Дніпропетровська область перша почала бити тривогу з приводу нової бюджетної політики

02.02.2015 16:00

«Дніпропетровська область перша почала бити тривогу з приводу нової бюджетної політики. Причина одна – ми донори бюджету і звикли відповідати за свої зобов'язання перед громадами самостійно, а не клянчити гроші у центру. В нинішній непростий час зобов'язання у нас одні – безперебійна виплата зарплат бюджетникам», – заявив голова Дніпропетровської обласної ради Євген Удод.

Про це пише видання «ДНЕПР. ГЛАВНОЕ» з посилання м на прес-службу облради.

На останній сесії депутати Дніпропетровської обласної ради прийняли звернення до Президента України, Кабміну, Верховної Ради з вимогою переглянути положення бюджетної політики з урахуванням інтересів регіонів, а також звернулися до місцевих рад Дніпропетровщини з проханням підтримати цю ініціативу. В результаті за тиждень 20 районних рад та декілька міст області вже проголосували за запропоноване звернення та додали до нього свої пропозиції. При цьому є міста, які не хочуть признавати той факт, що тепер бюджет розвитку піде на «латання дір».

«Мені незрозуміла реакція одного з депутатів з Дніпродзержинська, який назвав наші вимоги по бюджетному кодексу сепаратизмом. Я обов'язково зв'яжуся з ним, щоб узнати його рецепт виплати зарплат і ремонту доріг без грошей. Кожне місто опинилося в однаковій ситуації, коли змушене витрачати свій бюджет розвитку. Іншими словам – ями на дорогах будуть скрізь» – підкреслив Євген Удод.

Проблемами місцевих бюджетів поділилися керівники громад Дніпропетровщини. За словами міського голова Верхівцева Василя Залужного, міський бюджет 2014 року становив трохи більше 4,8 млн. грн. З них більше ніж 90% - податок на прибуток фізичних осіб. «Зараз держава цей податок забрала, а значить вполовину зменшила наші надходження. При цьому, як і раніше, ми повинні за власний кошт фінансувати школи, культуру та інше», - зазначив він.

Перший заступник міського голови Жовтих Вод Анатолій Мелюшко, повідомив, що у бюджеті на 2015 рік на охорону здоров’я міста виділено майже на 50% менше коштів, ніж минулого року. У зону ризику потрапляє навіть спеціалізована медична частина, де проходять лікування співробітники СхідГЗК, які працюють на видобутку уранової руди. «Ми зараз намагаємося оптимізуватися, прийняти адекватні рішення, але у ситуації, коли місцеві підприємства, які наповнювали бюджет, знижують свою економічну активність, покрити цей дефіцит рахунок нашого бюджету неможливо».

«30 січня ми прийняли бюджет. Це дасть можливість району функціонувати, але є великі касові розриви на освіту, медицину. Єдине чого нам хочеться, прозорих та зрозумілих правил гри для місцевих бюджетів. Тому ми просимо встановити діалог між Кабінетом Міністрів, Міністерством фінансів, щоб можна було спасти цей бюджет і виконати його в повному обсязі. Резерви є, але механізми, у тому числі механізми децентралізації, в законі про державний бюджет не прописані», - прокоментував ситуацію голова Синельниківської районної ради Юрій Мартиненко.  

Нагадаємо, обласна рада прийняла звернення до Президента України, Кабміну, Верховної Ради 23 січня. Якщо на національному рівні ці вимоги проігнорують, то буде загублена соціальна сфера, погіршиться рівень медичного обслуговування, освіти, виховання дітей, екології в усіх без винятку регіонах України. «Я буду активно доносити наші пропозиції до самого верху. У нас є нардепи від області, у функції яких це входить. Потрібно будь-якими методами довести доцільність внесення змін до бюджету», – додав Євген Удод.

 

Как это повлияет на рейтинг:
Комментарии
Последние записи в блогах

Державна податкова служба виконала індикатив Міністерства фінансів України на І квартал з податку на додану вартість на 101,7%,  до бюджету додатково надійшло 400 млн гривень.

Сальдо ПДВ у січні-березні 2020 року становило 25,9  млрд грн, що на 10,1 млрд грн, або на 63,8 % більше за відповідний період 2019 року. Загалом з початку року до бюджету надійшло 65,3 млрд грн, відшкодовано 39,4 млрд грн податку на додану вартість.

При зменшенні бази оподаткування (обсягу оподаткованих операцій) у І кварталі 2020 року до відповідного періоду 2019 року на 0,14 %, задекларовані до сплати суми ПДВ зросли на 6,5 %, що у грошовому еквіваленті становить +4 млрд гривень. Цих результатів вдалося досягти завдяки підвищенню якості аналізу надходжень податку, ефективності адміністрування та впровадження нової системи моніторингу відповідності податкових накладних критеріям оцінки ступеня ризиків.

