Дніпропетровська область перша почала бити тривогу з приводу нової бюджетної політики

02.02.2015 16:00

«Дніпропетровська область перша почала бити тривогу з приводу нової бюджетної політики. Причина одна – ми донори бюджету і звикли відповідати за свої зобов'язання перед громадами самостійно, а не клянчити гроші у центру. В нинішній непростий час зобов'язання у нас одні – безперебійна виплата зарплат бюджетникам», – заявив голова Дніпропетровської обласної ради Євген Удод.

Про це пише видання «ДНЕПР. ГЛАВНОЕ» з посилання м на прес-службу облради.

На останній сесії депутати Дніпропетровської обласної ради прийняли звернення до Президента України, Кабміну, Верховної Ради з вимогою переглянути положення бюджетної політики з урахуванням інтересів регіонів, а також звернулися до місцевих рад Дніпропетровщини з проханням підтримати цю ініціативу. В результаті за тиждень 20 районних рад та декілька міст області вже проголосували за запропоноване звернення та додали до нього свої пропозиції. При цьому є міста, які не хочуть признавати той факт, що тепер бюджет розвитку піде на «латання дір».

«Мені незрозуміла реакція одного з депутатів з Дніпродзержинська, який назвав наші вимоги по бюджетному кодексу сепаратизмом. Я обов'язково зв'яжуся з ним, щоб узнати його рецепт виплати зарплат і ремонту доріг без грошей. Кожне місто опинилося в однаковій ситуації, коли змушене витрачати свій бюджет розвитку. Іншими словам – ями на дорогах будуть скрізь» – підкреслив Євген Удод.

Проблемами місцевих бюджетів поділилися керівники громад Дніпропетровщини. За словами міського голова Верхівцева Василя Залужного, міський бюджет 2014 року становив трохи більше 4,8 млн. грн. З них більше ніж 90% - податок на прибуток фізичних осіб. «Зараз держава цей податок забрала, а значить вполовину зменшила наші надходження. При цьому, як і раніше, ми повинні за власний кошт фінансувати школи, культуру та інше», - зазначив він.

Перший заступник міського голови Жовтих Вод Анатолій Мелюшко, повідомив, що у бюджеті на 2015 рік на охорону здоров’я міста виділено майже на 50% менше коштів, ніж минулого року. У зону ризику потрапляє навіть спеціалізована медична частина, де проходять лікування співробітники СхідГЗК, які працюють на видобутку уранової руди. «Ми зараз намагаємося оптимізуватися, прийняти адекватні рішення, але у ситуації, коли місцеві підприємства, які наповнювали бюджет, знижують свою економічну активність, покрити цей дефіцит рахунок нашого бюджету неможливо».

«30 січня ми прийняли бюджет. Це дасть можливість району функціонувати, але є великі касові розриви на освіту, медицину. Єдине чого нам хочеться, прозорих та зрозумілих правил гри для місцевих бюджетів. Тому ми просимо встановити діалог між Кабінетом Міністрів, Міністерством фінансів, щоб можна було спасти цей бюджет і виконати його в повному обсязі. Резерви є, але механізми, у тому числі механізми децентралізації, в законі про державний бюджет не прописані», - прокоментував ситуацію голова Синельниківської районної ради Юрій Мартиненко.  

Нагадаємо, обласна рада прийняла звернення до Президента України, Кабміну, Верховної Ради 23 січня. Якщо на національному рівні ці вимоги проігнорують, то буде загублена соціальна сфера, погіршиться рівень медичного обслуговування, освіти, виховання дітей, екології в усіх без винятку регіонах України. «Я буду активно доносити наші пропозиції до самого верху. У нас є нардепи від області, у функції яких це входить. Потрібно будь-якими методами довести доцільність внесення змін до бюджету», – додав Євген Удод.

 

Как это повлияет на рейтинг:
Депутат Днепропетровского областного совета 7 созыва, экс-председатель Днепропетровского областного совета
Подробнее
Комментарии
Последние записи в блогах

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє.

ДФС України проінформувала, що після завершення технічного обслуговування системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового розпочинається приймання документів, форми яких затверджені наказом № 262 «Про затвердження форм заяви про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового та/або акцизних складів, акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, заявки на поповнення (коригування) залишку спирту етилового, Порядку заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, заявки на поповнення (коригування) залишку спирту етилового», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 09.07.2019 за № 753/33724 з урахуванням норм Податкового кодексу України та інших нормативно-правових актів.

Для розподілу обсягів залишків пального, що обліковуються у платників податку в системі електронного адміністрування реалізації пального, між акцизними складами/акцизними складами пересувними, де такі обсяги залишків пального знаходяться фактично станом на 1 липня 2019 року необхідно подати акцизну накладну за формою J/F1203201 (далі АН_РП), складену з дотриманням таких умов:

► АН_РП складається виключно в двох примірниках (в полі «Коди операцій для складання в одному примірнику» встановлюється значення «0»);

► у полі «Умови оподаткування» встановлюється значення «0» або «4»;

► у полі «Напрям використання» встановлюється значення «3»;

► дата складання АН_РП може приймати лише значення «01.07.2019»;

► дані щодо особи, що реалізує пальне – дані про платника податку або суб'єкта господарювання, який з 1 липня 2019 року не підпадає під визначення платника податку відповідно до пункту 212.1 статті 212 Кодексу та у якого станом на 16 липня 2019 року в системі електронного адміністрування реалізації пального обліковуються обсяги залишків пального;

► особа-отримувач пального – дані про платника податку, який підпадає під визначення платників акцизного податку відповідно до пункту 212.1 статті 212 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), який станом на 01.07.2019 зареєстрований платником податку;

► дані щодо акцизного складу або  пересувного акцизного складу, з якого фізично відвантажене (відпущене) пальне, не заповнюються;

► дані щодо акцизного складу або пересувного акцизного складу, на який фізично відвантажене (отримане) пальне заповнюються в обов’язковому порядку.

