Одне з тролейбусних депо Дніпра. Працює цілодобово. «Вночі слюсарі та майстри виконують заявки з технічних журналів тролейбусів, на яких водіями була виявлена несправність під час роботи. Водії приїжджають у депо службовим транспортом, що дозволяє розпочати зміну раніше. Водій отримує шляховий лист та проходить медичну комісію. Далі перевіряє справність тролейбуса. Після заїзду у депо рухомий склад миють та проводять технічний огляд, і так щодня. Наприклад, зараз — один з тролейбусів на мийці, потім йде на техогляд, механіки його оглядають. Все для безпеки пасажирів», — розповів Олег Кононов, начальник депо КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР.
Нині Дніпровський електротранспорт щодня випускає понад 100 тролейбусів на 21 маршрут.
«Тролейбуси щодня перевозять десятки тисяч пасажирів. Перші тролейбуси виїжджають з воріт депо близько 5 години ранку, останній тролейбус заїжджає у депо о 22:30. У тролейбусному парку є тролейбуси, що живляться від контактної мережі, а ще є й на автономному ходу», — сказав Іван Васючков, заступник начальника управління транспорту департаменту транспорту та транспортної інфраструктури ДМР.
Сьогодні він чергує містом. Це ж депо обслуговує і комунальні автобусні маршрути. Така поява комунального автобусного парку у Дніпрі сталася через ракетний терор країни-агресора.
«Удар по одному з АТП міста загрожував дестабілізацією мережі автобусних маршрутів міста. Декілька маршрутів було просто неможливо обслуговувати. На допомогу прийшли міста України та інших держав. Усього отримано 44 одиниці рухомого складу. Маршрути №32К, №75К та №109К розпочали рух наприкінці грудня 2022 року. Пізніше, у березні 2023 року, було відкрито маршрути №7К та №48К на лівий берег. Задля ефективної роботи налагоджено стабільне обслуговування рухомого складу, постійний санітарний догляд, регулярні ремонти», — підкреслив черговий по місту.
Перевірили й укриття, розташоване по просп. Богдана Хмельницького, 31-А.
«Укриття забезпечено централізованим водопостачанням, водовідведенням та електроживленням. На випадок блекауту передбачено аварійне електроживлення від дизель-генератора. Додатково у сховищі створено запас питної та технічної води. Нині оновлюють вентиляцію», — уточнив Ігор Рухлін, провідний фахівець з питань цивільного захисту та мобілізаційної роботи КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР.
Як зазначив черговий по місту, приміщення укриття будувалося як бомбосховище ще у 1980-му. «Тут можуть розміститися до 240 людей. Улаштоване за усіма вимогами. Побаченим задоволений. Тут є кімната матері та дитини, дитячий куточок, місце для відпочинку з можливістю підзарядити гаджети та скористатися інтернетом. Є душ та вбиральня», — підсумував Іван Васючков.