В днепровской инспекции по труду рассказали о результатах работы

16.04.2018 11:00

Начальник инспекции по вопросам труда и занятости населения Днепровского городского совета Татьяна Янушкевич в эфире передачи «Васильевский остров» на «11 канале» рассказала, что инспекция успела сделать с начала своей работы.

Об этом сообщает Интернет-издание «ДНЕПР. ГЛАВНОЕ».

С момента создания инспекция проводила разъяснительную работу.

«Мы собирали субъекты хозяйствования тематически. Сначала были руководители рынка, потом грузоперевозчики, потом были ОСББ. И говорили им: обратите внимание, есть такие штрафы, не допускайте нарушений, проводите работу среди своих предпринимателей, которые торгуют на рынке. Потом, когда мы получали информацию от налоговой, от пенсионного фонда, что возможно есть какие-то нарушения, мы обращались с письмом к конкретному предпринимателю, поясните, там есть нарушения или нет», - говорит Татьяна Янушкевич.

По ее словам, были случаи, когда оказывалось, что все дело не в нарушениях, а в технической ошибке в отчетах.

«По результатам иска по субъектам хозяйствования и разъяснительной работы присылали нам письма, что оформили 40 человек на работу, 50, 20. И мы видим в этом пользу для города, поскольку у официально нетрудоустроенного гражданина недостаточно стажа. Вот он захочет стать в центр занятости, чтобы ему помогли найти работу, и у него будет минимальное пособие – 544 грн на сегодняшний день. И если говорить о социальной защите – никакого больничного, а если произойдет травма или инвалидность, кто это будет оплачивать? Работодатель, которого устраивал такой неоформленный работник, платить не будет, он от него открестится. И все эти вопросы будут переложены на государственные органы», - отметила она.

По последним данным Пенсионного фонда, в Днепре официально работают 390 тыс. человек. До этого цифра была меньше.

«Мы видим результат работы, которую мы проводили. За последнее время мы направили 1800 писем по информации от Пенсионного фонда – это составляет 7% от работодателей. Но к нам приходит обратная связь – они оформляют людей. Это хорошо, и для города хорошо, и для граждан хорошо. Ведь 60% доходов от физических лиц идет в местный бюджет», - сказала Татьяна Янушкевич.

Комментарии
Последние записи в блогах

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що найбільш запитуваною серед відвідувачів Центрів обслуговування платників залишається послуга з видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків. Зокрема, у січні – червні поточного року ЦОП Дніпропетровщини надано більше 86,2 тисячі таких послуг.

Також не втрачає актуальності послуга з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків. Протягом зазначеного періоду платникам надано понад           37 тисяч цих послуг. Крім того, платників продовжує цікавити послуга з надання витягу з реєстру платників єдиного податку. З початку року видано більше 15 тисяч таких витягів.

На сьогодні обслуговування платників здійснюється 36 Центрами обслуговування платників, що діють при податкових інспекціях Дніпропетровської області, які надають 30 видів адміністративних послуг. Протягом шести місяців поточного року 247 працівниками, задіяних у роботі ЦОП, надано понад 200 тисяч адміністративних послуг. Окрім отримання консультативних та інформаційних послуг, відвідувачі Центрів обслуговування платників мають можливість подати податкову звітність та отримати ключі електронного цифрового підпису.

Подробнее

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що ДФС України у зв’язку з набранням чинності наказом Міністерства фінансів України від 15.05.2018 № 511, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України від 11.06.2018     № 692/32144 (далі – наказ Мінфіну № 511), яким затверджено зміни, внесені до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Мінфіну від 14.04.2015 № 435 (далі – наказ Мінфіну № 435), повідомила наступне.

Частиною четвертою ст. 8 Закону України від 08.07.2010 № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами і доповненнями визначено, що порядок нарахування, обчислення і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ) визначається цим Законом, у частині адміністрування – Податковим кодексом України від 02.12.2010 № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову та митну політику.

Відповідно до п. 46.6 ст. 46 ПКУ у разі якщо в результаті запровадження нового податку або зміни правил оподаткування змінюються форми податкової звітності, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, який затвердив такі форми, зобов’язаний оприлюднити нові форми звітності.

До визначення нових форм декларацій (розрахунків), які набирають чинності для складання звітності за податковий період, що настає за податковим періодом, у якому відбулося їх оприлюднення, є чинними форми декларацій (розрахунків), чинні до такого визначення.

З огляду на зазначене, звітність за липень 2018 року подається у серпні         2018 року за формами, затвердженими наказом Мінфіну № 435.

Таким чином, звітність за новими формами, затвердженими наказом Мінфіну   № 435 у редакції наказу Мінфіну № 511, подаватиметься платниками ЄСВ, починаючи з 01.09.2018.

 

 

 

Подробнее

Коли на пункті ГВК немає 220V, або Internet, це зрозуміло і потрібно виправляти недоліки,а от коли у УТБ області немає бажання працювати... 

Подробнее
Голосование
Насколько изменилось экономическое состояние вашей семьи за год?
Ухудшилось
Улучшилось
Не изменилось