 «Ми дякуємо усім сумлінним платникам, які у цих складних для функціонування бізнесу умовах продовжують робити свій внесок у наповнення бюджету. При цьому податкова гарантує продовження поступу у боротьбі з мінімізаційними схемами з ПДВ. Це запорука повного та вчасного відшкодування для підприємств, які зараз особливо гостро потребують цих коштів», – наголосив Голова ДПС Сергій Верланов.

 

Подробнее

За перший квартал 2020 року Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області забезпечено до бюджетів усіх рівнів (без урахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування) 11 млрд 374,9 млн грн, що на 418,1 млн грн перевищує показник відповідного періоду минулого року.

Так, до державного бюджету впродовж січня – березня 2020 року надійшло 5 млрд 505,8 млн грн, що на 91,7 млн грн більше надходжень аналогічного періоду минулого року.

До місцевих бюджетів за відповідний період забезпечено 5 млрд 869,1 млн гривень. Це на 326,5 млн грн більше фактичних надходжень січня – березня 2019 року.

За підсумками перших трьох місяців поточного року єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування зібрано  3 млрд 994,2 млн грн, що перевищує минулорічні показники на 350,8 млн гривень.

 

 

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє наступне.

Незважаючи на те, що строк обов’язкового запровадження реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) та програмних РРО для фізичних осіб – підприємців продовжено з 01.10.2020 до 01.01.2021, а для окремих видів діяльності до 01.04.2021 (відповідні зміни внесені Законом України від 17 березня 2020 року № 533-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» до Податкового кодексу України та Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та інших законів України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг»), необхідно зазначити, що застосування програмних РРО є зручним рішеннямдля бізнесу.

Так, перевагами застосування програмного РРО є:

● виключно онлайн реєстрація та онлайн передача (отримання) даних;

● створення Z-звіту в автоматичному режимі;

● сервіс використовується безкоштовно;

● можливість до 36 годин працювати в оффлайн-режимі;

● вибір за бізнесом – використовувати класичний чи програмний РРО.

Крім того, суб’єкти господарювання, які мають власні ІТ-підрозділи або     ІТ-компанії, що пропонують свої рішення для платників, зможуть розробити власні програми РРО. Ці програми, за допомогою запропонованих податковою АРІ, зможуть надсилати електронні чеки для фіскалізації на серверах ДПС та виконувати усі інші операції, що вимагаються законом про електронні РРО.

Відкритий АРІ дозволить бізнесу самостійно впроваджувати ІТ-рішення, які відповідають бізнес-процесам кожного з секторів економіки (у тому числі потребам окремих платників), та підключатись для можливості фіскалізації операцій без будь-яких додаткових сертифікацій, виключивши при цьому створення штучних монополій на ринку РРО.

Нагадуємо, що звантажити опис АРІ фіскального сервера можна за посиланням: https://www.tax.gov.ua/media-tsentr/novini/410320.html

 

 

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області доводить до відома платників, що з 01.04.2020 застосовуються штрафи за необладнання та/або відсутність реєстрації витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального до розпорядників акцизних складів, на яких розташовано резервуари, загальна місткість яких не перевищує 1 000 куб. метрів.

Так, відповідно до п. 1281.1 ст. 1281 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) необладнання та/або відсутність реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі рівнеміра-лічильника на введеному в експлуатацію резервуарі, розташованому на акцизному складі, та/або витратоміра-лічильника на місці відпуску пального наливом з акцизного складу, розташованого на акцизному складі, а також необладнання та/або відсутність реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників обсягу виробленого спирту етилового витратоміра-лічильника спирту етилового на місці отримання та відпуску спирту етилового, розташованого на акцизному складі,

- тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 20 000 гривень за кожний необладнаний резервуар та/або незареєстрований рівнемір-лічильник, а також за кожне необладнане місце відпуску пального наливом з акцизного складу або за кожне місце отримання та відпуску спирту етилового, та/або незареєстрований витратомір-лічильник/витратомір-лічильник спирту етилового.

Повторне протягом року вчинення на тому самому акцизному складі   будь-якого з вказаних вище порушень тягне за собою накладення штрафу в розмірі 50 000 гривень за кожний необладнаний резервуар та/або незареєстрований рівнемір-лічильник, а також за кожне необладнане місце відпуску пального наливом з акцизного складу або за кожне місце отримання та відпуску спирту етилового, та/або незареєстрований витратомір-лічильник/витратомір-лічильник спирту етилового.

Слід зазначити, що Законом України від 17 березня 2020 року № 533-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» передбачено незастосування з 01 березня по 31 травня 2020 року штрафних санкцій за порушення податкового законодавства, крім санкцій за порушення правил обліку, виробництва та обігу пального або спирту етилового на акцизних складах, які застосовуються на загальних підставах.

 

 

Подробнее