Журналіст безжально розкритикував новий логотип Дніпропетровщини

18.11.2014 13:40

Дніпропетровський журналіст, ведучий програми «Меморандум» на 51 телеканалі Влад Войцеховський на своїй сторінці у фейсбук розкритикував  новий логотип регіону, що вчора був представлений широкому загалу.

Про це повідомляє видання «ДНЕПР. ГЛАВНОЕ».

Також журналіст вважає недоречним вирішувати питання заміни старого логотипу на новий, коли в області є більш важливі першочергові проблеми.

«Скажіть, будь ласка, шановні – чого на ваш погляд, в першу чергу, не вистачає нашій Дніпропетровській області? Ви, мабуть, скажете – грошей у бюджеті, ресурсів для фронту, доріг нормальних, інвестицій, ефективної системи влади, врешті-решт – гарячої води в кранах, якої не те що не вистачає – її просто немає вже багато років. І ви, певен, назвете ще десятки речей, яких вам не вистачає в першу чергу, особливо за нинішніх складних часів. І всі ви будете не праві. Тому що, виявляється, головне, чого нам не вистачало до вчорашнього дня – так це ось цього – нового логотипу Дніпропетровської області! …Як ми жили без нього – навіть не уявляю.

Логотип був презентований вчора радником губернатора Борисом Трейгерманом. До речі, цікаво – губернатор взагалі знає, чим займаються його радники? Мені здається – не знає. Тому що, якщо дивитись на цей логотип, то можна зробити висновок, що радники губернатора займаються якоюсь художньою творчістю.

Отже, прости Господи – логотип. Днннніпро. На концептуальних особливостях цієї художньої задумки зупинятись не буду – нехай це роблять дизайнери. Давайте краще прикинемо, що нам нагадує головна деталь композиції – оцей ось знак ЗЮ? За задумкою авторів знак ЗЮ символізує – зараз ви здивуєтесь: 

ЦИТАТА: «Сам зигзаг символізує хвилі Дніпра, синусоїду розвитку і прагнення до кращого майбутнього. У рекламних матеріалах зигзаг окремо від логотипу, є самостійним елементом до візуального використання». 

Першою приходить думка, що буква ЗЮ символізує складний метр, яким автори логотипу, можливо, збираються щось там собі поміряти. Але на цьому асоціативний ряд не закінчується. Тому що для багатьох ця буква ЗЮ схожа на… змійовик від самогонного апарату! Тут нічого не скажеш. З цим автори вже вгадали – так вгадали. Самогонний змійовик у логотипі області – це такий символ, що всім символам символ! Також буква ЗЮ дуже схожа на болт у розрізі. Болт у логотипі області символізує, власне, болт, який автори логотипу забили. Ну а найпродвинутішим глядачам відомо, що чотири латинських букви N мовою програмістів означають імя перемінної. Що теж, мабуть, щось символізує.

Але буквою ЗЮ новий логотип нашої області не обмежується. Як бачимо, композиція переходить у три букви ПРО. Ось, що говорять про це автори логотипу.

ЦИТАТА: «У центр слова впроваджений зигзаг, який оригінально вписується в слово і відокремлює закінчення "PRO" -яке говорить про Професіоналізм, Прогрес, Продуктивність регіону».

Гадаю, авторам логотипу слід нагадати, що Професіоналізм, Прогрес, Продуктивність – це не всі слова, які починаються із трьох букв ПРО. Із цих букв також починаються слова Провал, Проблеми і – моє улюблене! – Проктологія.

Треба сказати, це вже не перший логотип, який нав’язується жителям області. У 2011-му попередньою командою нам було презентоване не менш – а можливо, навіть, і більш – жахливе творіння. Малюнок у стилі дитячого примітивізму.

Сюжет якого в народі, недовго думаючи, стали називати: червоне обличчя цілує синю… ну ви зрозуміли. Або, враховуючи партійні кольори: комуністи цілують регіоналів у… ну ви зрозуміли. І ось пройшло кілька місяців – і нова команда вирішили презентувати новий логотип. Свій.

