Як приватні виконавці вибиватимуть борги з дніпрян

21.10.2016 12:30

В Україні запрацювала нова служба – приватні виконавці, в основі діяльності яких лежатиме повернення банківських боргів. Ці люди отримали повноваження не лише "мотивувати" українців добровільно повертати позичені раніше кошти, але й зможуть забирати у громадян майно, якщо повертати борг буде нічим.

Про подробиці того, яким чином діяти, якщо до вас нагрянули з візитом приватні виконавці розповів голова "Громадської організації розумних рішень" Сергій Розумний в інтерв’ю для ТРК "Ера", повідомляє інтернет-видання "ДНЕПР. ГЛАВНОЕ".

"Законом передбачено, що у випадку незгоди із діями приватного і державного виконавців, громадяни мають право оскаржити їхні дії виключно в судовому порядку. Той механізм, який дозволяв подати відповідне звернення на керівника структурного підрозділу Державної виконавчої служби району чи області, на сьогодні більше не діє. Якщо громадянин не згідний із певними процесуальними моментами, або ж заявляє про певні етичні перевищення повноважень приватного виконавця − необхідно звертатись до дисциплінарної комісії, яка займатиметься розглядом таких скарг, однак сама комісія існує виключно для впливу на приватних виконавців з боку Міністерства юстиції України", - повідомив Розумний.

В той же час, заступник Міністра юстиції з питань виконавчої служби Сергій Шкляр переконаний, що приватні виконавці нестимуть персональну відповідальність за свої дії.

"Вони не зможуть об’єднуватись у фірми або компанії. Ми сподіваємось, що покращиться рівень виконання судових рішень, оскільки з’явиться конкуренція, а конкуренція завжди веде до прогресу, також буде розвантажено Державну виконавчу службу", - йдеться у сюжеті ТРК "Ера".

На думку Сергія Розумного, рівень виконання судових рішень дійсно покращиться, однак за рахунок саме банківських боржників, заборгованість яких стане основним показником рівня доходу приватного виконався. Позитивних змін у площині повернення боргів на користь держави очікувати не варто.

"На сьогоднішній день у виконавчій службі у 70% випадків стягнень стягувачем виступає саме банк. У сумі це -  350 млрд. грн. Більшість таких стягнень стосуються заставленого у банках майна. Приватні виконавці зможуть безперешкодно забирати заставлене майно навіть у тих випадках, якщо воно єдине, адже жодних винятків, за якими б допускалися обмеження через борги на сьогодні не має. На практиці це виглядає таким чином: заставлену квартиру, або ж її частину, реалізують на торгах, у більшості випадків це відбуватиметься навіть без відома боржника, оскільки більшість громадяни поштою документи не отримають, а, відповідно, не будуть ознайомленні із тими процесуальними постановами, які відправлятиме приватний виконавець. У підсумку, до боржника прийде новий власник із свідоцтвом про право власності на майно, тому законних підстав залишатися далі в помешканні у боржника вже не буде", - пояснив Сергій Розумний.

Також голова "Громадської організації розумних рішень" зауважив, що подати стягнення на єдине житло боржника або його частку буде можливо, якщо сума боргу перевищуватиме 29 тис. гривень.

Теги:
Долги
Комментарии
Мы
24.10.2016
Это - хуже фашистов!!!
Я
21.10.2016
ужас
Последние записи в блогах

Державна податкова служба виконала індикатив Міністерства фінансів України на І квартал з податку на додану вартість на 101,7%,  до бюджету додатково надійшло 400 млн гривень.

Сальдо ПДВ у січні-березні 2020 року становило 25,9  млрд грн, що на 10,1 млрд грн, або на 63,8 % більше за відповідний період 2019 року. Загалом з початку року до бюджету надійшло 65,3 млрд грн, відшкодовано 39,4 млрд грн податку на додану вартість.

При зменшенні бази оподаткування (обсягу оподаткованих операцій) у І кварталі 2020 року до відповідного періоду 2019 року на 0,14 %, задекларовані до сплати суми ПДВ зросли на 6,5 %, що у грошовому еквіваленті становить +4 млрд гривень. Цих результатів вдалося досягти завдяки підвищенню якості аналізу надходжень податку, ефективності адміністрування та впровадження нової системи моніторингу відповідності податкових накладних критеріям оцінки ступеня ризиків.

 «Ми дякуємо усім сумлінним платникам, які у цих складних для функціонування бізнесу умовах продовжують робити свій внесок у наповнення бюджету. При цьому податкова гарантує продовження поступу у боротьбі з мінімізаційними схемами з ПДВ. Це запорука повного та вчасного відшкодування для підприємств, які зараз особливо гостро потребують цих коштів», – наголосив Голова ДПС Сергій Верланов.

