Упродовж 2 років у Дніпропетровську побудують ще три станції метро

06.01.2016 09:30   -
Автор:

Наразі роботи ще не розпочато, проте підрядника для їх виконання вже знайшли. Про це кореспонденту УНН-Центр стало відомо на місці подій та з коментаря в.о. першого заступника міського голови Дмитра Погрєбова.
— Підрядником стала турецька компанія Limak Ins San Vetic AS. Відтепер у першу чергу з мертвої точки має зрушити будівництво метрополітену на пр. Карла Маркса. Роботи розпочнуться вже на початку цього року. Плануємо добудувати гілку у центральній частині міста на 4 км — від “Привокзальної” до Карла Маркса. Будемо намагатися провести будівництво за 2-3 роки. Гроші вже виділено. Роботи можна було розпочати і торік, проте цим ніхто не займався, — сказав Погрєбов.
Кореспондент УНН спустився до шахти недобудованого метро на пр. Карла Маркса, щоб на власні очі подивитися, у якому воно стані.
Тіні на стінах. Шахта ліфта зі скреготом рухається вниз. Запахло вогкістю …
Журналістську “екскурсію” спустили неглибоко — на 46 метрів під землю. Як і належить, шлях до “царства Аїда” перекривав Стікс. На жаль, мова йде не про легендарну річку забуття, а про глибокі калюжі, які чекали нас внизу. Навіть у чоботи 46-го розміру, які видали нагорі, залилася вода. Метрополітен затоплюється грунтовими водами цілодобово! Щороку місто витрачає мільярди гривень, щоб врятувати будівництво від повені.
— Вимкніть телефон, — крикнув мені один з робітників.
— Чому? — запитала я.
— Якщо хтось подзвонить, все одно нічого не почуєте.
Звук відбійника, так робочі чомусь назвали величезну бурильну установку, нагадував тисячі сусідів з дрилем о шостій ранку. Це було нестерпно! Здавалося, що барабанні перетинки ось-ось розірвуться.
Судячи з усього, робітники влаштували “показовий виступ”, бо хвилини через три цю пекельну машину вимкнули. Потім переляканих журналістів провели по одному з тунелів підземки. Тут варто відзначити, що всі тунелі дуже схожі між собою і практично не освітлюються. Тому будь наш метрополітен побільше, можна було загубитися в шахті надовго.
— Поки що роботи з прокладання не розпочали, — сказав, заштовхуючи нашу журналістку компанію назад до ліфту, головний інженер. — Чекають, коли свята закінчаться. Потрібно залагодити питання щодо закупівлі будматеріалів. Кажуть, що до останнього Дніпропетровськ відношення мати не буде. Тендерами займеться ЄБРР.
Тіні на стінах. Шахта ліфта зі скреготом рухається вгору. Поступово зникає запах вогкості…
Якщо вперше за 20 років роботи з добудови метро дійсно розпочнуться, Дніпропетровськ чекають три нові гілки з виходами на проспект Гагаріна, пам’ятник Слави та ЦУМ.