8 квітня у Дніпровській міській раді відбулась спільна нарада щодо повноти сплати до бюджету екологічного податку промисловими підприємствами міста. У ній взяли участь провідні спеціалісти, зокрема, представники податкової служби, державної екологічної інспекції, департаменту екологічної політики, департаменту економіки, фінансів та міського бюджету, департаменту по роботі з доходами місцевого бюджету та постійної комісії міської ради з питань екології.
«Повноваження з адміністрування податків є у податкових органів. Бенефіціаром податку, у тому числі, є місто, а орган, який має право контролювати, наскільки підприємства самостійно коректно подають декларації щодо гранично допустимих речовин, – це державна екологічна інспекція. На установчій нараді ми зрозуміли, що є деякі проблеми взаємодії цих трьох органів. Тож наша мета цю комунікацію налагодити. І перший крок вже зроблено: за результатами наради ми порекомендуємо державній екологічній інспекції надавати інформацію податковим органам для адміністрування податків», – зазначив заступник міського голови, директор департаменту економіки, фінансів та міського бюджету Дніпровської міської ради Володимир Міллер.
Як відомо, екологічний податок сплачують підприємства за викиди забруднювальних речовин у повітря, воду та зберігання відходів на своїй території.
«Ми живемо у місті зі складною екологічною ситуацією. Ми не можемо зупинити промисловість та виробничі потужності, але ми маємо їх контролювати сумісно з відповідними органами. Один з важелів контролю – це екологічний податок. Адже наскільки підприємство знизило шкідливі викиди, настільки воно пропорційно менше сплатить податків», – підкреслив Володимир Міллер.