За один день работы днепропетровские нардепы зарегистрировали 23 законопроекта

29.11.2014 20:32

За первый день работы новой Верховной Рады Украины народные депутаты от Днепропетровской области зарегистрировали   23 законопроекта.

Об этом сообщает интернет-издание «ДНЕПР. ГЛАВНОЕ».

Лидерами по количеству авторских и коллективных поданных законопроектов среди днепропетровских нардепов стали Дмитрий Шпенов (8 штук), Юлия Тимошенко (8 штук) и Александр Вилкул (6 штук).

Вот так выглядит полный перечень документов, зарегистрированных для рассмотрениями парламентариями на будущих заседаниях:

 

1) Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підстав припинення нарахування заробітної плати та відшкодування витрат, пов'язаних з виконанням депутатських повноважень

Кожем'якін А.А. Тимошенко Ю.В.

2) Проект Закону про тимчасові слідчі комісії, спеціальну тимчасову слідчу комісію і тимчасові спеціальні комісії Верховної Ради України

Кожем'якін А.А. Тимошенко Ю.В.

3) Проект Закону про порядок імпічменту Президента України

Кожем'якін А.А. Тимошенко Ю.В.

4) Проект Постанови про Звернення Верховної Ради України до Державної Думи Федеральних Зборів Російської Федерації та Президента Російської Федерації щодо звільнення української льотчиці та народного депутата України VIII скликання Надії Вікторівни Савченко

Тимошенко Ю.В. Соболєв С.В. Власенко С.В. Кириленко І.Г.

5) Проект Закону про внесення зміни до пункту 1 розділу ІІ "Прикінцеві положення" Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо деяких питань спадкування" щодо набрання чинності

Тимошенко Ю.В.

6) Проект Закону про внесення змін до Прикінцевих положень Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" щодо відтермінування заборони на відведення земельних ділянок

Мартовицький А.В.

7) Проект Закону про визнання таким, що втратив чинність, Закону України "Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей"

Тимошенко Ю.В.

8) Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо гарантій соціального захисту осіб, які добровільно захищають незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України

Ярош Д.А. Мельничук С.П. Купрій В.М. Філатов Б.А. Береза Ю.М. Денисенко А.С. Дубінін О.І. Дідич В.В.

9) Проект Постанови про відновлення фінансування соціальних виплат жителям Донецької та Луганської областей

Королевська Н.Ю. Павленко Ю.О. Льовочкін С.В. Шуфрич Н.І. Вілкул О.Ю.

10) Проект Закону про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо оподаткування благодійної допомоги на лікування онкохворих дітей)

Шпенов Д.Ю.

11) Проект Закону про внесення змін до статті 186-1 Земельного кодексу України (щодо спрощення процедури погодження проекту землеустрою)

Шпенов Д.Ю.

12) Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища" (щодо розширення прав Верховної Ради Автономної Республіки Крим та місцевих рад у частині використання коштів фондів охорони навколишнього природного середовища)

Шпенов Д.Ю.

13) Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" (щодо створення умов реалізації права на працю)

Шпенов Д.Ю.

14) Проект Закону про внесення зміни до Закону України "Про ціни та ціноутворення" про невідкладні заходи щодо захисту прав громадян в умовах різкого підвищення цін на соціально значущі продовольчі товари

Вілкул О.Ю. Шпенов Д.Ю. Колєсніков Д.В. Павлов К.Ю. Білий О.П. Гальченко А.В.

15) Проект Закону про внесення зміни до Закону України "Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні" (щодо відновлення перерахунку пенсій та її підвищення до рівня збільшення заробітної плати за попередній рік з урахуванням рівня інфляції)

Шпенов Д.Ю. Колєсніков Д.В. Павлов К.Ю.

16) Проект Закону про внесення зміни до Закону України "Про Державний бюджет України на 2014 рік" (щодо підвищення рівня соціального захисту пенсіонерів)

Вілкул О.Ю. Шпенов Д.Ю. Колєсніков Д.В. Павлов К.Ю. Гальченко А.В.

17) Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про державну допомогу сім'ям з дітьми" щодо відновлення деяких видів допомоги

Вілкул О.Ю. Колєсніков Д.В. Павлов К.Ю. Гальченко А.В.

18) Проект Закону про відновлення порушених пенсійних прав деяких категорій громадян

Вілкул О.Ю.

19) Проект Закону про невідкладні заходи щодо захисту прав громадян в умовах різкого підвищення цін і тарифів на житлово-комунальні послуги

Вілкул О.Ю. Шпенов Д.Ю. Гальченко А.В. Павлов К.Ю.

20) Проект Постанови про припинення членства та участі України в органах Співдружності Незалежних Держав

Тимошенко Ю.В.