Пацани, ви що там – логотипами вирішили помірятись? Вам більше зайнятись нічим? Чи ви таким чином мітите свою територію?

Звідкіля взагалі взялась ця пристрасть до логотипів? Жили ж ми без них – і до речі, нормально жили. Краще, ніж з логотипами. Так може в них – в логотипах – всі наші проблеми? Може, ну їх – логотипи? Може, краще – корисними справами зайнятись

Ви, звісно, посилаєтесь на те, що свої логотипи, наприклад, мають Нью-Йорк, Амстердам, Мельбурн… Ну, по-перше: є логотипи – і є логотипи. Там – справді логотипи. Народжені в конкурентній боротьбі, а не через примху якогось чиновника. Але навіть не це головне. Головне в тому, що ви спочатку зробіть у Дніпрі - Нью-Йорк, Амстердам, Мельбурн – а вже потім оголошуйте повноцінний, відкритий і прозорий конкурс на логотипи. І потім – далеко не все, шановні менеджери і управлінці, можна залоготипити. Спробуйте повісити логотип на наше сонце, на наше небо, на наш український степ і на річку Дніпро. Можливо, я помиляюсь, але наша Дніпропетровщина – вона із цього ж ряду. Дніпропетровщина – вона сама по собі і логотип, і архетип. Не треба таврувати і маркувати її якимись недолугими зюзями. В будь якому разі, навіть якщо зараз ви придумаєте найнайнайкращий у світі логотип для міста і області – він все одно не приживеться. Тому що логотип мусить мати своє коріння. А сьогодні це буде не логотип – а пустоцвіт. Тож займіться краще корисними справами», - написав Войцеховський.

Нагадаємо, під час презентації нового знаку жителям Дніпропетровщини, важливим завданням анонсували - "почути їх думку і почати використовувати у просуванні регіону".

Комментарии
Жуль
19.11.2014
Советникам Коломойского больше не*уй делать видимо, Олейник сидит , уже порядок навел в МВД, все завидуют, Трейгерман жидяра больше не нашел куда деньги потратить, Филатов "устал" и пошел в Раду работать, о народе думают,бедняжки.
Юрий
18.11.2014
Да, сейчас, возможно, не до смены логотипа. Но концепция у него шикарная. Сразу понятно что это волны Днепра и сразу понятно, что это диаграмма роста региона. А журналист слишком многословен.
Последние записи в блогах

Державна податкова служба виконала індикатив Міністерства фінансів України на І квартал з податку на додану вартість на 101,7%,  до бюджету додатково надійшло 400 млн гривень.

Сальдо ПДВ у січні-березні 2020 року становило 25,9  млрд грн, що на 10,1 млрд грн, або на 63,8 % більше за відповідний період 2019 року. Загалом з початку року до бюджету надійшло 65,3 млрд грн, відшкодовано 39,4 млрд грн податку на додану вартість.

При зменшенні бази оподаткування (обсягу оподаткованих операцій) у І кварталі 2020 року до відповідного періоду 2019 року на 0,14 %, задекларовані до сплати суми ПДВ зросли на 6,5 %, що у грошовому еквіваленті становить +4 млрд гривень. Цих результатів вдалося досягти завдяки підвищенню якості аналізу надходжень податку, ефективності адміністрування та впровадження нової системи моніторингу відповідності податкових накладних критеріям оцінки ступеня ризиків.

 «Ми дякуємо усім сумлінним платникам, які у цих складних для функціонування бізнесу умовах продовжують робити свій внесок у наповнення бюджету. При цьому податкова гарантує продовження поступу у боротьбі з мінімізаційними схемами з ПДВ. Це запорука повного та вчасного відшкодування для підприємств, які зараз особливо гостро потребують цих коштів», – наголосив Голова ДПС Сергій Верланов.

 

Подробнее

За перший квартал 2020 року Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області забезпечено до бюджетів усіх рівнів (без урахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування) 11 млрд 374,9 млн грн, що на 418,1 млн грн перевищує показник відповідного періоду минулого року.