Для врахування в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового (СЕА_РПСЕ) залишків пального у суб'єктів господарювання, які до 1 липня 2019 р. не підпадали під визначення платників акцизного податку відповідно до пункту 212.1 статті 212 ПКУ, а з 1 липня 2019 року підпадають під визначення платників акцизного податку відповідно до пункту 212.1 статті 212 ПКУ, облік якого в системі електронного адміністрування реалізації пального не здійснювався, такі платники податку подають заявку на поповнення обсягів залишку пального за формою J/F0210901 (далі – Заявка), складену з дотриманням таких умов:

► на один акцизний склад подається одна заявка;

► заявки подаються тільки з ознакою «Основна»;

► у полі «Дата складання» зазначається «01.07.2019»;

► у полі 2 табличної частини «Умова оподаткування» зазначається «5»;

► у полях 7,8,9 табличної частини зазначається значення «0».

Для відображення в СЕА_РПСЕ після закінчення терміну подання заявок буде використана остання за часом подання заявка, яка отримала позитивну квитанцію по конкретному акцизному складу.

Інформацію розміщено на офіційно веб-порталі ДФС України за посиланням

 

http://sfs.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/385677.html

 

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу платників на наступне.

Якщо при підписанні електронного документу виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено», то для усунення такої помилки необхідно перевірити:

- який ключ кваліфікованого електронного підпису чи печатки використовується першим (вірна послідовність підписів для податкової звітності: бухгалтер-директор-електронна печатка); 

- правильність введення паролю, а саме: регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи);

- чи набраний пароль відповідає ключу, якій використовується (наприклад, пароль до ключа бухгалтера використовується тільки з ключем бухгалтера);

- чи змінювалось ім’я файлу особистого ключа (у разі зміни ім’я файлу особистий ключ буде пошкоджено, тому необхідно звернутися до представництва Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД ДФС), в якому отримували кваліфікований сертифікат, подати заяву на зміну статусу кваліфікованого сертифіката та новий комплект реєстраційних документів).

У разі, якщо жодна з рекомендацій не допомогла вирішити проблему необхідно звернутися до представництва АЦСК ІДД ДФС, в якому були отримані кваліфіковані сертифікати, подати заяву на скасування кваліфікованого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому кваліфіковані сертифікати.

 

Подробнее

У приміщенні ГУ ДФС у Дніпропетровській області відбулася розширена нарада під головуванням в.о. начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Ірини Сікіріної за участю начальника ГУ Пенсійного фонду області Юрія Козака, заступника начальника ГУ Пенсійного фонду області Олени Щирби та                     бізнес-спільноти з питань погашення заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування (далі – єдиний внесок) та відновлення страхового стажу застрахованих осіб на 2019 рік.

Також у нараді прийняли участь начальники управлінь ГУ ДФС області: податків і зборів з фізичних осіб Владислав Воінов та погашення боргу                            Яна Бабець.

Захід відкрила Ірина Сікіріна. Вона відмітила, що на теперішній час одним з пріоритетних напрямків роботи органів Державної фіскальної служби є проведення ряду заходів, спрямованих на забезпечення зменшення заборгованості зі сплати єдиного внеску. Це, зокрема, надання платникам єдиного внеску вимог про її сплату, аналіз повноти стягнення сум заборгованості, моніторинг стадій узгодження тощо.

«Станом на 01.07.2019 загальна сума заборгованості зі сплати єдиного внеску по області склала 958,2 млн грн (без урахування заборгованості платників податків, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, або по яких прийнято рішення суду про призупинення стягнення – 848,8 млн гривень). Порівняно з початком року заборгованість збільшилась на 138,3 млн грн, або на 16,9 відсотків.

На виконання Плану заходів та Протоколу спільної наради між ГУ ДФС у Дніпропетровській області та Управлінням Державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області щоквартально проводяться звірки з органами ДВС по відкритим виконавчим провадженням. За результатами таких звірок встановлено, що на виконанні в органах ДВС знаходиться виконавчих документів про стягнення боргу зі сплати єдиного внеску на суму 337,1 млн грн, в тому числі з фізичних осіб – підприємців – 158,1 млн грн або 39,7 % та 25,2 % відповідно до загальної суми боргу без банкрутів (848,8 тис гривень)», – зазначила Ірина Сікіріна.

Також було запропоновано на постійній основі проводити заходи щодо погашення боржниками заборгованості зі сплати єдиного внеску (у тому числі фізичними особами-підприємцями), страхових внесків, інших обов’язкових платежів до Пенсійного фонду України

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що чинним законодавством, яке регулює порядок нарахування, обчислення і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок), не передбачено розстрочення та відстрочення заборгованості по сплаті єдиного внеску.

Так, відповідно до частини 12 ст. 9 Закону України від 08 липня 2010 року                     № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 2464) єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника.

За наявності у платника єдиного внеску одночасно із зобов’язаннями із сплати єдиного внеску зобов’язань із сплати податків, інших обов’язкових платежів, передбачених законом, або зобов’язань перед іншими кредиторами зобов’язання із сплати єдиного внеску виконуються в першу чергу і мають пріоритет перед усіма іншими зобов’язаннями, крім зобов’язань з виплати заробітної плати (доходу).

У разі несвоєчасної або не в повному обсязі сплати єдиного внеску до платника застосовуються фінансові санкції, передбачені Законом № 2464, а посадові особи, винні в порушенні законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом (частина 11 ст. 9 Закону № 2464).

 

Подробнее
Голосование
Сможет ли Владимир Зеленский быть самостоятельным президентом?
Нет, не сможет
Да, сможет