 

Подробнее

За перший квартал 2020 року Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області забезпечено до бюджетів усіх рівнів (без урахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування) 11 млрд 374,9 млн грн, що на 418,1 млн грн перевищує показник відповідного періоду минулого року.

Так, до державного бюджету впродовж січня – березня 2020 року надійшло 5 млрд 505,8 млн грн, що на 91,7 млн грн більше надходжень аналогічного періоду минулого року.

До місцевих бюджетів за відповідний період забезпечено 5 млрд 869,1 млн гривень. Це на 326,5 млн грн більше фактичних надходжень січня – березня 2019 року.

За підсумками перших трьох місяців поточного року єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування зібрано  3 млрд 994,2 млн грн, що перевищує минулорічні показники на 350,8 млн гривень.

 

 

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє наступне.

Незважаючи на те, що строк обов’язкового запровадження реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) та програмних РРО для фізичних осіб – підприємців продовжено з 01.10.2020 до 01.01.2021, а для окремих видів діяльності до 01.04.2021 (відповідні зміни внесені Законом України від 17 березня 2020 року № 533-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» до Податкового кодексу України та Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та інших законів України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг»), необхідно зазначити, що застосування програмних РРО є зручним рішеннямдля бізнесу.

Так, перевагами застосування програмного РРО є:

● виключно онлайн реєстрація та онлайн передача (отримання) даних;

● створення Z-звіту в автоматичному режимі;

● сервіс використовується безкоштовно;

● можливість до 36 годин працювати в оффлайн-режимі;

● вибір за бізнесом – використовувати класичний чи програмний РРО.

Крім того, суб’єкти господарювання, які мають власні ІТ-підрозділи або     ІТ-компанії, що пропонують свої рішення для платників, зможуть розробити власні програми РРО. Ці програми, за допомогою запропонованих податковою АРІ, зможуть надсилати електронні чеки для фіскалізації на серверах ДПС та виконувати усі інші операції, що вимагаються законом про електронні РРО.

Відкритий АРІ дозволить бізнесу самостійно впроваджувати ІТ-рішення, які відповідають бізнес-процесам кожного з секторів економіки (у тому числі потребам окремих платників), та підключатись для можливості фіскалізації операцій без будь-яких додаткових сертифікацій, виключивши при цьому створення штучних монополій на ринку РРО.

Нагадуємо, що звантажити опис АРІ фіскального сервера можна за посиланням: https://www.tax.gov.ua/media-tsentr/novini/410320.html

 

 

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області доводить до відома платників, що з 01.04.2020 застосовуються штрафи за необладнання та/або відсутність реєстрації витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального до розпорядників акцизних складів, на яких розташовано резервуари, загальна місткість яких не перевищує 1 000 куб. метрів.

Так, відповідно до п. 1281.1 ст. 1281 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) необладнання та/або відсутність реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі рівнеміра-лічильника на введеному в експлуатацію резервуарі, розташованому на акцизному складі, та/або витратоміра-лічильника на місці відпуску пального наливом з акцизного складу, розташованого на акцизному складі, а також необладнання та/або відсутність реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників обсягу виробленого спирту етилового витратоміра-лічильника спирту етилового на місці отримання та відпуску спирту етилового, розташованого на акцизному складі,

- тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 20 000 гривень за кожний необладнаний резервуар та/або незареєстрований рівнемір-лічильник, а також за кожне необладнане місце відпуску пального наливом з акцизного складу або за кожне місце отримання та відпуску спирту етилового, та/або незареєстрований витратомір-лічильник/витратомір-лічильник спирту етилового.

Повторне протягом року вчинення на тому самому акцизному складі   будь-якого з вказаних вище порушень тягне за собою накладення штрафу в розмірі 50 000 гривень за кожний необладнаний резервуар та/або незареєстрований рівнемір-лічильник, а також за кожне необладнане місце відпуску пального наливом з акцизного складу або за кожне місце отримання та відпуску спирту етилового, та/або незареєстрований витратомір-лічильник/витратомір-лічильник спирту етилового.

Слід зазначити, що Законом України від 17 березня 2020 року № 533-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» передбачено незастосування з 01 березня по 31 травня 2020 року штрафних санкцій за порушення податкового законодавства, крім санкцій за порушення правил обліку, виробництва та обігу пального або спирту етилового на акцизних складах, які застосовуються на загальних підставах.

 

 

Подробнее