21) Проект Закону про внесення змін до деяких законів України (щодо забезпечення і гарантування національної безпеки України)

Тимошенко Ю.В. Тарасюк Б.І. Крулько І.І.

22) Проект Закону про внесення зміни до підпункту 197.1.27 пункту 197.1 статті 197 Податкового кодексу України (щодо створення сприятливих умов для поліпшення забезпечення закладів охорони здоров'я та громадян доступними лікарськими засобами)

Шипко А.Ф. Бахтеєва Т.Д.

23) Проект Закону про внесення зміни до статті 16 Основ законодавства України про охорону здоров'я (щодо акредитації аптечних закладів)

Шипко А.Ф. Бахтеєва Т.Д.

Как это повлияет на рейтинг:
Экс-Вице-премьер-министр Украины, народный депутат Украины 6, 8 созывов. Председатель Днепропетровской областной организации "Оппозиционного блока", глава Фонда "Украинская перспектива".
Подробнее
Народный депутат ВРУ 7-8 созыва
Подробнее
Комментарии
Leon
30.11.2014
А почему не включили закон о снятии неприкосновенности и о зарплате депутатам по минимуму, или вообще о снятии зарплат в ВР? Экономика Украины сразу бы поднялась!
Последние записи в блогах

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує.

ДФС України на офіційному веб-порталі за посиланням http://sfs.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/378902.html нагадала, що фізична особа, яка не зареєстрована як фізична особа – підприємець, зобов’язана самостійно до  1 серпня року, що настає за звітним, сплатити суму податкового зобов’язання (податок на доходи фізичних осіб (ПДФО) та/або військовий збір), зазначеного в поданій нею податковій декларації (п. 179.7 ст. 179 розділу IV Податкового кодексу України (далі – ПКУ)).

За несплату узгодженої суми грошового зобов’язання за наслідками поданої річної декларації про майновий стан і доходи, платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:

► при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, – у розмірі 10 відс. погашеної суми податкового боргу;

► при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, – у розмірі 20 відс. погашеної суми податкового боргу (п. 126.1 ст. 126 розділу ІІ ПКУ).

Крім того, після спливу 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов’язання, нараховується пеня (п.п. 129.1.3 ст. 129 розділу ІІ ПКУ).

 

Подробнее

Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Дніпропетровській області під процесуальним керівництвом прокуратури області припинили роботу міжрегіонального конвертаційного центру, через який було проконвертовано понад 1 млрд грн.

У рамках розслідування кримінального провадження за ч. 2 ст. 205, ч. 2 ст. 209 КК України було встановлено групу осіб, які надавали послуги підприємствам реального сектору економіки, підприємствам державної та комунальної форми власності Київської, Донецької, Запорізької, Дніпропетровської, Харківської областей та м. Києва з формування штучного податкового кредиту та переведення безготівкових коштів у готівку.

Зокрема, встановлено, що учасниками злочинної групи здійснено реєстрацію та придбання низки підконтрольних підприємств, на рахунки яких «клієнти» «конверту» перераховували грошові кошти за нібито придбані ТМЦ (товари та послуги).

Отриману такими шляхами готівку фігуранти передавали замовникам незаконних послуг, за винятком «винагороди» у розмірі 10-13% від суми конвертації.

Таким чином протягом 2018-2019 років через рахунки компаній, які входили до складу конвертцентру, було проконвертовано понад 1 млрд. грн.

За результатами санкціонованих обшуків, проведених в офісних приміщеннях, за місцями проживання фігурантів та їх транспортних засобах з незаконного обігу вилучено 567 тис. гривень готівкою, 53 печатки, 2 електронних ключа, 13 одиниць комп’ютерної техніки, 30 мобільних телефонів, 31 банківську картку, 15 електронних носіїв інформації, фінансово-бухгалтерську документацію, чорнові записи та травматичний пістолет 9 мм марки „SHMEISSER PSH 790” без дозвільних документів та 13 набоїв до нього.

Окрім того, накладено арешт на 3,4 млн грн ліміту суми ПДВ на рахунках компаній-фігурантів в СЕА ПДВ.

Слідство триває.

 

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що згідно з Законом України від 13 квітня 2017 року № 2019-VIII «Про ринок електричної енергії» (далі – Закон № 2019) з 01 липня 2019 року набирають чинності статті 54, 55, 66 – 71 та 73 цього Закону, що впливає на визначення платників акцизного податку з електричної енергії.

Починаючи з 01 липня 2019 року, купівлю-продаж електричної енергії за двосторонніми договорами здійснюють виробники, електропостачальники, оператор системи передачі, оператори систем розподілу, трейдери, гарантований покупець та споживачі (ст. 66 Закону № 2019).