Так, до державного бюджету впродовж січня – березня 2020 року надійшло 5 млрд 505,8 млн грн, що на 91,7 млн грн більше надходжень аналогічного періоду минулого року.

До місцевих бюджетів за відповідний період забезпечено 5 млрд 869,1 млн гривень. Це на 326,5 млн грн більше фактичних надходжень січня – березня 2019 року.

За підсумками перших трьох місяців поточного року єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування зібрано  3 млрд 994,2 млн грн, що перевищує минулорічні показники на 350,8 млн гривень.

 

 

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє наступне.

Незважаючи на те, що строк обов’язкового запровадження реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) та програмних РРО для фізичних осіб – підприємців продовжено з 01.10.2020 до 01.01.2021, а для окремих видів діяльності до 01.04.2021 (відповідні зміни внесені Законом України від 17 березня 2020 року № 533-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» до Податкового кодексу України та Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та інших законів України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг»), необхідно зазначити, що застосування програмних РРО є зручним рішеннямдля бізнесу.

Так, перевагами застосування програмного РРО є:

● виключно онлайн реєстрація та онлайн передача (отримання) даних;

● створення Z-звіту в автоматичному режимі;

● сервіс використовується безкоштовно;

● можливість до 36 годин працювати в оффлайн-режимі;

● вибір за бізнесом – використовувати класичний чи програмний РРО.

Крім того, суб’єкти господарювання, які мають власні ІТ-підрозділи або     ІТ-компанії, що пропонують свої рішення для платників, зможуть розробити власні програми РРО. Ці програми, за допомогою запропонованих податковою АРІ, зможуть надсилати електронні чеки для фіскалізації на серверах ДПС та виконувати усі інші операції, що вимагаються законом про електронні РРО.

Відкритий АРІ дозволить бізнесу самостійно впроваджувати ІТ-рішення, які відповідають бізнес-процесам кожного з секторів економіки (у тому числі потребам окремих платників), та підключатись для можливості фіскалізації операцій без будь-яких додаткових сертифікацій, виключивши при цьому створення штучних монополій на ринку РРО.

Нагадуємо, що звантажити опис АРІ фіскального сервера можна за посиланням: https://www.tax.gov.ua/media-tsentr/novini/410320.html

 

 

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області доводить до відома платників, що з 01.04.2020 застосовуються штрафи за необладнання та/або відсутність реєстрації витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального до розпорядників акцизних складів, на яких розташовано резервуари, загальна місткість яких не перевищує 1 000 куб. метрів.

Так, відповідно до п. 1281.1 ст. 1281 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) необладнання та/або відсутність реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі рівнеміра-лічильника на введеному в експлуатацію резервуарі, розташованому на акцизному складі, та/або витратоміра-лічильника на місці відпуску пального наливом з акцизного складу, розташованого на акцизному складі, а також необладнання та/або відсутність реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників обсягу виробленого спирту етилового витратоміра-лічильника спирту етилового на місці отримання та відпуску спирту етилового, розташованого на акцизному складі,

- тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 20 000 гривень за кожний необладнаний резервуар та/або незареєстрований рівнемір-лічильник, а також за кожне необладнане місце відпуску пального наливом з акцизного складу або за кожне місце отримання та відпуску спирту етилового, та/або незареєстрований витратомір-лічильник/витратомір-лічильник спирту етилового.

Повторне протягом року вчинення на тому самому акцизному складі   будь-якого з вказаних вище порушень тягне за собою накладення штрафу в розмірі 50 000 гривень за кожний необладнаний резервуар та/або незареєстрований рівнемір-лічильник, а також за кожне необладнане місце відпуску пального наливом з акцизного складу або за кожне місце отримання та відпуску спирту етилового, та/або незареєстрований витратомір-лічильник/витратомір-лічильник спирту етилового.

Слід зазначити, що Законом України від 17 березня 2020 року № 533-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» передбачено незастосування з 01 березня по 31 травня 2020 року штрафних санкцій за порушення податкового законодавства, крім санкцій за порушення правил обліку, виробництва та обігу пального або спирту етилового на акцизних складах, які застосовуються на загальних підставах.

 

 

Подробнее