіб охоплення людей, які стикалися з дезінформацією на своїй платформі, – повідомляє ресурс FastCompany.
Тепер компанія буде надсилати повідомлення всім, хто вподобав, хто прокоментував або поділився частиною дезінформації стосовно COVID-19, яку було видалено за порушення умов використання платформи. Після цього компанія зв’яже користувачів із надійними джерелами, намагаючись виправити ефект від дезінформації.
Втім, дослідники вважають, що додаткові сповіщення можуть допомогти людям краще зрозуміти їх звички споживання новин, цього може бути замало для припинення хвилі дезінформації стосовно COVID-19. Ці попереджувальні сповіщення про дезінформацію є останньою спробою Facebook повідомити користувачів платформи, що вони контактували з дезінформацією, яку було видалено з сайту. Компанія вперше запустила цю концепцію в квітні через стрічку новин, яка вказувала користувачам, які мали справу з дезінформацією, на цільову сторінку на веб-сайті Всесвітньої організації охорони здоров’я з розвінчаними міфами про COVID-19.
Зараз Facebook звертається безпосередньо до сповіщень, в яких буде сказано: «Ми видалили вподобану вами публікацію, яка мала неправдиву, потенційно шкідливу інформацію про COVID-19».
Натиснувши сповіщення, користувач перейде на цільову сторінку, де зможе побачити ескіз вмісту публікації з дезінформацією і пояснення, чому її було видалено з Facebook. Платформа також запропонує подальші дії, такі як можливість скасувати підписку на групу, яка спочатку розмістила неправдиву інформацію, або “переглянути факти” про COVID-19.
Facebook виявив, що користувачам не було зрозуміло, чому публікації в їхній стрічці новин закликають їх дізнатися факти про COVID-19.
“Люди насправді не розуміли, чому вони бачать це повідомлення. Не було чіткого зв’язку між тим, що вони читали у Facebook з цього повідомлення, і вмістом, з яким вони взаємодіяли“, – говорить Валеріо Маг’юло, менеджер з продуктів у Facebook, який працював над новою системою сповіщень.