Відповідно до п. 212.1 ст. 212 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платниками акцизного податку з електричної енергії є:

● особа, яка виробляє підакцизні товари (продукцію) на митній території України, у тому числі з давальницької сировини (п.п. 212.1.1 п. 212.1 ст. 212 ПКУ);

● особа – суб’єкт господарювання, яка ввозить підакцизні товари (продукцію) на митну територію України (п.п. 212.1.2 п. 212.1 ст. 212 ПКУ);

● оптовий постачальник електричної енергії (п.п. 212.1.12 п. 212.1 ст. 212 ПКУ);

● виробники електричної енергії, які мають ліцензію на право здійснення підприємницької діяльності з виробництва електричної енергії і продають її поза оптовим ринком електричної енергії (п.п. 212.1.13 п. 212.1 ст. 212 ПКУ).

Не є платниками акцизного податку особи, які здійснюють діяльність з виробництва електричної енергії за умови її продажу на оптовому ринку електричної енергії та/або з постачання електричної енергії, крім платників, зазначених у п.п. 212.1.12 п. 212.1 ст. 212 ПКУ.

Об’єктами оподаткування є операції з:

● реалізації вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) (п.п. 213.1.1 п. 213.1 ст. 213 ПКУ);

● оптового постачання електричної енергії (п.п. 213.1.10 п. 213.1 ст. 213 ПКУ).

Базою оподаткування є вартість реалізованої електричної енергії без податку на додану вартість (п.п. 214.1.3 п. 214.1 ст. 214 ПКУ), виходячи з якої обчислюється сума податкового зобов’язання із врахуванням ставки у розмірі 3,2 % (п.п. 215.3.9 п. 215.3 ст. 215 ПКУ), а також дати виникнення податкових зобов’язань щодо постачання електроенергії – дата підписання акта прийому-передачі електроенергії (п. 216.10 ст. 216 ПКУ).

Не підлягають оподаткуванню операції з реалізації електричної енергії, виробленої кваліфікованими когенераційними установками та/або з відновлюваних джерел енергії (п.п. 213.2.8 п.213.2 ст. 213 ПКУ).

Відповідно до п. 49.2¹ ст. 49 ПКУ платники, які мають діючі (у тому числі призупинені) ліцензії на право здійснення діяльності з підакцизною продукцією, яка підлягає ліцензуванню згідно із законодавством, зобов’язані за кожний встановлений ПКУ звітний період подавати податкові декларації незалежно від того, чи провадили такі платники господарську діяльність у звітному періоді.

Отже, з 1 липня 2019 року у виробників електричної енергії виникає обов’язок подання декларації акцизного податку, у т.ч. при реалізації електричної енергії, виробленої кваліфікованими когенераційними установками та/або з відновлюваних джерел енергії (операції не підлягають оподаткуванню), та сплати акцизного податку при реалізації електричної енергії, крім операцій, які не підлягають оподаткуванню.

 

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області доводить, що з 02 травня 2019 року змінились реквізити із сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок).

З метою уникнення помилок та запобігання нарахування штрафних санкцій при сплаті платежів, необхідно дотримуватися вимог наказу Міністерства фінансів України від 24.07.2015 № 666 із змінами, яким затверджено Порядок заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів (далі – Порядок № 666).

Відповідно до Порядку № 666 плата за кожним видом платежу та за кожним видом сплати має оформлятися окремим документом на переказ. У Порядку № 666 наведені приклади заповнення поля «Призначення платежу» у різних випадках. Особливу увагу при заповненні цього поля потрібно приділяти правильності визначення коду видів сплати.

У разі заповнення поля «Призначення платежу» з порушенням вимог, визначених у Порядку № 666, документ на переказ приймається до виконання. При цьому вважається, що платник податків сплачує грошове зобов’язання (код виду сплати 101).

У разі наявності у платника податків/платника єдиного внеску податкового боргу/недоїмки з єдиного внеску розрахунковий документ на переказ коштів приймається до виконання незалежно від напряму сплати, зазначеного у полі «Призначення платежу» розрахункового документа. При цьому зарахування коштів відбувається у порядку черговості, встановленому Податковим кодексом України, а такому виду сплати органами ДФС присвоюється код виду сплати 140.

Звертаємо увагу, що перелік кодів видів сплати (які вказуються у полі «Призначення платежу») розрахункового документа наведено у додатку до Порядку № 666.

Для уникнення боргу з єдиного внеску також рекомендуємо платникам провести звірку надходження коштів на нові рахунки для сплати єдиного внеску, які почали діяти з 02.05.2019.

 

 

Подробнее
Голосование
Сможет ли Владимир Зеленский быть самостоятельным президентом?
Нет, не сможет
Да, сможет