Екс-радник мера Дніпра, громадський активіст Юрій Лозовенко вважає, що «до розвитку велосипедної інфраструктури треба підходити з розумінням суті концепції велоруху, а не просто гнати кілометри велодоріжок за рахунок тротуарів, де треба і не треба, для звітності».
Про це він написав на своїй сторінці у Фейсбук, повідомляє Інтернет-видання «ДНЕПР. ГЛАВНОЕ» .
«Робити відокремлені веломаршрути на всіх отих вуличках типу Барикадної, Єфремова чи Анкіфієва – це нонсенс, особливо за рахунок і без того вузеньких тротуарів. На цих місцевих вуличках потрібно (а на деяких передбачено Програмою велоінфраструктури) організовувати заспокоєння руху на проїзній частині з обмеженням до 20-30 км/г (“зона 30” або “житлова зона” і лишати велорух на проїзній частині разом з іншими ТЗ), а буферні зони тротуарів краще використати під організацію паркувальних кишень, бо зараз через парковку на ПЧ рух можливий лише 1 смугою в обидві сторони почергово…
Окремо слід згадатиузвіз Крутогіоний. Людина, що закладає там 2-сторонній веломаршрут, або не знає міста, або садист, бо там ухил 10-13% по всій протяжності – підйом здолають хіба поодинокі спортсмени, а спуск там можливий лише у смузі руху ТЗ, бо швидкості приблизно однакові і виводити велосипедистів на тротуар – злочин!
Велодоріжки в парках – взагалі нонсенс, бо для дорослих 1-1,5 км – то не відстань для поїздки, а діти явно не будуть їздити виключно по цьому маршруту – для них мають бути доступні більшісь алей парку. Велодоріжка в парку – це все одно що пішоходам шоломи повдягати…
Зате там, де якраз відокремлені велодоріжки необхідні через небезпеку руху по ПЧ – Воскресенській, Липинського (Ширшова), Магдебурзького права (Гопнер) – вони чомусь не передбачені, хоча можна виділити простір хоча б під велосмуги за рахунок звуження смуг з 3,75 до 3,25 м або прибиранням парковки, яка там заважає транзитному руху ТЗ.
На Гоголя чомусь веломаршрут не по всій протяжності – хоча необхідність та умови для його організації є.
Так само дивно, що не передбачено ніякої велоінфраструктури по просп. Поля – а там вона конче необхідна, бо це а)магістральна вулиця, б)велорух уже присутній значною мірою, в) маршрут є в Програмі і якраз під реалізацію на 2017 рік», – написав він.