Через ЦНАПи громадяни можуть подавати скарги, а також інші документи, які не пов’язані з наданням адмінпослуг.
Про це розповіла начальник управління з питань розвитку адміністративних послуг обласної державної адміністрації Олена Лічманенко в ефірі передачі «Наживо» на 51-му телеканалі, повідомляє інтернет-видання «ДНЕПР. ГЛАВНОЕ».
«Законодавчо така можливість передбачена. У нас наприкінці 2015 року внесені зміни до основного закону про адмінпослуги і чітко з’явилася норма, коли в ЦНАПах можуть приймати звіти, декларації, звернення громадян, скарги, а також інші документи, не пов’язані з наданням адмінпослуг. По деяким територіям ми вже таку практику запроваджуємо», – зазначила фахівець.
Так, наприклад, в Кам’янському працює прогресивний, інноваційний ЦНАП – першими в регіоні відкрили офіс комунальних послуг. На базі головного офісу працюють представники газо-, тепло-, водопостачання, також компанії з благоустрою, компанії сфери житло-комунального господарства.
«Люди задоволені, бо там можна зробити повірку лічильників, підписати договори, і що головне – всі ці представники підприємств підпорядковуються правилам роботи ЦНАПу. Вони підпадають під відеоспостереження, під електронне керування чергою. Це дуже гарна практика», – зауважує Олена Лічманенко.